Nykyään alkanut ahdistaa miehen asunnolle meneminen
5 vuoden ajan suhde on ollut sitä, että suurin osa ajasta vietetään miehen asunnolla. Miehen asunto on aina ollut vähän likainen. Mies ei esim. pese vessan lattioita ollenkaan, jolloin siellä on roskaa ja likaa joka paikassa. Lavuaarit ja wc-pöntto hirveässä kunnossa. Pyykit aina pyykkikorissa ja pahimmillaan seisonut siellä joskus yli puolivuotta. Sen oma makuuhuone on helvetinmoinen järkytys. Roskaa ja ruokatahroja lattialla. Isot pölykerrokset lipastojen ja kirjoituspöydän tasoilla. Vaatteita pitkin lattioita.
Ja aina kun menen miehen luokse, niin se tarkoittaa sitä, että minä siivoan kaiken tämän paskan. Nyt jotenkin tuntuu, että alkaa mitta tulla täyteen. En jaksa enää sitä siivoamista, kun menen sinne. Ja sitten jos laitan miehen siivoamaan siellä ja minä istahdan alas niin hän alkaa valittamaan, kun laiskottelen vain enkä auta. Ja ne kaikki vaatteet ja sotkut on täysin miehen aikaan saamia. Kenties mies tottunut, että olen ilmainen siivouspalvelu?
Meille on tulossa vauva kesällä ja suunniteltiin yhteenmuuttoa, mutta tämän ahdistuksen myötä peruin koko suunnitelman ja päätin hakea ainoastaan omaa asuntoa. Asutaan siis eri paikkakunnilla minun opintojen takia ja minun on tarkoitus muuttaa entiselle asuinpaikkakunnalleni takaisin, jossa mies asuu.
Minun olisi tarkoitus mennä miehen luokse nyt 2 viikon päästä, kun minun työpaikkani, jossa teen opiskeluiden sivussa keikkaa on hänen asuntonsa vieressä ja siitä pääsisi nopeasti töihin. Mutta vittu kun ahdistaa mennä. Tiedän, että paskaläävä oottaa ja saan taas hinkata ja pestä. Eikä oo muutakaan paikkaa majailla tuolla paikkakunnalla, jos töihin haluan mennä tuolloin. Ehkä perun vaan työvuorot :(
Kommentit (27)
Siis se teet vauvan tohon tilanteeseen? Bravo! Sit sulla on vauvan lisäksi toinen iso vauva hoidettavana.
Onnittelut tulevaan yksinhuoltajuuteen.
Miksi ihmeessä olet mennyt tekemään lapsen tommosen miehen kanssa? Jos ei osaa kotiaan edes pitää siistinä, niin mitenkäs käy, kun lapsi syntyy... jäät varmasti yksin lapsen kanssa.
Älä siivoa siellä ja ota ihmeessä suoraan puheeksi tuo asia! Yhteen ei todellakaan kannata muuttaa, jos mies ei osaa yhtään itse siivota. Hermot menis itelläkin.
Älä sitten valita, ettet tiennyt, tai väitä, että se lupasi muuttua.
Ja sulla meni 5 vuotta tämän tajuamiseen? Mulle ois riittänyt pari kk ja sottapytty ois menny kierrätykseen koska minä en sotkuisessa kämpässä viihdy.
Ap, olet lapanen. Älä mene sinne piikomaan enää kuin mikäkin kynnysmatto. Sulta on menny 5 vuotta hukkaan koska olet tyytynyt moiseen kuvatukseen. Et taida kovin paljon arvostaa itseäsi.
Miten jatkuvasti siivoamasi asunto on mukamas noin saastainen? 0/5. Olisit edes jättänyt tuon vauvantulon tuosta läpinäkyvästä miesvihaprovostasi pois.
Yksinhuoltajuus on paljon parempi vaihtoehto kuin aikuinen, kaikki paikat paskova mies-vauva.
Siis 5 vuotta olet katsellut paskassa rypevää miestä? Miksi et heti tehnyt selväksi ettet vietä aikaa kaatopaikalla ja mies olisi itse siivonnut tai sitten suhde olisi loppunut heti etkä olisi tuhlannut aikaasi.
Nyt olet vielä raskaana! Miten luulet teidän voivan asua yhdessä jos mies vain sotkee eikä siivoa???
En tajua naisia jotka ihan vapaaehtoisesti järjestävät itsensä kuseen ja sitten uupuvat ja katkeroituvat.
Sinä et ainakaan voi jatkossa valittaa miehen sikaisuudesta koska se ei tule yllätyksenä! Niin makaa kuin petaa.
Taas voi ihmetellä, mistä näitä helmiä oikein löytyy. Mulle on täysi deal breaker jos miehen koti on epäsiisti. Paskaisuudesta puhumattakaan. En vaan siedä sotkua, se kertoo elämänhallinnan puutteesta ja toisten huomioon ottamisen kyvyttömyydestä.
Miksi helvetissä olet viisi vuotta piikonut tuollaiselle idarille? Ja vielä lapsikin tuohon sitten, voi herramunjee. Annas mun arvata: No kun se on muuten tosi ihana!
Vittu ei.
Hyi kuvotus, miksi alennut tuollaiseen mieheen? Kyllä aikuisen ihmisen täytyy osata pitää koti puhtaana ja perussiistinä! Esim. Minun pöntöstäni ei koskaan löydy paskaa, koska putsaan jäljet heti enkä vuoden päästä. Lavuaaria pesen säännöllisesti ja se onkin aina kiiltävän valkoinen. Tosin musta olisi paljon hienompi, pitäisiköhän vaihtaa?
Jne. Jne. Jne. Hei hei ja onnea elämään.
Vierailija kirjoitti:
Miten jatkuvasti siivoamasi asunto on mukamas noin saastainen? 0/5. Olisit edes jättänyt tuon vauvantulon tuosta läpinäkyvästä miesvihaprovostasi pois.
Justhan kirjoitin, että asutaan eri paikkakunnilla, joten nähdään myöskin harvoin ja koska näkemisväli on pitkä, niin kerkeää mies saada aikamoisen sotkun asunnossa aikaan.
Nähtävästi siellä paskan keskellä voi kuitenkin paneskella kun vauvakin on tulossa?
Ei ihme jos ahdistaa. Tyhmyydestä sakotetaan aina!
Et sitten voinut herätä todellisuuteen ennenkuin menit lisääntymään.
Tajuat kai että lapsi joutuu nyt elämään siellä paskaisessa kämpässä kun käy isänsä luona?
Jos mies ei siivoa jatkossakaan niin teet lapsesta ls-ilmon jotta sossut käy tarkistamassa miehen asunnon että onko se lapselle sopiva. Lapsi ei saa kärsiä jos isänsä on laiska sika.
Meillä ihan sama juttu, ei tosin perheenlisäystä tulossa eikä aikomustakaan... asutaan eri paikkakunnilla ja ei tunnu reilulta, että oltaisiin aina mun luona, mutta tämä saa**rin läävä! Todella ahdistaa joka päivä joka sekunti. Siivousurakka on ihan mahdoton minulle yksin, pitäisi tyyliin pestä seiniä ja kattoa myöten koko asunto, mitä en pääse edes aloittamaan, koska kämppä on niin tukossa kaikenlaisesta epämääräisestä krääsästä, mille ei löydy paikkaa eikä miestä itseään kiinnosta käydä läpi. Olen ihan tosissaan miettinyt, että heitän pokkana tavaraa sitten itse menemään, huutakoot minkä tahtoo, ehkä (tuskin) oppisi hoitamaan oman tonttinsa sitten.
Muille vastanneille: mielenkiintoista, että heitätte parisuhteen menemään pelkästään sotkun takia. Mahtaa olla hyvät markkinat.
ihanoikeesti kirjoitti:
Meillä ihan sama juttu, ei tosin perheenlisäystä tulossa eikä aikomustakaan... asutaan eri paikkakunnilla ja ei tunnu reilulta, että oltaisiin aina mun luona, mutta tämä saa**rin läävä! Todella ahdistaa joka päivä joka sekunti. Siivousurakka on ihan mahdoton minulle yksin, pitäisi tyyliin pestä seiniä ja kattoa myöten koko asunto, mitä en pääse edes aloittamaan, koska kämppä on niin tukossa kaikenlaisesta epämääräisestä krääsästä, mille ei löydy paikkaa eikä miestä itseään kiinnosta käydä läpi. Olen ihan tosissaan miettinyt, että heitän pokkana tavaraa sitten itse menemään, huutakoot minkä tahtoo, ehkä (tuskin) oppisi hoitamaan oman tonttinsa sitten.
Muille vastanneille: mielenkiintoista, että heitätte parisuhteen menemään pelkästään sotkun takia. Mahtaa olla hyvät markkinat.
No jos suhde sian kanssa tyydyttää, niin mikäs siinä sitten. Itse olen suhteessa siistin miehen kanssa.
2 v vanha juttu ja piti nostaa? 😮
Älä viitsi. Ei kukaan ole noin tyhmä.
Mikset voi valita kunnon miestä?