Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat kirjoitusvirheet?

Vierailija
16.02.2017 |

Jostain syystä itseäni nauratti kauheasti tuolla "lapseni ei saanut yhtään ystävänpäiväkorttia" -keskustelussa, kun joku kirjoitti miten oli juteltu koulun "kuramoottorin" kanssa kiusaamisesta. Oletan, että kyseessä oli kuraattori.

Kertokaa muita! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!

Vierailija
2/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla haettiin sisäisessä haussa assistenttia, jolta odotettiin yhteisyöhalukkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolet aikuisista eivät vieläkään osaa yhdyssanoja. Itken aina verta, kun näen esim. mainoksen, jossa lukee "loppuun myynti". Jopa lapsen koulun rehtorin viesteissä vilisee yhdyssanavirheitä.

Vierailija
4/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin kuullut ovat myös aika hyviä. Ajettiin kaverini kanssa autolla ja ohitse hurautti kovaa vauhti mersu ja bemari. Sanoinkin tästä kaverilleni: "tietty nyt joku mersu ja bemari ohittelee". Kaverini hämmentyi ja kysyi: "mistä ihmeestä sä tiedät niiden puoluekannat?".

Oli kuullut, että persu ja demari :D

Vierailija
5/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi autoa ajavat Lappiin.

Vierailija
6/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect-virheet ovat joskus kirjoitusvirheitä parempia. 

Tämä legendaarinen ketju olisi jäänyt lyhyeksi ilman autocorrectia: http://www.vauva.fi/keskustelu/3906838/ketju/kylaily_ja_siivoton_koti

Siellä neljäs kommentti: "Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos."

ja sen perään "

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ..."

Vierailija
7/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakasta isoäitiä syvästi kaivaen" - muistokirjoitus lehdessä.

Vierailija
8/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autocorrect-virheet ovat joskus kirjoitusvirheitä parempia. 

Tämä legendaarinen ketju olisi jäänyt lyhyeksi ilman autocorrectia: http://www.vauva.fi/keskustelu/3906838/ketju/kylaily_ja_siivoton_koti

Siellä neljäs kommentti: "Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos."

ja sen perään "

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ..."

Oi olinkin unohtanut jo tuon ketjun! Toinen ihana oli TAOSTELUKOIRA, joka keskustelussa vääntyi taolaisuutta harjoittavaksi hurtaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan