Olen kolemymppinen ja haen kesätöihin. Voiko surkeampaa olla?
Kommentit (18)
Et ainakaan ole ainoa. Kesätöiden palkatkin on reilusti alle 2000 / kk että aika luuseri olo tulee.
so? Kesähän on jo aika pitkä pätkä.
Eli olet jossain opiskelemassa muuten vai? Voi kuule, et ole nähnyt elämää jos tämä on paskin kohtalo minkä tiedät.
Mä olin 45-vuotias ja sain kesätöitä :o)
Olen 42 v ja toivoisin saavani kesätöitä. Aika monessa paikassa haetaan alle 25-vuotiaita :/
No et ole säälittävä. Täällä 29 v eikä löydy töitä eikä edes kesätöitä. Kesätyöt menevät kuitenkin usein nuorille. Noh, opiskelen ja olen lomalla sitten ensi kesän, jos ei mitään löydy.
Hyvä tuonataja
Minä olen kolekymppinen ja ota minut tyyhön
Miten mulla on ollut käsitys että nuo kesätyöt olisi korvamerkattu nuorille opiskelijoille? Tietysti jos on kolmekymppinen tai yli, ja opiskelee niin ehkä sitten... Itse en kyllä enää nelikymppisenä vaan viitsi hakea kesätöitä, yleensä ne ovat myös ns. juniori-tittelillä, enkä taida ihan täyttää sitä määrettä jo pelkän työkokemuksenkin perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on ollut käsitys että nuo kesätyöt olisi korvamerkattu nuorille opiskelijoille? Tietysti jos on kolmekymppinen tai yli, ja opiskelee niin ehkä sitten... Itse en kyllä enää nelikymppisenä vaanviitsi hakea kesätöitä, yleensä ne ovat myös ns. juniori-tittelillä, enkä taida ihan täyttää sitä määrettä jo pelkän työkokemuksenkin perusteella...
Ne mitään korvamerkkittyjä ole. Aina kannattaa hakea kesätöitä. Itselläkin parikymmentä vuotta vuotta asiantuntijatyökokemusta, mutta nöyrä asenne. Sain kesätyöstä vakituisen työ ja olen todellakin tyytyväinen. t se, joka sai kesätyön 45-vuotiaana.
Tiedän tunteen. Onneksi näytän ikäistäni nuoremmalta, niin voivat erehtyä palkkaamaan minut ns nuorena :D Ikää en kirjoita mihinkään työhakemuksessa.
t.31-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Onneksi näytän ikäistäni nuoremmalta, niin voivat erehtyä palkkaamaan minut ns nuorena :D Ikää en kirjoita mihinkään työhakemuksessa.
t.31-vuotias
Kai nyt sentään syntymäaikasi kirjoitat, joten onhan ikäsi siitä laskettavissa.
Ai. Mä olen kanssa kolmekymppinen enkä osannut ollenkaan ajatella että tämä olisi jotenkin surkeaa. Olen opiskelemassa eikä kesälle ollut tarjolla mielenkiintoisia kursseja. Lisäksi tarvitsen työkokemusta, koska cvssä on aukkoja. Olisihan se ollut hienoa pääsät lukiosta suoraan opiskelemaan unelma-alaansa ja olisi ntyt ollut jo hyvän aikaa siinä työssä. Mutta kun ei mene elämä aina niin kuin haaveilee, minulla sairastelun takia kertyi monta vuotta työttömyyttä ja opiskelemattomuutta. Olen kovin onnellinen jos saan kesätyöpaikan.
Vierailija kirjoitti:
t.31-vuotias
En minäkään, mutta CV paljastaa että olen kirjoittanut ylioppilaaksi vuonna-95 niin siitä varmaan voi päätellä jotain...
Ohis
Olen nelikymppinen ja haen (kesä)töitä.
Mä hain 29v postille jouluapulaiseksi. Pääsin ja sillä tiellä ollaan vielä nyt 42v...
Minä en viitsi hakea, koska en kuitenkaan saa mitään paikkaa. Hautausmaallekin haku tosin jo päättyi.
Olen 37v ja just laitoin kans kesätyöpaikkaan hakemuksen! :D
Ei mua muualle näköjään oteta, niin kokeillaan sitten tuollaistakin.
kolmekymppinen. prkl.