Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pahasti 24-vuotiaalla laihduttajalla jää iho roikkumaan?

Vierailija
15.02.2017 |

Sanotaan että nuorilla palautuu paremmin kuin vanhoilla, olenko nuori vai vanha? Tiputettavaa 15 kiloa ja samalla urheilemista eikä pelkkää ruoan vähentämistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin vähässä jää roikkumaan mitenkään.

Vierailija
2/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 ja reilut 20 kg ei näkynyt missään. Mulla taitaa olla joustava iho tai jotain. Noin pieni määrä ja nuori ikä tarkoittaa sitä että ole huoleti :)

Ja jos käsivarsiin vaikka jää tyhjää niin salilla sinne sitten vähän lihasta täytteeksi.

Vierailija
4/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen ymmärtänyt, että jos laihduttaa liian paljon liian vähässä ajassa, niin alkaa roikkumaan? Vai olenko ihan kujalla?

Vierailija
5/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos käsivarsiin vaikka jää tyhjää niin salilla sinne sitten vähän lihasta täytteeksi.

Juu no ei se ihan niin mene, että allit sitten vaan pumpataan täyteen lihasta. :D Kiva ajatus kyllä. Mutta joo, 15 kg pudotus ei varmasti tee iholle mitään damagea. Olen kuullut, että jos on raskausarpia, niin silloin iho ei enää "vetäydy" (esim. jos alleissa on) kovin hyvin, kun se on jo joustanut liikaa, mutta kyllähän sekin pienempään kuroutuu, ei joka puolelle jää tyhjää tilaa. 

Vierailija
6/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olen ymmärtänyt, että jos laihduttaa liian paljon liian vähässä ajassa, niin alkaa roikkumaan? Vai olenko ihan kujalla?

Näin se menee. Jos tahti on mahdottoman kova niin ei se iho pysy mukana.

Esimerkiksi, itselläni ei iho roikkunut mistään kohtaan kun laihduin noin 40 kiloa parin vuoden aikana ruokavalion, aerobisen ja kovan punttitreenin avulla.

Sen sijaan kun puoli vuotta sitten painoa lähti reilussa kuukaudessa 10 kiloa sairastelun takia johan alkoi vatsanahka roikkua. Nyt kun olen saanut massaa hieman takaisin niin se ei näytä enää yhtä pahalta, mutta iho ei ole vielä täysin palautunut.

Ja olen kolmekymppinen, jos sillä nyt on mitään väliä.

Vierailija
7/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi posket roikkumaan ja leukaperät, mutta kyllä se iho tuli vuoden jälkeen perässä. Laihdutin tosiaan yli 10kg. 

Vierailija
8/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei alleja voisi täyttää lihaksilla?

Vierailija
9/9 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei alleja voisi täyttää lihaksilla?

Koska ongelma on nimenomaan venähtänyt iho, joka on päässyt liiaksi irtautumaan sidekudospohjasta. Lihakset ovat syvemmällä, ja niiden kasvu ei yleensä auta pingottamaan ylimpiä ihokerroksia. Toki ne usein muuten näyttävät hyvältä ja luovat jonkin verran illuusiota "täytteestä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan