varatut & seksikaverit
Oletko varattu, mutta ajatellut/haaveillut seksikaverista? Missä tilanteessa voisit harkita?
Kommentit (6)
Asia ei ole jäänyt haaveilun asteelle.
Elän seksittömässä avioliitossa, ja mieheni on sanonut, että saan hakea muualta sitä mitä en häneltä saa, mutta tuntuu etten itse pysty siihen. Minun pitäisi olla vähintään ihastunut tai rakastunut mieheen, että voisin harrastaa seksiä hänen kanssaan. Joskus haaveilen, että tapaisimme jonkun mukavan miehen, joka ystävystyisi myös mieheni kanssa, niin ettei mitään tarvitsisi tehdä keneltäkään salaa. Mutta ymmärrän kyllä, että toivon ihan liikoja.
Tilanteissa kun en mieheltäni saa seksiä ja on kova kiima päällä tulee mieleen aina ajatus jospa saisi sitä jostain muualta. Pettämään en kuitenkaan ikinä pystyisi, mutta kiimassa ajatukset liitää..
Seksi on ihmisoikeus ja ja myös osa todellista rakkautta. Jos ei saa kotona niin sitten muualta. Sen pitäisi olla laissa.
Olen varattu eikä tosiaankaan ole jäänyt haaveilun asteelle. Olen erittäin tyytyväinen. Olen vastuussa omasta onnellisuudestani.
En ole varattu, mutta naisena olen kiinnostunut varatusta miehestä, sillä hän on turvallinen seksikumppani.