Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestäsi noloa, jos 36-vuotiaan miehen fuck buddy on 62-vuotias nainen?

Vierailija
15.02.2017 |

Mitä mieltä olet?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain noloa vaan mielestäni vähän sairasta myös.

Vierailija
2/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos molemmat sinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vain noloa vaan mielestäni vähän sairasta myös.

Mitö tarkoitat "sairaalla"? ap

Vierailija
4/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule raskaaksi.

m28

Vierailija
5/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttasen yhdentekevää, jos molemmat on vapaita ja täysjärkisiä. Ei kuulu muille

Vierailija
6/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos nainen on julkkis.

Vierailija
7/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekä noloa että sairasta. Kun eihän 60-v. vanhuksen kuulu enää seksiä harrastaa. Vaikuttaa hyväksikäytöltä.

Vierailija
8/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä se on ihan mahtavaa. Molemmilla varmasti hauskaa. Naiset kun pystyvät seksiin vielä siinä iässä. Kaikki miehet ei.

Vierailija
9/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä se on ihan mahtavaa. Molemmilla varmasti hauskaa. Naiset kun pystyvät seksiin vielä siinä iässä. Kaikki miehet ei.

Mikä siitä tekee mahtavaa? Ja ennen kaikkea, miksi ajattelet, että ko. naisella olisi varmasti hauskaa? Naisten seksielämähän loppuu keskimäärin aiemmin kuin miesten, puhumattakaan naisten vaikeuksista saada orgasmia.

Vierailija
10/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😝

Vierailija
11/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin päin tietenkin ok.

Jos mies olisi vanhempi, täällä solvattaisiin setämiestä. Sellaisia te olette. Hävetkää.

Vierailija
12/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuollainen voi olla mahtavaa. Nuori mies saa antaa kypsemmälle mutta upeassa kunnossa olevalle daamille orgasmeja toinen toisensa perään. Homma ei mene samanlaiseksi säheltämiseksi ja nirsoiluksi kuin parikymppisten tyttöjen kanssa touhuillessa. Bonuksena tuollaisen vanhemman leidin kanssa voi myös keskustella henkeviä toisin kuin nuorempien ja kärttyisten ruuhkavuosia elävien naikkosten kanssa.

Vierailija
13/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös fuck buddy ole ihan kahden ihmisen välinen järjestely, eli ei ole ketään ulkopuolista, jonka tarvii tietää, eikä siis ketään jolle tarvitsee perustella.

Heko heko, että seksielämä loppuu kuusissakymmenissä. Itse olen nyt 50, ja mieheni 56. Meillä on elämämme parasta seksielämää, kun emme viitsi enää miettiä, mikä on sopivaa tms., vaan annamme mennä ja nautimme täysillä. Voisimme kumpi vaan antaa melkoiset kyydit jollekulle paljon nuoremmallekin. Joten uskon ihan täysin, että tuollainen fuck buddy pari voi pitää erittäinkin hauskaa.

Vierailija
14/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuttu 58v nainen (ei todellakaan mikään vanhus, harrastaa yhtä taistelulajia ja todella hyvässä kunnossa ikäisekseen) saa sänkyynsä aina reilusti alle 40v tyyppejä. Tai väliaikaisia poikaystäviä oikeastaan. Eikä se musta oo outoa. Hän on niin ihana muutenkin ettei nuoremmat pysty vastustamaan ja hän saa mitä haluaakin, kaikki voittaa, mitä haittaa?

Vierailija
15/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä tekee mahtavaa? Ja ennen kaikkea, miksi ajattelet, että ko. naisella olisi varmasti hauskaa? Naisten seksielämähän loppuu keskimäärin aiemmin kuin miesten, puhumattakaan naisten vaikeuksista saada orgasmia.

Onko lähdettä tähän, että loppuu? Tuntuu oudolta, kun halut vain lisääntyvät iän myötä.

Vierailija
16/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
18/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan minä opin saamaan kunnon orgasmin vasta vähän vaille viisikymppisenä, samoin alan olla aika peto ottamaan suihin. En aio mummoutua vielä vähään aikaan.

Vierailija
19/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös fuck buddy ole ihan kahden ihmisen välinen järjestely, eli ei ole ketään ulkopuolista, jonka tarvii tietää, eikä siis ketään jolle tarvitsee perustella.

Heko heko, että seksielämä loppuu kuusissakymmenissä. Itse olen nyt 50, ja mieheni 56. Meillä on elämämme parasta seksielämää, kun emme viitsi enää miettiä, mikä on sopivaa tms., vaan annamme mennä ja nautimme täysillä. Voisimme kumpi vaan antaa melkoiset kyydit jollekulle paljon nuoremmallekin. Joten uskon ihan täysin, että tuollainen fuck buddy pari voi pitää erittäinkin hauskaa.

Heko hekosta en tiedä, mutta monen naisen seksielämä ja -halut loppuvat jo ennen kuuttakymppiä (ja ennen kaikkea nuorempana kuin miehillä).  Vastahan jostain 96-vuotiaasta miehestä tuli isä - tarkoittaako tämä sitä, että 80-vuotiaat miehet voivat sanoa "heko heko, että miehen lisääntyminen loppuisi 80-vuotiaana"?

"women were significantly less likely than men at all ages to report sexual activity"

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2426743/

"More than half (54%) of men and almost a third (31%) of women over the age of 70 reported they were still sexually active"

http://www.thedailybeast.com/articles/2015/01/31/sex-and-the-senior-cit…

Vierailija
20/25 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heko hekosta en tiedä, mutta monen naisen seksielämä ja -halut loppuvat jo ennen kuuttakymppiä (ja ennen kaikkea nuorempana kuin miehillä).  Vastahan jostain 96-vuotiaasta miehestä tuli isä - tarkoittaako tämä sitä, että 80-vuotiaat miehet voivat sanoa "heko heko, että miehen lisääntyminen loppuisi 80-vuotiaana"?

"women were significantly less likely than men at all ages to report sexual activity"

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2426743/

"More than half (54%) of men and almost a third (31%) of women over the age of 70 reported they were still sexually active"

http://www.thedailybeast.com/articles/2015/01/31/sex-and-the-senior-cit…

Tuo voi johtua myös siitä että vanhempien sukupolvien naiset haluavat esittää olevansa siveämpiä kuin oikeasti ovatkaan.