Myydäänkö jossain sellaista kebab-lihaa mitä kebab-ravintoloissakin on?
Kaupoissa on myynnissä vaan niitä Korv-Göranin, Atrian tms valmistamia kebablastuja jotka ei kyllä ole yhtään sinnäpäinkään kuin ne kebabbiloissa myytävät lihat. Ravintoloissa ne lihat tietysti vuollaan niistä isoista 10kg kimpaleista, mutta olisko jossain myynnissä just sellasia lihalastuja? Tai onko jossain muualla kuin tukussa niitä isoja lihakimpaleita? Ei ole tukkukorttia...
Kommentit (11)
Ne tekee sen lihan ihan itse, ei sitä ole missään muualla myynnissä.
Älä vaan sano, että Suomessa on nykyään joku lihafirma nimeltä Korv-Göran?
Teen ite. Helppo ja on kuin vartaasta vuoltu 😋
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan sano, että Suomessa on nykyään joku lihafirma nimeltä Korv-Göran?
Javist, från Jakobstad.
Kannattaa ostaa kokonainen kebab-eläin. Siitä se aito maku tulee, eikä mistään pakastelastuista.
Vierailija kirjoitti:
No nyt reseptiä kehiin!! Ne tähän asti netistä etsityt reseptit ei kyllä tuota toivottua tulosta, ei niistä vaan saa samanlaista kuin ravintoloissa..
Oletko kokeillut ostaa kebabpaikasta?
Mä olen muutamia kertoja käynyt ostamassa vaan sitä lihaa. Aina ovat suostuneet ja palvelu on ollut hyvää. Kysyin asiasta etukäteen, että jos tarvii isomman määrän, niin osaavat varautua.
Vierailija kirjoitti:
Resepti kiinnostaisi muakin. Sillä olen vaan törmännyt siihen vaivattavaan taikinaan, johon tuputetaan "kilo" mustapippuria, kääritään tiukasti ja paistetaan uunissa tunteja ja sitten pitäisi kuvitella, että se on kebabia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resepti kiinnostaisi muakin. Sillä olen vaan törmännyt siihen vaivattavaan taikinaan, johon tuputetaan "kilo" mustapippuria, kääritään tiukasti ja paistetaan uunissa tunteja ja sitten pitäisi kuvitella, että se on kebabia.
Eipä oikeassakaan paljon muuta ole. Joku mausteseos toki.
Tukussa