Postin ruohonleikkaajat nyt asiakaspalvelussa?
Sain postin "asiakaspalvelusta" hulvattoman vastauksen reklamaatioon palvelusta.
Olin juuri lämmittänyt kotitekoiset hampurilaispihvit ja sämpylät. Puhelin soi 11:12, hain puhelimen ja vastasin siihen. Siellä oli postin asiakaspalvelija ja kysyi asiallisesti reklamaatiosta, jonka olin tehnyt 14.2. lähetetystä paketista.
Kun sain vastattua tehneeni reklamaation häneltä tuli ryöppy sen aiheettomuudesta ennen kuin ehdin jatkaa. Paketti oli jaettu ajallaan jne. En kiistänyt, vaan olin juuri noutanutkin paketin, aloin kertoa, että reklamaatio koski eilen annettua tietoa ja palvelua, johon hän jatkoi samanlaisella ryöpyllä. Totesin hänen päälleen, että soitatko uudestaan vartin päästä, pyysin miettimään asiansa ilmaisua hänen jatkaessaan ryöppyä puheeni päälle. Sitten kiitin puhelusta ja lopetin hänen vieläkin sanoessaan jotain päälle.
Puhelimeni soi 11:18, enkä vastannut, koska suuni oli täynnä hampurilaista. Puhelin soi uudelleen samasta numerosta 11:23, jolloin menin pesemään pikkelsissä olevia käsiäni. Se oli kuitenkin loppunut, kun olin kuivannut käteni. Odotin vielä hetken, josko niin kiireinen "asiakaspalvelija" soittaisi uudestaan.
11:30 soitin numeroon josta oli soitettu. Siellä vastattiin postin vaihde. Vaihteeseen kerroin, että minua oli tavoitettu siitä numerosta kahteen kertaan. Hän totesi, että minulle soitetaan varmaan myöhemmin uudelleen.
Alkuperäinen reklamaatio koski postin virheellistä tietoa, jonka mukaan paketti on jakelussa 15.2. 7:52 lähtien ja jaetaan 16:00 mennessä. Kävin neljän maissa katsomassa paikallispostissa. Paikallispostin mukaan tänne tuleviin paketteihin tulee usein tieto jakelussa, vaikka ne eivät ole ehtineet Oulusta tänne tulevaan autoon ja jaetaan paikallispostiin vain aamuisin. Siitä oli kyse tälläkin kertaa. Reklamoin, koska virheellistä tietoa annetaan heidän mukaan toistuvasti ja olin itse odottanut lähetystä aamusta. Olin jopa iltapäivällä ollut postin chattiin yhteydessä, kun paketti oli ollut jakelussa jo 6-7 tuntia jossa ilmeisesti samojen seurantatietojen perusteella minulle väitettiin, että se jaetaan sinä päivänä neljään mennessä.
Kommentit (3)
Et ollut tilannut ruohonleikkuuta, joten mitä odotitkaan?
Vierailija kirjoitti:
Et ollut tilannut ruohonleikkuuta, joten mitä odotitkaan?
Mitenköhän etenisi reklamaatio, kun ruohonleikkaaja on leikannut istutettuja ruusuja tai muita puutarhan kasveja? Aiheeton reklamaatio, koska ruohohan on leikattu?
Jotain työtähän niille on keksittävä, kun ruoho ei oikein jään alla kasva, eikä lumenluontiakaan tänä talvena taida riittää.