Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varatut & seksikaverit

Puute
16.02.2017 |

Oletko varattu, mutta ajatellut/haaveillut seksikaverista? Missä tilanteessa voisit harkita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varattu, mutta naisena olen kiinnostunut varatusta miehestä, sillä hän on turvallinen seksikumppani.

Vierailija
2/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole jäänyt haaveilun asteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän seksittömässä avioliitossa, ja mieheni on sanonut, että saan hakea muualta sitä mitä en häneltä saa, mutta tuntuu etten itse pysty siihen. Minun pitäisi olla vähintään ihastunut tai rakastunut mieheen, että voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Joskus haaveilen, että tapaisimme jonkun mukavan miehen, joka ystävystyisi myös mieheni kanssa, niin ettei mitään tarvitsisi tehdä keneltäkään salaa. Mutta ymmärrän kyllä, että toivon ihan liikoja.

Vierailija
4/6 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteissa kun en mieheltäni saa seksiä ja on kova kiima päällä tulee mieleen aina ajatus jospa saisi sitä jostain muualta. Pettämään en kuitenkaan ikinä pystyisi, mutta kiimassa ajatukset liitää..

Vierailija
5/6 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihmisoikeus ja ja myös osa todellista rakkautta. Jos ei saa kotona niin sitten muualta. Sen pitäisi olla laissa.

Vierailija
6/6 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu eikä tosiaankaan ole jäänyt haaveilun asteelle. Olen erittäin tyytyväinen. Olen vastuussa omasta onnellisuudestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi