Onko mielestäsi noloa, jos 36-vuotiaan miehen fuck buddy on 62-vuotias nainen?
Kommentit (25)
On noloa. Taidat itsekin nolostella kysymyksestäsi päätellen. Kehtaatko kertoa kavereille, että nussit mummoa kun et muuta saa. Luultavasti et.
Vierailija kirjoitti:
Vastahan minä opin saamaan kunnon orgasmin vasta vähän vaille viisikymppisenä, samoin alan olla aika peto ottamaan suihin. En aio mummoutua vielä vähään aikaan.
Sori mutta sun juna meni jo.
Kerron sitten viisikymppisenä, nyt 30+ en osaa vastata. Molemmat on kyllä ihan aikuisia, huomasin kehitykseni loppuneen jo. Harmitti. Luulin, että vanhempieni ikäluokka olisi aina järkevämpi kuin omani.
Vau! Oon itse 38-vuotias nainen ja haluaisin löytää huomattavasti nuoremman rakastajan kaikenlaiseen irstailuun ja fetissien toteuttamiseen, joista en uskaltanut nuorempana edes puhua. Useilla ikäisilläni miehillä on jo jonkinasteisia erektiohäiriöitä eikä välttämättä samanlaista kiinnostusta tai intoa seksiin kuin nuoremmilla pojilla.
Harmittaa, että olin nuorempana niin huolissani maineestani ja täydellisen aviomiehen löytämisestä, etten osannut nauttia seksuaalisuudestani samoin kuin nyt vanhempana. Nyt kun viriilit miehet alkavat olla katoava luonnonvara, niin sitä himoitsee entistä enemmän puhdasta seksiä.
Kyllä 58-vuotias vaan on vanhus, halusit tai et.