Olenko outo kun viihdyn loputtomasti kahviloissa yms
Olen alkanut ajatella että mahdankohan olla ainoa laatuaan joka tykkää itsekseen lojua kahviloissa? Saatan lähteä kaupungille ja istuksia itsekseni kahviloissa. Tähän sopii myös huoltoasemat, jos ovat tarpeeksi viihtyisiä.
Usein olen kännykällä, mutta paljon vain katselen ihmisiä ja mietiskelen. Olen hieman yksinäinen ja introvertti. Pitäisi keksiä oikeaakin tekemistä. Onko täällä muita jotka tykkäävät vastaavanlaisesta "lojumisesta"?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minustakin olisi kiva "maleksia" kahviloissa, mutta yleensä vain hörppäsen kahvin tai jonkin muun juoman ja lähden pois, vaikka ei olisikaan mitään kiirettä. Tuntuu jotenkin kiusalliselta jäädä istumaan yksikseen, vaikka en olekaan ujo tms.
Minusta ei ole kiusallista istua yksin kahvilassa tai muussa paikassa minne ohimennen "poiketaan", mutta en oikein kehtaa lähteä yksin baariin sillälailla myöhään, että sinne erikseen vasiten lähdetään. Olisi noloa törmätä tuttuihin jotka on kuitenkin isolla kaveriporukalla. Sitten taas voin poiketa yksin baariin, jos näyttää että olen jostain tulossa ja jonnekin menossa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tehdä tuota mutta olen helposti eri mieltä muiden kanssa jos vain niin on. Mitäs tähän sanot käyttäytymistieteilijä?
Olisiko niin, että sosiaalisuuteni ei ole niin vahvaa kuin ap:n? Jos ihmiset laitetaan janalle.
Oletko asiakeskeinen, että tykkäät debatoida, argumentoida ja väitellä? Vai tykkäät muuten vain provosoida, vaikka et tietäisi mitään?
Käyt. Tiet.
Jos tiedän jotain, kerron sen myös muillekin, mutta suht neutraalisti. En provosoi. Varmaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa enemmän. En ole kovinkaan sosiaalinen, ja olen sosiaalisissa tilanteissa todella tönkkö, siksi kai pidän tuosta muiden katselusta kun ei esim tarvitse osallistua keskusteluihin.
Olisiko niin, että sosiaalisuuteni ei ole niin vahvaa kuin ap:n? Jos ihmiset laitetaan janalle.
Oletko asiakeskeinen, että tykkäät debatoida, argumentoida ja väitellä? Vai tykkäät muuten vain provosoida, vaikka et tietäisi mitään?
Käyt. Tiet.