Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi eu-direktiivi kieltämässä takat, puulämmitteiset kiukaat ja nuotiot

Vierailija
17.02.2017 |

Suomi kannattaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkus. Mulla ei ole noista mitään.

No kyllä se ennemmin tai myöhemmin kieltää jotain mitä on sullakin.

Luuletko? Mitähän se voisi olla?

Vierailija
22/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkasin eilen saudiarabiasta kertovaa dokkaria ja tuli moraalipoliiseista heti suomi mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnanvapaus on arvo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkus. Mulla ei ole noista mitään.

Tyypillinen asenne. Jos itse ei jotain tee, ei ole väliä, vaikka se olisi kielletty. Jos minä en käy kaupassa sunnuntaina, sen voi kieltää. Jos en syö suklaata, se voidaan kieltää. Jos en juo alkoholia, sen voi kieltää. Jos minulla ei ole puusaunaa, ne voidaan kieltää.

Vähissä tuntuu olevan liberaalit, yksilön valinnanvapautta kunnioittavat ja kannattavat kansalaiset.

Mutta kun mua ei mitenkään haittaa jos naapuruston takat ja notskit kielletään. Päin vastoin! Säästyn pakkaspäivinä päätä särkevältä savun ja kaiken palavan roskan hajulta.

Vierailija
24/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU kieltää joulupukit ja porot, koska olisi epäreilua, että niitä on vain pohjoisessa, eikä etelässä ollenkaan.

Ja ovathan nuo tätä nykyä myös rasistisia ja erästä vähemmistöä loukkaavia.

Vierailija
25/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

»Ensin ne tulivat hakemaan sosialistit, enkä puhunut mitään, koska en ollut sosialisti.

Sitten ne tulivat hakemaan ammattiyhdistysaktiivit, enkä puhunut mitään, koska en ollut ammattiyhdistysaktiivi.

Sitten ne tulivat hakemaan juutalaiset, enkä puhunut mitään, koska en ollut juutalainen.

Sitten ne tulivat hakemaan minut, eikä ollut enää ketään, joka olisi puhunut puolestani.» (Niemöller)

Vierailija
26/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös väärät mielipiteet ollaan kieltämässä.

Väärät mielipiteet onkin jo kielletty.

Totta. Heti jatkosodan päättymisen jälkeen oli kiellettyä olla väärää mieltä Neuvostoliitosta ja tätä jatkui Neuvostoliiton hajoamiseen saakka ja osin myös sen jälkeen. Sittemmin tilalle on tullut muita asioita, joista on kielletty olemasta väärää mieltä.

Vierailija
27/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltovaltiot kirjoitti:

Vilkasin eilen saudiarabiasta kertovaa dokkaria ja tuli moraalipoliiseista heti suomi mieleen.

Siellä on varmaankin käynyt suomalainen valtuuskunta ottamassa oppia näistä asioista.

Vierailija
28/28 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä näky kun Eu-virkamiehet yhtenä armeijana pohaltaa pitkin saloja syynäämässä leirinuotioita. Voisi jossain pomokairan perukassa olla geelitukka tötteröllä ja prässihousut suovellissä. :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä