Miten Pokemonin Hypno voi olla niin seksikäs?
Kattokaa nyt tota :D
https://www.google.fi/search?q=pokemon+hypno&client=ms-android-huawei&p…:
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joku oikeesti jotain pokemonia seksikkäänä? Really?
Joo. Tän ketjun ap pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääni Gastlylle ja Scytherille. Hypno on karismaattinen mutta jotenkin liian setämäinen.
Hypno on nimenomaan karismaattinen! En itse huomaa siinä setämäisyyttä lainkaan. Scyther on melko ötökkämäinen, niin ehkä se ei siksi viehätä mua sillä lailla, kuten ei Gastlykaan.
Oon ruvennut miettimään Hypnoa tän keskustelun myötä vaan enemmän ja enemmän. Oonkohan mä jo liian pakkomielteinen pokemonista :DGastlylla kun ei ole kuin pää niin se vetoaa älykkönaisiin.
Ai siitäkö se johtuukin..
Ihan vaan tiedoks kaikille, hypnon omassa loressa (tarinassa) kerrotaan että hypno hypnotisoi lapsia tulemaan mukaan hänen kanssa luolaan jonka jälkeen lapsista ei enää kuulu.
Siteeraten hypnon tuutulaulusta:
Come little children, come with me
Safe and happy you will be
Away from your homes, now let us run
With Hypno, you'll have so much fun
Oh, little children, please don't cry
Hypno wouldn't hurt a fly
Be free, be free be free to play
Come down in my cave with me to stay
Oh, little children, please don't squirm
Those ropes, I know, will hold you firm
Hypno tells you this is true
But sadly, Hypno lied to you
Oh, little children, you mustn't leave
Your families for you will grieve
Their minds will unravel at the seams
Allowing me to haunt their dreams
But surely, all of you must know
That it is time for you to go
Oh, little children, you weren't clever
Now you shall stay with me forever
Vierailija kirjoitti:
Minusta exeggutessa on aina ollut sitä jotain :D
Miten käjässä säröilleitä munia voi olla jotain? :D
Abra on melkoinen söpöliini.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoks kaikille, hypnon omassa loressa (tarinassa) kerrotaan että hypno hypnotisoi lapsia tulemaan mukaan hänen kanssa luolaan jonka jälkeen lapsista ei enää kuulu.
Siteeraten hypnon tuutulaulusta:
Come little children, come with me
Safe and happy you will be
Away from your homes, now let us run
With Hypno, you'll have so much funOh, little children, please don't cry
Hypno wouldn't hurt a fly
Be free, be free be free to play
Come down in my cave with me to stayOh, little children, please don't squirm
Those ropes, I know, will hold you firm
Hypno tells you this is true
But sadly, Hypno lied to youOh, little children, you mustn't leave
Your families for you will grieve
Their minds will unravel at the seams
Allowing me to haunt their dreamsBut surely, all of you must know
That it is time for you to go
Oh, little children, you weren't clever
Now you shall stay with me forever
Joo mä oon kuullu tän. En silti pääse yli Hypnon karismaattisuudesta ja siitä äänestä
Ap, olen samaa mieltä, Hypno on karismaattisin ja kuumottavin. Erityisesti Pokemon Go:ssa, kun hahmoa tarkastelee ja näkee sen (käsi-)liikkeet ja kuulee äänen. Kauhistuttavan kiehtova olento :D Pidän muutenkin eniten näistä psychic type -pokemoneista.
Myös Abra ja Haunter ok, muttei yllä Hypnon tasolle.
Mr. Mime ja Jynx on myös aika häiritsevän pelottavia, tosin niissä ei ole mitään seksikästä. Pelottaa juuri se ajatus, että tulevat vastaan ollessani puistossa ja hymyilevät karmivasti. Ihme, ettei Pokemoneista ole tehty mitään hyytävää aikuisten kauhuleffaa :D
Lisäksi pidän aivan valtavan cooleina, karismaattisina ja kiehtovina näitä eläinhahmoja, jotka muistuttavat esim. kettuja, koira-/kissaeläimiä, hevosia, kauriita, mitä lie ihania taruolentoja, kuten Vaporeon, Espeon, Umbreon, Jolteon, Flareon, Rapidash, Ninetales, Persian. Noista huokuu sellainen voima, hyvyys ja kauneus ♡
Hypno on kuitenkin pokemoneista ainoa hottis!
Taidan olla outo kun en nää noissa poksuttimissa mitään seksikästä...
Vierailija kirjoitti:
Ap, olen samaa mieltä, Hypno on karismaattisin ja kuumottavin. Erityisesti Pokemon Go:ssa, kun hahmoa tarkastelee ja näkee sen (käsi-)liikkeet ja kuulee äänen. Kauhistuttavan kiehtova olento :D Pidän muutenkin eniten näistä psychic type -pokemoneista.
Myös Abra ja Haunter ok, muttei yllä Hypnon tasolle.
Mr. Mime ja Jynx on myös aika häiritsevän pelottavia, tosin niissä ei ole mitään seksikästä. Pelottaa juuri se ajatus, että tulevat vastaan ollessani puistossa ja hymyilevät karmivasti. Ihme, ettei Pokemoneista ole tehty mitään hyytävää aikuisten kauhuleffaa :D
Lisäksi pidän aivan valtavan cooleina, karismaattisina ja kiehtovina näitä eläinhahmoja, jotka muistuttavat esim. kettuja, koira-/kissaeläimiä, hevosia, kauriita, mitä lie ihania taruolentoja, kuten Vaporeon, Espeon, Umbreon, Jolteon, Flareon, Rapidash, Ninetales, Persian. Noista huokuu sellainen voima, hyvyys ja kauneus ♡
Hypno on kuitenkin pokemoneista ainoa hottis!
Tää on ihan niin kuin mun suusta. En vois kuvitellakaan "suhdetta" muiden pokemonien kanssa kuin Hypnon.
Minusta Abra on selkeästi poikanen/lapsi/alaikäinen :D ja Kadabrassa ja Alakazamissa on sitä setämäisyyttä mitä joku aikaisempi kirjoittaja näki Hypnossa, luultavasti siksi en ole kiinnostunut niistä niinkuin Hypnosta.
Vähän oli vaikeaa myöntää itselleen että on ihastunut fiktiiviseen hahmoon, mutta tottahan se on. Kun vain ajattelenkin Hypnoa, kuulen sen äänen päässäni. Saattaa kuulostaa creepyltä, mutta oikeastaan se on ihana tunne :)
Vierailija kirjoitti:
Mä en hyväksy sitä että noi pokemonit ja ties mitkä lumpeenlehdet tulee tänne Suomeen ja vie meidän naiset ja työpaikat!
Mä en malta odottaa sitä päivää kun meen kaupan kassalle ja mua palvelee Hypno. Mihin kaikkeen muuhun se voisikaan johtaa...
Tai kun meen ravintolaan niin Hypno tulee vastaanottamaan tilaukseni ja kaataa juotavaa.
Tai kun tilaan ruokaa kotiin ja lähetyksen toimittaa Hypno. Kutsuisin sen sisään, söisimme ja...
Tai kun olen palavan talon vankina ja Hypno tulee palomiehenä pelastamaan
Ai niin, ei se Hypno oo olemassa :(
Pitäisköhän mun rauhottua vähän,
mielikuvitus laukkaa ja keksin fantasiaa fantasian perään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en hyväksy sitä että noi pokemonit ja ties mitkä lumpeenlehdet tulee tänne Suomeen ja vie meidän naiset ja työpaikat!
Mä en malta odottaa sitä päivää kun meen kaupan kassalle ja mua palvelee Hypno. Mihin kaikkeen muuhun se voisikaan johtaa...
Tai kun meen ravintolaan niin Hypno tulee vastaanottamaan tilaukseni ja kaataa juotavaa.
Tai kun tilaan ruokaa kotiin ja lähetyksen toimittaa Hypno. Kutsuisin sen sisään, söisimme ja...
Tai kun olen palavan talon vankina ja Hypno tulee palomiehenä pelastamaan <3
Ai niin, ei se Hypno oo olemassa :(
Pitäisköhän mun rauhottua vähän,
mielikuvitus laukkaa ja keksin fantasiaa fantasian perään :D
Ihana palomies-Hypno :)
Vierailija kirjoitti:
Joo! Pokemonit palveluammatteihin, kiitos.
Blastoise voisi toimia uimavalvojana, ja kahta Lotadia voisi käyttää kellukkkeina käsivarsissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Pokemonit palveluammatteihin, kiitos.
Blastoise voisi toimia uimavalvojana, ja kahta Lotadia voisi käyttää kellukkkeina käsivarsissa.
Mutta kestääkö Lotad kloorivettä? Kasvithan ei tykkää siitä ja sillä on se lehti :(
Pitääkö joku oikeesti jotain pokemonia seksikkäänä? Really?