Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako hotellissa käyttää omaa vedenkeitintä?

Vierailija
17.02.2017 |

Entä laivalla? Vauvan vellien ja puurojen valmistukseen olisi tarpeen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukapa sen estäisi. 

Vierailija
2/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukapa sitä pystyy valvomaan. Usein hotelleissa jo onkin vedenkeittimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan hotellihuoneissa! Tai mistäs minä tiedän millaisissa sviiteissä sinä käyt.

Vierailija
4/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan hotellihuoneissa! Tai mistäs minä tiedän millaisissa sviiteissä sinä käyt.

Viimeks olin kahden tähden hotellissa, missä oli vedenkeitin. Samoin monissa Scandiceissa ja Sokos Hotelleissa on ollut, ihan perushuoneissa.

Vierailija
5/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa ainakin jokaisessa majapaikassa ö-luokasta viiteen tähteen on vedenkeitin ja teepusseja! :)

Vierailija
6/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tietenkään mitenkään ole kielletty. Mutta vedenkeitin on suuritehoinen ja usein laivan hyteissä ja hottellihuoneissakin voi tulla se vastaan että sulake ei riitä vedenkeittimen käyttöön. Itse olen hankkinut pienen/pienitehosein vedenkeittimen, jota ole kuljettanut mukana työmatkoilla. Tuonkin kanssa kannattaa vähän käyttää harkintaa että mihin pistorasiaan sen tökkää, varsinkin ulkomailla.

Vierailija
7/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein hotellihuoneessa on vedenkeitin ja siis ihan perushuoneissa alkaen hinnoilla.

Vierailija
8/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeks olin kahden tähden hotellissa, missä oli vedenkeitin. Samoin monissa Scandiceissa ja Sokos Hotelleissa on ollut, ihan perushuoneissa.

Sokos hotellissa olen itsekin ollut yötä useammankin kerran ja ei ole ollut vedenkeitintä. Ei kyllä muissakaan kotimaan hotelleissa ole näkynyt.

Vierailija
9/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tietenkään mitenkään ole kielletty. Mutta vedenkeitin on suuritehoinen ja usein laivan hyteissä ja hottellihuoneissakin voi tulla se vastaan että sulake ei riitä vedenkeittimen käyttöön. Itse olen hankkinut pienen/pienitehosein vedenkeittimen, jota ole kuljettanut mukana työmatkoilla. Tuonkin kanssa kannattaa vähän käyttää harkintaa että mihin pistorasiaan sen tökkää, varsinkin ulkomailla.

Ei se yli 2kW ota ja käyttöaika on melko lyhyt joten jo 10A:n tulppasulake tai johdonsuoja kestää ihan hyvin vedenkeittimen käyttöä (ne kestää ylikuormaakin jonkin aikaa). Ei ainakaan suomalaisissa hotelleissa pitäisi sulakkeet vedenkeittimen vuoksi palaa missään.

Joissain on WC:ssä partakoneen pistorasioita eri jännitteille mihin ei voi kytkeä paria sataa wattia enempää, joten niihin ei vedenkeitintä kannata tyrkätä.

Ulkomailla voi tietysti olla jotain 4-6 ampeerin sulakkeita jotka voi palaa mutta ne lienee melko harvinaisia kuitenkin.

Vierailija
10/10 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ollu hotellihuoneessa jossa ei oo vedenkeitintä... Toisaalta jos ite oisin tossa tilanteessa, varmaan kävisin hotellin/laivan kahviosta ostaan kuumaa vettä.