Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kietaisumekot hyviä jos on tukevampi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kivoja, jos seisoo suorana paikallaan eikä liiku mihinkään. Usein ainakin mulla on niiden kanssa se ongelma, että helman halkio tuppaa nousemaan liian ylös ja kaula-aukko tuppaa avautumaan vähän likaa. Toki alle voi laittaa jonkun topin ja jalkaan legginsit/sukkahousut, mutta silti olo on helposti vähän hankala ja tuntuu, että vaate paljastaa enemmän kuin olisi tarkoitus.

Vierailija
2/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim. tälläinen http://www.bubbleroom.fi/fi/vaatteet/naiset/chiara-forthi/maksimekot/so…

Nätti mekko. Mun mielestäni kietaisumekot sopii tukevammillekin. Siis jos on sinut niiden kilojensa kanssa. Mieluummin istuva kietaisumekko kuin joku muodoton peittävä halaatti.

Itse suosin valekietaisumekkoja. En tykkää alaosasta joka voi epähuomiossa olla avoinna vesirajaan asti =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim. tälläinen http://www.bubbleroom.fi/fi/vaatteet/naiset/chiara-forthi/maksimekot/so…

Nätti mekko. Mun mielestäni kietaisumekot sopii tukevammillekin. Siis jos on sinut niiden kilojensa kanssa. Mieluummin istuva kietaisumekko kuin joku muodoton peittävä halaatti.

Itse suosin valekietaisumekkoja. En tykkää alaosasta joka voi epähuomiossa olla avoinna vesirajaan asti =)

mistä olet löytänyt valekietaisumekkoja?

Vierailija
4/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mainioin vaatekappale. Ongelma: liian suuret kaula-aukot. Mutta esim. leggareiden kanssa toimii hyvin.

Vierailija
5/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietasumekko on hyvä tiimalasille, tukevallekin selkaiselle. Omenalle en laittaisi kietaisua.

Vierailija
6/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä mun vartalonmallia? Ehkä tilaan sovitukseen, voihan sen palauttaa sitten.

ap

Vierailija
7/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä olet löytänyt valekietaisumekkoja?

Joko ommellut itse tai  Zalandolta. Tykkään paljon Anna Fieldin mekoista. www.zalando.fi/naisten-trikoomekot/anna-field/ Totta että kaula-aukko on usein aika antelias mutta kokoalushameella tai topilla siitä selviää. Lisäksi omistan pienet rinnat joten ei pelkoa siitä että ne pullastaa ulos.

Vierailija
8/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mainioin vaatekappale. Ongelma: liian suuret kaula-aukot. Mutta esim. leggareiden kanssa toimii hyvin.

Saatko sä vedettyä leggarit kainaloon asti vai miten ne auttaa liian suureen kaula-aukkoon?

Vierailija
9/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartaloleggarit =)

Vierailija
10/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokovartaloleggarit =)

Onko ne niitä, mistä on haarat valmiiksi auki?

Vierailija
11/11 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekot sopivat hyvin myös tukevammille, parhaiten ehkä kuitenkin jos vartalo on kohtuullisen sopusuhtainen. Selkeästi omenavartaloista enei välttämättä laittaisi ensimmäisenä kietaisumekkoon. Valekietaisumekkoja on usein esim indiskalla, itselleni niistä menee koko xl. Monta valekietaisumekkoa olen myös tehnyt itse.

Itse painan vähän reilut 100 kiloa, mutta olen isorintainen ja leveälanteinen ja olen todennut kietaisumallien istuvan parhaiten itselleni. Paljon kehujakin olen saanut vaatteiden istuvuudesta joten rohkeasti vain kokeilemaan onko sun juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi