Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukupuolielimen muotoiset karkit järkyttivät turkulaisäitiä ja tytärtä!!!

Vierailija
15.02.2017 |

Ai gauhia paikka, mimmottos namei tääl oikke o???

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005089734.html

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä jutussa minua ihmetyttää, että millaisia puruluita ihmiset ostavat koirilleen. 

Vierailija
42/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä jutussa minua ihmetyttää, että millaisia puruluita ihmiset ostavat koirilleen. 

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias tyttäreni olisi varmaan vain hihittänyt nähdessään tuollaisia karkkeja. Taidamme ollakin jonkinlaisia pervoja, kun olemme sujut ruumiinosiemme kanssa.

Ihan vakavasti puhuen, järkytyin tuosta järkytyksen ja pöyristyksen määrästä minkä yksi vaivainen karkki aiheutti.

Vierailija
44/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hassu kun myyja sanoo etta kutsuu niita hollantilaisella nimella ettei nimi viittaisi sukupuolielimiin. Gomlullen = kumikulleja. Paivan piristys taas Suomesta.

Terv. Hollantimamma :)

Hollanti ei ole Suomen toinen virallinen kieli, ja aika harva sitä täällä ymmärtää.

Vierailija
45/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaginakarkit?! Missä vaginakarkit?! Tasa-arvon nimissä vaadin kauppaan myös vaginakarkkeja!

Vierailija
46/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaginakarkit?! Missä vaginakarkit?! Tasa-arvon nimissä vaadin kauppaan myös vaginakarkkeja!

Mieluiten sellaisia, jotka ovat yhteensopivia noiden peniskarkkien kanssa. 

Vierailija
47/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonbon-pussissa on tissi- ja pyllykarkkeja!

Vierailija
48/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Boikotoisin minäkin. Ja minusta sekä tyttö, että äiti ovat oikeassa. Toi on inhottavaa. En minä halua syödä ihmisen ruumiinosia. Ihan sama onko pippeli vai pää tai käsi. Jo ajatuksena se on yököttävää. 

Vierailija
49/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kyseessä sama äiti, joka haastoi naapurinsa oikeuteen siitä, kun tämän omistama hevonen juoksi aitauksessa kikuli paljaana.

Vierailija
50/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, eiköhän tuon ikäisten jo pitäisi tietää, koulussakin on valistusta. Mä haluaisin ostaa noita...

Vierailija
51/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä kysymyksen siitä, että miksi pitää tavallisessa karkkikaupassa myydä peniksen tai aseen muotoisia karkkeja.

Sitä en ymmärrä, että 11v tyttö ihan järkyttyy sellaisen nähtyään? Meillä on 11v tyttö ja en kyllä osaa kuvitella, että järkyttyisi moisesta, hirisisi kyllä kavereittensa kanssa, mutta miksi järkyttyisi jostakin lötköstä karkista (ei kyllä osaisi ehkä penikseksi tunnistaa, vaikka kaikkeahan tuon ikäiset jo netistä ja kavereilta kuulevat).

Vierailija
52/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkahattua kiristää ja lapsiparka kiireesti terapiaan 😂

Ei ole tainnu kukkahattumamma hetkeen penistä nähnyt kun noin järkyttyi 😂

Typerintä mitä oon hetkeen lukenut

No on se äiti ainakin kerran nähnyt.

Vierailija
53/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat kumpikin ottaa kyseisiä nameja pussiinsa ja kotona sitten imeskeltiin oikein antaumuksella Tauskikarkkeja. Saattoipa yksi tipahtaa ihan vahingossa jopa pikkuhousujen sisään ja sujahtaa pimpsalooraan.

Vierailija
54/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset täytyy altistaa seksuaalisuudelle noin varhain?

Peniksiä ja tissejä vaanjoka tuutista!

Vierailija
55/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tossa iässä käytiin europehousessa naureskelemassa penispastoille ja -karkeille sun muille mitä siellä myytiin. 😂 On nyt kyllä saastunut mieli, todella. Musta on anyway terveempää hihitellä kun alkaa pelkäämään penistä!

Vierailija
56/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täynnä seksiä. Annetaan lasten kasvaa ilman peniskarkkeja. Oletteko kaikki jotain pedofiilejä?

Vierailija
57/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hassu kun myyja sanoo etta kutsuu niita hollantilaisella nimella ettei nimi viittaisi sukupuolielimiin. Gomlullen = kumikulleja. Paivan piristys taas Suomesta.

Terv. Hollantimamma :)

Kyllä se kauppias tietää mitä gomlullen tarkoittaa. Itsekin tiesin nimen viittaavan jollain tavalla penikseen, vaikken hollantia puhukaan.

Mutta kun se pointti on nimenomaan se että kauppias pistää karkin viereen mieluummin kyltin jossa lukee gomlullen kuin että siinä lukisi kumikulli tai peniskarkki :D Ymmärrätkö?

Vierailija
58/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko epänormaali kun minua kyllä nuorena tyttönä pelkästään nauratti vastaavien irtokarkkien ilmestyttyä lähikioskiin? Pumpulissako lapsia nykyään kasvatetaan?

Vierailija
59/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tytöllä tulee olemaan todellisia vaikeuksia olla sinut oman itsensä ja seksuaalisuuden hyväksymisen kanssa, kun on noin kovasti opittu häpeämään kaikkea sukupuoliin ja seksuaalisuuteen liittyvää jo tuossa iässä.

Vierailija
60/152 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eniten huolestunut siitä, että lapsi käy ostamassa karkkia keskiviikkona. Ihan tavallisena arkipäivänä.

Meillä ei ollut viikonlopun karkkipäivää kuin kokeilun vuoksi vähän aikaa. Se kilpistyi siihen, että minusta oli teennäistä kieltää vieraiden tuliaisten syömiset keskellä viikkoa.

Tyttö ei kiukutellut karkkia ilman karkkipäivääkään ja taisipa vähentyä koko karkin syönti, kun sitä sai silloin tällöin. Kyllä kerrottiin vaikutukset hampaisiin.

Nyt aikuisena en ole nähnyt hänen ostavan karkkia montaakaan kertaa. Hampaat todella hyvässä kunnossa.

Että meille sopi tuo ja toisille se karkkipäivä, mutta mielestäni viikonloppua ei tarvitse rakentaa syöpöttelyn ja kaiken himoamisen ympärille.