Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että mies halveksii kaikkea minussa

Vierailija
17.02.2017 |

Jos menen ostamaan jotain olen hirveä tuhlari, jos en liiku kotoa olen laiskimus, jos en tiedä jotain Ranskan hallitsijaa olen tietämätön, tietääkös v..u itse kaikkia historian käänteet joka asiasta ja tekeekö se minusta huonomman ihmisen kun en tiedä?

Jos sanon jotain ikävää jostain, olen törkeä ja etenkään miehestä ei saa kommentoida mitään.

Tuntuu, että teen mitä tahansa niin miestä ei kiinnosta. On vain välinpitämätön ja ei kysele harrastuksistani.

Jos tulen kotiin on vain silmät kiinni läppärissä eikä reagoi mitenkään.
Olen kokannut hienoja ruokia, mutta mies vain viittaa kinnasta eikä koske niihin ja ostaa itse kaapin täyteen.

En ymmärrä, miten tähän voi päätyä. Meillä oli kaikki kuitenkin hyvin.

Tuntuu, että.mies on tukahduttanut jotkut tunteensa täysin enkä ymmärrä miksi
Ei viihdy kotona ja koko ajan jossain menossa.

Tekisi mieli itsekin pistää kamat kasaan.ja asunto myyntiin. Mitä minä olen ansainnut, yrmeyttä.yrmeyden perään. Edes joskus olisi kiva kuulla sana kiitos tai ehdotus, tehdäänkö yhdessä jotain eikä per .een naapurin Sepon kaiman kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jutelleet tuosta tilanteesta? Oletko kysynyt ahdistaako miestä joku ja liittyykö se sinuun vai esim. ihan muihin asioihin pääosin? 

Joskus ikäkausikriisit tai työstressi voiva tehdä tuollaista, että toisesta tulee ihan omituinen ja levoton ja negatiivinen. Nämä onneksi yleensä menevät ohikin.

Vierailija
2/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla, koska ei kuuntele mitään.

Inhottaa , että minua koitetaan tehdä tyhmäksi jossain , missä on muita kuten hiomauttamalla, että no et tiennyt hallitsijan nimeä tms.

Sitten kun olen oikeasti tiennyt jotain, niin kohauttaa olkiaan, ettei häntä kiinnosta.

Samoin minua inhottaa vertailu erääseen toiseen naiseen. Minun pitäisi käyttäytyä kuin hän ja jos sanon jotain, niin. sanoo ettei x : kään tee noin.

Olen epäillyt, voiko mies olla ihastunut siihen ja häntä v..a nyt kuinka pönttö olen, kun x tietää ja minä en.

Mies ei tajua, että myrkyttää koko suhteen tällä suhtautumisella.

Voisi sitten suoraan sanoa, että olen nyt ihastunut toiseen ja lähden hänen kelkkaan.

Ei ole mikään pakko roikkua pöntön kanssa suhteessa jos kerran muualla on paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tämä on vain sinua koskeva juttu. Se on hänen luonteenpiirteensä ja tapansa suhtautua ihmisiin, lapsuuskotoa varmaan omaksuttu. Suojelee omaa itsetuntoa. Ei kivaa seuraa tiettykään. :(

Vierailija
4/13 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kuvaus omasta elämästäni, jota lasten takia (ei olisi pitänyt!!!) kestin 11 vuotta. Tuloksena masentunut lapsi, masentunut minä..pari vuotta työstin lähtemistä ja kun sanoin lähteväni, mies ei uskonut. Vuosia kestänyttä mitätöintiä, halveksuntaa, haukkumista, josta lapset saivat myös osansa. Ulkopuolisille mies oli kuin enkeli, perheelle itse piru. Ihme, että selvisin täysjärkisenä, nuoreksi kasvanut lapsi oireilee edelleen. Pariterapiassa käytiin vain kerran, mies kun ei kestänyt ajatusta, että hänessä voisi olla vikaa. Yksilöterapian ja lääkityksen avulla selvisin henkisestä kurimuksesta ehjäksi, itseäni kunnioittavaksi ja arvostavaksi ihmiseksi.

Sinä olet arvokas, rakasta itseäsi ja hae apua psyk.sairaanhoitajalta <3

Vierailija
5/13 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaa kintaalla.

Vierailija
6/13 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pysyt tuollaisessa suhteessa? Eroa hyvä nainen!

Vierailija
7/13 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa!

Vierailija
8/13 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt herranjuma ainakaan eroa!

Vierailija
9/13 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehesi olla masentunut?

Vierailija
10/13 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ollut aina tuollainen vai muuttunut yhtäkkiä? Jos on aina ollut tuollainen, niin juokse ja lujaa ennen kuin masennut tosissasi itse. Jos on muuttunut tuollaiseksi, voi olla kyse jostain miehen omista sisäisistä kriiseistä joilla on jotain toivoa mennä ajan kanssa ohi. Mutta sittenkään ei kannata kynnysmatoksi suostua ja kaikkea sietää.

Vierailija
11/13 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi on luonteeltaan ikävä ihminen tai sitten hänellä on stressistä johtuvaa ärtyneisyyttä. Muistan itse kun olin burnoutin partaalla, niin koko elämä oli yhtä (verbaalista) tappelua ja kaikki mitä toinen sanoi liittyi johonkin negatiiviseen.

Tiedät itse kummasta on kyse. Ensimmäisessä vaihtoehdossa mies vaihtoon ja toisessa ongelman syy pitää hoitaa oli se sitten työpaikan vaihto, velkaneuvonta, terapia tai jokin muu.

Vierailija
12/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies ollut aina tuollainen vai muuttunut yhtäkkiä? Jos on aina ollut tuollainen, niin juokse ja lujaa ennen kuin masennut tosissasi itse. Jos on muuttunut tuollaiseksi, voi olla kyse jostain miehen omista sisäisistä kriiseistä joilla on jotain toivoa mennä ajan kanssa ohi. Mutta sittenkään ei kannata kynnysmatoksi suostua ja kaikkea sietää.

Helvettiin miehet ja naiset, jotka oireilee kriisejään noin. Me kaikki käydään samat kriisit elämässä, osa vain alkaa kiusata läheisiään.

Mistä tunnet sä ystävän, onko oikea sulle hän? Ken rinnallas ruikuttaa...jne

Vierailija
13/13 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki normaalista miehen käytöksestä kun uusi on jo valmiina. Veetulee niin kauan että sinä haluat eron, niin ei lapatossun tarvitse ja voi iloisesti syyttää erosta sinua.