Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksan 7 euroa pelkästään puhelinliittymästä kuukaudessa! Olen järkyttynyt!

Vierailija
15.02.2017 |

En edes puhu ja tekstaile seitsemän euron edestä. Vajaa 5 euroa liittymä ja vajaa 2 euroa paperilasku. Arvaatte varmaan, että kyse on DNA:sta.
Kysymykseni kuuluukin nyt, mikä on halvin palveluntarjoaja? Mitä firmaa suosittelette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on moi liittymä. Soitan niin vähän, et mun puhelinlasku on n. 8e kuussa.

Vierailija
2/7 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensimmäisenä kysyn, että miksi tilaat paperilaskun?

Toisekseen, riippuu vähän siitä millaisen puhelinliittymän tarvitset. Mulla on Soneran liittymä, joka maksaa n. 20 euroa kuukaudessa (se oli kahden vuoden tarjous alle 26-vuotiaille). Saan soittaa jotain 500 min kuukaudessa ja lähettää tekstareita 500 kpl kuukaudessa (kumpikaan ei todellakaan tule koskaan täyteen), mutta tärkeintä mulle liittymän valitsemisessa olikin rajaton 150mb netin käyttö, koska käytän paljon nettiä. Jaan puhelimen netin siis myös tietokoneelle, joten en tarvitse erillistä nettiliittymää koneelle. Mä saan siis 20 eurolla kuukaudessa käytännössä rajattoman netin molempiin laitteisiin ja enemmän kuin riittävästi puheaikaa. Lisäksi voin käyttää liittymää ilman mitään lisäkustannuksia Pohjoismaissa ja Baltiassa. Muissa Euroopan maissa voin käyttää nettiä 600 Mt ilman lisäkustannuksia joka kuukausi. Tämä on hyvä juttu, koska matkustan paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ensimmäisenä kysyn, että miksi tilaat paperilaskun?

Toisekseen, riippuu vähän siitä millaisen puhelinliittymän tarvitset. Mulla on Soneran liittymä, joka maksaa n. 20 euroa kuukaudessa (se oli kahden vuoden tarjous alle 26-vuotiaille). Saan soittaa jotain 500 min kuukaudessa ja lähettää tekstareita 500 kpl kuukaudessa (kumpikaan ei todellakaan tule koskaan täyteen), mutta tärkeintä mulle liittymän valitsemisessa olikin rajaton 150mb netin käyttö, koska käytän paljon nettiä. Jaan puhelimen netin siis myös tietokoneelle, joten en tarvitse erillistä nettiliittymää koneelle. Mä saan siis 20 eurolla kuukaudessa käytännössä rajattoman netin molempiin laitteisiin ja enemmän kuin riittävästi puheaikaa. Lisäksi voin käyttää liittymää ilman mitään lisäkustannuksia Pohjoismaissa ja Baltiassa. Muissa Euroopan maissa voin käyttää nettiä 600 Mt ilman lisäkustannuksia joka kuukausi. Tämä on hyvä juttu, koska matkustan paljon.

Sori muistin väärin. Saankin 1200 min kuukaudessa puhetta ja 1200 tekstaria. Netti on puolestaan rajaton 100 Mbit/s, joka todellakin riittää. Käytän todella paljon nettiä, eikä ole vielä koskaan pätkinyt.

Vierailija
4/7 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saunalahdelta reilu paketti. En tiedä onko tuolla nimellä, mutta 19 euron hintaan 300 tekstiviestiä, 300 minuuttia puhelua/kk ja rajaton 3g netti. 

Vierailija
5/7 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti latausliittymä tai prepaid. Ei kk-maksua, puhelut 7 snt/min ja tekstarit 7snt/kpl.

Halvin netti siihen 5€/kk jos tarvitsee.

Mun laskut on pari euroa kuukaudessa, jos ei ole mitään asioita hoidettavana. Kännykässä työnantajan nettiliittymä ja whatspp käyttää vapaallakin sitä liittymää.

Vierailija
6/7 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunalahti latausliittymä tai prepaid. Ei kk-maksua, puhelut 7 snt/min ja tekstarit 7snt/kpl.

Halvin netti siihen 5€/kk jos tarvitsee.

Mun laskut on pari euroa kuukaudessa, jos ei ole mitään asioita hoidettavana. Kännykässä työnantajan nettiliittymä ja whatspp käyttää vapaallakin sitä liittymää.

Tätä täytyy harkita. Mä tekstailen tosi harvoin kun on whatsapp mutta netin tarvitsen. Kiitos.

Vierailija
7/7 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahden prepaidia minäkin kehun. Teineillä on sellaiset, eikä kannata muuhun vaihtaa. Kuukaudessa noin 10 euron puhelinlaskuja. Puhuvat ja tekstaavat suht harvoin, nettiä käyttävät joka päivä. Noitten liittymissä joku juttu, ettei maksa kuin maks 9.90e/kk netti, vaikka käyttäis miten paljon. Ja ilmeisesti on ihan nopeakin, kun eivät ole vielä kertaakaan valittaneet netin hitautta.

Mulla joku iänkaikkisen vanha Saunalahden liittymä. Itsellä puhelinlaskut myös kympin luokkaa, vaikka nettiäkin välillä jaan läppärille. Mullakaan ei kannata vaihtaa liittymää mihinkään, kun siinä on niin edulliset puhelut, tekstarit ja netti. Mulla tosin on kk- maksu muutaman euron, mutta netistä en sitten taas maksa mitään.