Fingerpori, miksi homoja pilkataan näin? Täytyy oikein alleviivata kirkon kanta.
http://hs.mediadelivery.io/img/1920/e858cd997510491b814394db42ce1c72.jpg
Päivän Fingerpori on häpeällinen. Miksi heteroista ei tehdä vastaavaa huumoria?
Kommentit (15)
Minusta tuo on ihan hauska, tosin en ole itse uskovainen joten voi olla että uskovaisia loukkaakin. Homoja tuskin niinkään. Kaikki sen tietää että Raamatussa sanotaan homouden olevan Jumalan silmissä kauhistus muutenkin. Siitä on nyt vaan väännetty vitsi jossa homous onkin Jumalan silmissä ;)
Pitääkö tuossa olla pilkku vai miten tuo pitää ymmärtää.
siis "homous on jumalan silmissä, kauhistus"
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tuossa olla pilkku vai miten tuo pitää ymmärtää.
siis "homous on jumalan silmissä, kauhistus"
Siten, että homous joka on Jumalan silmissä, on kauhistus
Väännän rautalangasta: homous on Jumalan silmissä kauhistus. Jumala näkee homon, eli homo on Jumalan silmissä ja stripin kolmas henkilö katsoo Jumalan silmiä, joissa homon kuva siis heijastuu ja kauhistuu. Ihan typerä juttu.
Olen homo ja omasta mielestäni se oli aika hauska 😂
Aika uskaliasta, tänne asti kuuluu kuinka pelihousut repeilee :DDD.
Mä olen lesbo enkä näe tuossa mitään loukkaavaa homoja kohtaan, uskovaisia sen puolesta saattaa jopa kirpaista.
Ap voi lopettaa tuon puolestaloukkaantumisen, se vaan ärsyttää useampia ihmisiä enemmän kuin Fingerpori.
Asiat on liian hyvin, jos pitää hakemalla hakea syy loukkaantua
Olen lesbo ja pidin tätä hauskana. En osaisi loukkaantua tästä, vaikka yrittäisin.
Kristittynä ja Fingerpori-huumorin arvostajana ymmärrän sana/kuvaleikin.
Nauratti. Se miten Jumala suhtautuu tällaiseen on hänen ja sarjakuvantekijän välinen asia. Minä en lähde vaatimaan piirtelijän päätä vadille.
Mutta löytyykö rohkeutta piirrellä vastaavaa allahista ja mohammedista, epäilen...
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo ja pidin tätä hauskana. En osaisi loukkaantua tästä, vaikka yrittäisin.
Yleensähän homoja, muslimeja jne. loukkaavista asioista loukkaantuu eniten ne, jotka eivät ole homoja, muslimeja jne.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti. Se miten Jumala suhtautuu tällaiseen on hänen ja sarjakuvantekijän välinen asia. Minä en lähde vaatimaan piirtelijän päätä vadille.
Mutta löytyykö rohkeutta piirrellä vastaavaa allahista ja mohammedista, epäilen...
No onhan Fingerporissa jo ollut sarjakuvia islamista.
Vierailija kirjoitti:
Pertti Jarla on kyllä vitsaillut islaminuskostakin, useampaan otteeseen.
Et nyt tajunnut sitä strippiä ollenkaan... Mutta älä välitä, Fingerporin huumori ei aukea kaikille.