Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin seuraavista kohteista lahjoittaisit lapsesi hyväkuntoiset pieneksi jääneet vaatteet?

Vierailija
17.02.2017 |

Uff:n laatikko, Fidan laatikko, spr:n kirpputori jne.. vai jakelisitko tutuille? Olen miettinyt vaatteiden kohtaloa ja tullut siihen tulokseen, että minä en tarvitse sitä rahaa jota niistä saisi, en ainakaan niin kipeästi, etten voisi valita mieluummin niiden lahjoittamista hyväntekeväisyyteen. Eli en toivo kenenkään ehdottavan, että alkaisin myydä vaatteita, haluan nimenomaan ne lahjoittaa. Aiemmin olen myös jaellut auliisti tutuille, joilla pienempiä lapsia, mutta aloin miettiä, että ne tutut eivät välttämättä niitä oikeasti tarvitse (hyvätuloisia yleensä) joten parempaan tarkoitukseen taitaa mennä kun lahjoitan kirppikselle. Mihin itse lahjoitat ja perusteet kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi-ja turvakodit? Itse lahjoittelen hyvätuloisillekin tutuille, ja sitten olen vienyt ensikodille muutaman kerran (myös lakanoita ja pyyhkeitä).

Vierailija
2/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eipä tullut mieleen, hyvä ajatus kakkonen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nuo ensikodit ym on hyviä. Itse lahjoitan Fidalle, koska he myy lahjoituksena saamansa tavarat Suomessa, eivätkä roudaa/myy niitä roskiksi köyhiin maihin. Konteista olen kuullut niin paljon näitä "työntekijät ottaa parhaat päältä" jne juttuja, et sinne harvemmin vien.

Vierailija
4/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fidalle, spr:lle ja pelastusarmeijan kirpparille olen vienyt ja ajatellut, että jos saavat niistä jotain tuottoa, niin hyvään tarkoitukseen menee. Itse en jaksa alkaa myymään niitä. Tutuillekin olen antanut, mutta nykyään alkaa tuntua siltä, että meidän tutut ei oikein käytettyjä vaatteita kaipaa, kaikki ostaa uutta ja haluaa parasta.

Vierailija
5/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikodit hyvä idea. Itse vien Pelastusarmeijalle.

Mieheni ja sisaruksensa ovat olleet lapsina tiukassa tilanteessa, kun heidän isänsä kuoli yllättäen, ja anoppini jäi pienten lasten yksinhuoltajaksi. Vaikka eivät olleet mitään ns. uskovaisia, Pelastusarmeija oli pyytämättä avustanut, tuonut vaatepakettia ja lapsille joululahjoja.

Vierailija
6/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn kalliilla netissä ja kirpputoreilla. Ne jotka ei mene kaupaks pistän öljyräteiks. 

Jos on kerran pitäny noista vitun räteistä maksaa rahaa niin en vittu varmana anna ilmaseks poijes.. Enkä varisnkaan millekkään muslimineekerille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi