Instrun mainos jossa pari vanhusta
Todella hauska ja hyvin tehty. Mutta - mitäs jos roolit olisivatkin päin vastoin? Olisiko hauska vai mikä?
Kommentit (20)
On huonolla maulla tehty.Ei tuo nainenkaan mikään missi enää ole.Näkee muka 60-vuotta puolisonaan olleen miehensä uusilla laseilla,pelästyy ja lähtee karkuun.Yhtähyvin tuo mies vois säikähtää ja lähteä litomaan kun näkis tuon eukkonsa uusilla laseilla.Lopussa sit näytetään hääkuvaa.Mauton juttu.
Minusta se mainos oli ihan kauhea! Toinen yllättää puolisonsa elämää parantavalla keinolla ja toinen, jolla on toinen jalka ja ylikin jo haudassa, ottaa ja lähtee??
Typerä ja huonolla maulla tehty mainos. Kääntyy tuotetta ja sitä myyvää liikettä vastaan.
Olin juuri aikeissa mennä uusimaan silmälasit ja samalla tilaamaan näöntarkastuksen muillekin perheenjäsenille lasiensa uusimista varten, mutta en ainakaan tuon ketjun liikkeistä.
Minusta mainos hauska, älkää olko niin saakelin tosikkoja hyvän maun vaalijoita.
Specsaversin mainosten ideahan tossa on kopsattu, mutta ihan hyvin.
Tosi hauska.
Jännä juttu, mut meillä eskarilla ja ekaluokkalaisella rupesi käymään pappaa sääliksi. Eivät tykkää kun se mummu lähtee..:D
Minusta tuo mainos on hyvin hauska ja totuudenmukainen ja totta.
Pitkässä parisuhteessa vaikka ulkonaisesti vanhennutaan, niin mieli ja intohimo pysyy melko samana kuin nuorempana. Näin ainakin meillä.
Meilläkin hauskutetaan toisiamme noin, kun laitamme silmälasit naamallemme, että hups, kenenkä vanhuksen kanssa mä olenkaan, kun ei aina millään muista, kun jaettua elämää on vuosikymmeniä, kun vastahan me oltiin nuoria.
Siinä "bond"-versiossa asetelma on tavallaan ihan samanlainen. Eli miehen kustannuksella nauretaan.
Minusta se mainos on ihan hirveä, se ei naurata yhtään. Miestä käy ihan sääliksi.
Sillä mummulla on vaan niin hyviä ilmeitä.. Hauskaa kun pudistelee päätään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä "bond"-versiossa asetelma on tavallaan ihan samanlainen. Eli miehen kustannuksella nauretaan.
Tuossa iässä ja onnellisessa parisuhteessa on molemmilla sen verran hyvä itsetunto, että voi nauraa ja hullutella toisen kustannuksella ja
molemmat nauravat sille.
Minusta tuo mainos on hauska ja totuudenmukainen, tuokin mummo on vasta ovella ja kun laskee mielikuvituksensa valloilleen ja kuvittelee mainoksen jatkuvan, mummo siirtyy eteiseen ja vilkaisee peilistä itseään, huomaa rilliensä läpi itsekin vanhentuneen. Eikö elämässä voi hassutella ja pitää hauskaa, jos se antaa iloa elämään.
Samoin ärsytti mäkin mainos, jossa mies hoitaa kotona pieniä lapsia. Kaikki kaaoksessa ja lapset huutaa ja riehuu. Sitten ollaankin mäkissä syömässä ja kaikki on hyvin... Jos nuokin mainokset (molemmat) tehty toisinpäin, ärsyttäisivät mua yhtälailla.
Tässäpä olikin varsinainen Aino Inkeri Ankeisten kokoontumisketju. SE ON VIIHDETTÄ
Vierailija kirjoitti:
Samoin ärsytti mäkin mainos, jossa mies hoitaa kotona pieniä lapsia. Kaikki kaaoksessa ja lapset huutaa ja riehuu. Sitten ollaankin mäkissä syömässä ja kaikki on hyvin... Jos nuokin mainokset (molemmat) tehty toisinpäin, ärsyttäisivät mua yhtälailla.
Mulla ( ja miehellä) arki välillä tuollaista. Nytkin aamulla tiskiallas vuotaa lattialle, vauva tekee maitomuro- kampausta ja kaikki on muutenkin vinksinvonksin.
Kauhean tarkkana ollaan nyt sukupuolijutuista.. Ei niin tarvisi olla!
Minusta eukko oli ilkeä. Kävi miestä sääliksi :( Yritti vielä parantaa tilannetta laittamalla aurinkolasit päähän, eukko vaan pudistaa päätään ja häipyy. Kamalaa, vuosikymmenten yhdessäolo ja yhteinen historia kaatuu siihen että puoliso ei enää näytä nuorelta komistukselta :( Tuli paha mieli.
Mainoksesta olisi voitu saada hyvinkin koskettava ja ihana, jos esimerkiksi eukko olisi lasit saatuaan nähnyt miehensä rypyistä huolimatta yhtä komeana tai jopa komeampana kuin nuorena.
Todella surullinen ja vastenmielinen mainos. Ikään kuin alleviivaus sille, että ulkonäöllä on merkitystä - ihan sama miten ihana olet sisältä, jos olet ruma, et ansaitse tulla rakastetuksi. :(
Minusta tosi loukkaava mainos. Toivottavasti Instrumentarium ymmärtäisi vetää mainoksensa pois!
Me lasten kanssa nauretaan joka kerta ihan älyttömästi sille! :D Ihan paras mainos ja kun se pappa vielä lopussa istuu aurinkolasit päässä. :D
Vähän enemmän huumoria ja hassuttelua elämään!
Tuo mummohan ei lähde tuossa mainoksessa mihinkään, vaan pysähtyy ovelle miettimään elämäänsä - onko mies jo todella noin vanha.
Ihmismieli on siitä kummallinen, ettei mieli sillä tavalla vanhene, vaan säilyy elämässä rinnalla ja siinä ajassa, mitä se on ollut.
Olen itsekin jo vanha mummo, mutta muisteloissa ja unissa elän siinä iässä mitä olin ja mielessäni elän nuoruutani yhä uudelleen ja uudelleen ja näin tekee myös iäkäs mieheni. Muistot säilyvät läpi elämän, kroppa vanhenee, ihmismieli ei.
niinkuin se jonkun optikkoliikkeen mainos jossa "bond" pistää rillit päähänsä aamulla jossain paratiisisaarella ja yllättäen tulee tosi kiire muualle kun näkee sen vierellä makaavan eukon selvästi?