Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että homo- ja lesbopareissa toinen osapuoli on aina se miehekäs ja toinen naisellinen?

Vierailija
16.02.2017 |

Eli toinen on lyhyttukkanen tai siilipää kunnon äijjjä ja toinen käyttää hameita tai sillä on pitkät hiukset?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja homomiehistä toinen on siro ja pukeutuu muodikkaasti ja toinen on se karvanen ja isokokoinen

ap

Vierailija
2/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen sisältyvä oletus ei pidä paikkaansa. Tiedän lesboparin, jonka molemmat osapuolet ovat siilitukkaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se jaksaa ihmetyttää heteroita, tuntuu että vähintään kerran kuussa näen tällaisen aloituksen jollain keskustelupalstalla, täälläkin olen bongannut sen ainakin kolmesti puolen vuoden sisällä. Butch ja femme -kulttuurilla on ihan ikioma historiansa, se on osa lesboalakulttuuria ja osa lesboista kokee sen omaksi jutukseen. Eikun googlailemaan.

Sitten ne muut tavalliset vastaukset: kaikki ei ole sellaisia, osa nyt muuten vaan tykkää siitä, nainen on nainen vaikka sillä olisi siili ja housut, ja suosikkini, eli mene keskustelemaan niiden aloittajien kanssa, jotka postaavat niitä "kyllä pitää olla kaksi erilaista parisuhteessa, kaksi samanlaista olisi tylsää, joten ei miehelle pitkää tukkaa ja naisille housuja". Saisitte varmasti mielenkiintoisia keskusteluja aikaan.

Vierailija
4/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sukupuoliroolit ovat osa biologiaamme. Lesbotkin tarvitsevat "miehen" rinnalleen ja homot neitihomppelin.

Vierailija
5/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toinen on lyhyttukkanen tai siilipää kunnon äijjjä ja toinen käyttää hameita tai sillä on pitkät hiukset?

Montako tuhatta lesbo- ja homoparia tunnet?

Vierailija
6/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään mun tuntemista (mies)pariskunnista kyllä..  Ei erottaisi perusjanttereista mitenkään.

Vierailija
7/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo pidä paikkaansa. Ihan samoin kuin heteropareilla, parit ovat erilaisia. On maskuliinisempia miehiä ja naisia, feminiinisempiä miehiä ja naisia ja näistä jotkut heteroita, jotkut homoseksuaaleja. Itse olen ulkoisesti feminiininen heteronainen ja mieheni on myös aika feminiininen. Ei ne heteroparitkaan asetu aina kauniisti sille maskuliininen mies - feminiininen nainen - akselille.

Vierailija
8/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka Haavisto ja "umberto". Kumpi on se butch?

Ihanaa, miten on termit hallussa heteroilla. :D (Vihje, ei kumpikaan.)

Vierailija
9/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku homo/lesbo voisi vastata asiallisesti? Sillä näin se vaan enimmäkseen näyttää olevan.

Vierailija
10/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan aina? Minä ja tyttöystäväni olemme molemmat naisellisia ja pitkätukkaisia. Meikkiä käytämme molemmat ja korkokenkiäkin.

Mutta ap haluaakin vaan provoilla ja ärsyttää ihmisiä :D ethän sinä tosissasi ole kuitenkaan.

Vierailija
11/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota girlfriend... Eikö se sun poikakaverin mummu- aloitus ottanut tarpeeksi flowta vai miksi tämä aloitus??

Ooks hullu?

Vierailija
12/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku homo/lesbo voisi vastata asiallisesti? Sillä näin se vaan enimmäkseen näyttää olevan.

Täällä on asiallisia vastauksia jo vaikka kuinka monta.  Ei vaan sitä sinun toivomaa.

Vierailija
13/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen henkilökohtaisesti vain yhden lesboparin ja heistä kummatkin osapuolet ovat kyllä naisellisia.

Vierailija
14/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun käytit sanaa "aina". Huoh. Tiedän henkilökohtaisesti lesboparin jossa molemmat ovat ns. huulipunalesboja. Mutta joo... kyllä se varmaan aika yleistä on, että vastakohdat viehättää... Tiedäthän, feminiinisyyden ja maskuliinisuuden dynamiikka.

Vierailija
15/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypia.

Itse tunnen lähinnä feminiinisiä miespareja ja androkyynejä tai maskuliinisia naispareja.

Oma mies taas on feminiininen samoin kuin minä naisena. :'D

Vierailija
16/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kys. kognitiivinen persoonan muutos. Ottamalla pyllyyn, menettää miehisyyden ja kokee täysin kastraation. Tämä puoleestaan kirvoittaa partneria, joka on saanut äitihahmon kumppanistaan, tyydyttämään "isän ja äidin kaipuuta".

Vierailija
17/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama teki aloituksen, kuinka poikaystävän mummu oli sanonut tälläistä lesboista. On nyt tytöllä hankalaa.

Vierailija
18/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Alkaako itseennekin ärsyttään, kun joku huomauttaa siitä, miten stereotyyppisiä hahmoja olette? Femmet ja butchit.. Kaikkee te keksittekin.

Vierailija
19/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun käytit sanaa "aina". Huoh. Tiedän henkilökohtaisesti lesboparin jossa molemmat ovat ns. huulipunalesboja. Mutta joo... kyllä se varmaan aika yleistä on, että vastakohdat viehättää... Tiedäthän, feminiinisyyden ja maskuliinisuuden dynamiikka.

Jos kerta vastakohdat viehättää, niin miksi ei seurustele ihan miehen kanssa? Sais oikeeta kyrpääki.

Vierailija
20/27 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja homomiehistä toinen on siro ja pukeutuu muodikkaasti ja toinen on se karvanen ja isokokoinen

ap

Missä oot karvasen homon nähnyt? Ja muodikkaasti pukeutuminen ei ole vain homojen juttu vaan nykyään lähes kaikki alle 30v miehet pukeutuu muodikkaasti ainakin kaupungeissa