Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondiittoriksi ?

Vierailija
17.02.2017 |

Kannattaako hakea kondiittoriksi ? Millaista työnteko ? Onko hyvä työtilanne ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on kaukana tv:n leipomisohjelmista. Itse opiskelin leipuri-kondiittoriksi elintarvikepuolella kaksi vuotta (tainno ekan vuoden yleisessä puolella, vuosi pullapuolella) ja kyllähän se herätti todellisuuteen. Todennäköisesti olisin työllistynyt linjastolle, missä vain ladotaan tuotteita linjastolta pellille

Vierailija
2/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mikäli haluaa upottaa perseen taikinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuus on kaukana tv:n leipomisohjelmista. Itse opiskelin leipuri-kondiittoriksi elintarvikepuolella kaksi vuotta (tainno ekan vuoden yleisessä puolella, vuosi pullapuolella) ja kyllähän se herätti todellisuuteen. Todennäköisesti olisin työllistynyt linjastolle, missä vain ladotaan tuotteita linjastolta pellille

Oletko vaihtanut alaa jonnekin muualle ? Tiedän että leipomoissa usein kiire ja tehdashommaa.

Haluaisin alan jossa voi suunnitella, käyttää luovuutta ja olen aina tykännyt leipoa.

Vierailija
4/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaukana ihanasta kotileivonnasta. Käytetään paljon valmisjauheita jne. Eri asia tehdä 100 leivosta kuin kotona muutama aikaa käyttäen.

Itse valmistun pian.

Vierailija
5/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ap, laitat välilyönnin ennen kysymysmerkkiä?

Älä tee niin.

Vierailija
6/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee niin.

Näyttää minusta siistimmältä kun väliviiva. Oletko kondiittori ? Jos et niin voit poistua tästä keskustelusta.

Vierailija
7/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tee niin.

Näyttää minusta siistimmältä kun väliviiva. Oletko kondiittori ? Jos et niin voit poistua tästä keskustelusta.

Yleensä en jaksa puuttua näiden saivartelijoiden kommentointiin, mutta kysymysmerkin eteen ei kuulu välilyöntiä eli vaikka se kuinka näyttäisi silmissäsi siistemmältä, jätä pois.

Vierailija
8/8 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu oli ihan luovaa, uuden oppimista. Työharjoittelut paljastavat todellisuuden, eli ikkunattomissa kopeissa veivataan satamäärin samaa settiä. Töitä en saanut siltä alalta, kun tehtaaseen en halunnut. Lähdin muihin hommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä