Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat kirjoitusvirheet?

Vierailija
16.02.2017 |

Jostain syystä itseäni nauratti kauheasti tuolla "lapseni ei saanut yhtään ystävänpäiväkorttia" -keskustelussa, kun joku kirjoitti miten oli juteltu koulun "kuramoottorin" kanssa kiusaamisesta. Oletan, että kyseessä oli kuraattori.

Kertokaa muita! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!

Vierailija
2/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla haettiin sisäisessä haussa assistenttia, jolta odotettiin yhteisyöhalukkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolet aikuisista eivät vieläkään osaa yhdyssanoja. Itken aina verta, kun näen esim. mainoksen, jossa lukee "loppuun myynti". Jopa lapsen koulun rehtorin viesteissä vilisee yhdyssanavirheitä.

Vierailija
4/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin kuullut ovat myös aika hyviä. Ajettiin kaverini kanssa autolla ja ohitse hurautti kovaa vauhti mersu ja bemari. Sanoinkin tästä kaverilleni: "tietty nyt joku mersu ja bemari ohittelee". Kaverini hämmentyi ja kysyi: "mistä ihmeestä sä tiedät niiden puoluekannat?".

Oli kuullut, että persu ja demari :D

Vierailija
5/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi autoa ajavat Lappiin.

Vierailija
6/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect-virheet ovat joskus kirjoitusvirheitä parempia. 

Tämä legendaarinen ketju olisi jäänyt lyhyeksi ilman autocorrectia: http://www.vauva.fi/keskustelu/3906838/ketju/kylaily_ja_siivoton_koti

Siellä neljäs kommentti: "Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos."

ja sen perään "

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ..."

Vierailija
7/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakasta isoäitiä syvästi kaivaen" - muistokirjoitus lehdessä.

Vierailija
8/8 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autocorrect-virheet ovat joskus kirjoitusvirheitä parempia. 

Tämä legendaarinen ketju olisi jäänyt lyhyeksi ilman autocorrectia: http://www.vauva.fi/keskustelu/3906838/ketju/kylaily_ja_siivoton_koti

Siellä neljäs kommentti: "Joo, Porvoossa tämä akkalauma kiertää norppien ja emättimen kanssa talosta toiseen kahvit ja pullat mukanaan. Omin silmin olen nähnyt.

Olen eri kaveripiiriä, Luojan kiitos."

ja sen perään "

VOI LUOJA tätä automaattista tekstinsyöttöä!!!!

MOPPIEN ja RÄTTIEN, ei norppien ja ..."

Oi olinkin unohtanut jo tuon ketjun! Toinen ihana oli TAOSTELUKOIRA, joka keskustelussa vääntyi taolaisuutta harjoittavaksi hurtaksi