Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sama työpaikka, johon hain tammikuun alussa, hakee jälleen työntekijää. Viimeksi en päässyt haastatteluun. Hakisitko

Vierailija
15.02.2017 |

uudestaan? Jotenkin mua häiritsee, että työpaikkailmoituksessa on monta kirjoitusvirhettä! Mutta laitanko hakemuksen menemään?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön enkä selvittele puhelin numeroita. Olen todennäköisesti ollut töissä kun nuo puhelut ovat tulleet. Jos pyytävät haastatteluun niin voivat varmasti laittaa myös sähköpostin asiasta. ap

Vierailija
22/32 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin ja kirjoittaisin hakemukseen tarjoavani yrityksen palvelukseen erittäin hyvän kirjoittajan, joka voi esimerkiksi oikolukea työpaikkailmoitukset ettei firman imago kärsisi erittäin räikeistä kielioppivirheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin ja keskustelisin rekrytoijan kanssa. Kysyisin suoraan, miksi paikka on taas auki, ja kertoisin hänelle, että mietin uudelleen hakemista. Kysyisin hooärrän näkemystä onko minun syytä hakea uudelleen. En jättäisi pelkän kirjallisen kommunikaation varaan. Osoittaisin, että kyse ei ole vain siitä hyväksyvätkö he minut, vaan myös siitä hyväksynkö minä heidät. Heidän pitää olla uuden haun arvoisia.

Vierailija
24/32 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ilmeisesti pienyrittäjä, joka itse hakee yritykselleen työntekijää. Ei siis ole mitään sen suurempaa HR:ää, jolta kysyä tarkemmin, ja lisäksi eivät vastaa puheluihin. Ei tämä(kään) työpaikka ole niin ihmeellinen että sen edessä pitäisi sen enempää nöyrtyä kuten eivät mitkään työpaikat. Mielenkiinnolla odotan kuuluuko sieltä mitään...maailmani ei todellakaan kaadu vaikka ei ikinä mitään kuuluisikaan. Minulla on jo työ, mutta haen välillä joitakin paikkoja ihan vain kokeillakseni. ap

Vierailija
25/32 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin.

Vierailija
26/32 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae. Turhaa.

Sinkkumies

Vierailija
27/32 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedänpä eräänkin firman, joka ottaa työntekijän sillä mielellä, että koeaikana ollaan vain pienellä palkalla ja palkka nousee sitten työsuhteen vakinaistuttua. Työntekijä luonnollisesti irtisanotaan aina pari päivää ennen koeajan loppua, ja ei kun uutta pikkupalkkaista koetyöläistä vaan perään. On jo ainakin viisi työntekijää ottanut tällä tavoin, aina neljäksi kuukaudeksi.

Vaikea uskoa, että mikään firma jaksaisi aina pitää koeaikaa ja sitten heittää ulos, vaikka olisikin sovittu parempi palkka koeajan jälkeen. Aika monissa ammateissa kestää tovin oppia työt, niin sehän on typerää hakea koko ajan uusi siihen opettelemaan. Enemmänkin epäilen, että odottavat kuuta taivaalta ja jotain täydellistä työntekijää, ja sitten pettyvät. Vähän kuin Tinder-ihmiset, jotka hakee ja hakee jotain unelmaa, eikä mikään matkalla kelpaa kunnolla.

Vierailija
28/32 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen työhöni ei valittu ensin minua, vaan pätevämpi. Hän sai kuitenkin paremman työn piankin, joten nyt kelpasinkin. Hyvä paikka oli ja lähdin kyllä siihen.

Toinen paikka, johon hain, haki pian uudelleen. Siellä oli mennyt sukset ristiin tämän uuden kanssa. Satuin tietämään tämän valitun, ja totesin, että jos hän ei siellä kestänyt olla, ei kannata hakea.

Vierailija
29/32 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyduuni lähti siitä että jäin kakkoseksi kesishaussa. Valittu ei tullutkaan ja minut pyydettiin sitten. Ja nyt oon vieläkin samassa paikassa

Vierailija
30/32 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta.

Vuosi sitten hain tiettyä työtä. En päässy haastatteluun. Nelisen kuukautta myöhemmin sain kyselyn kiinnostaisko työ vielä ja tulisinko haastatteluun, kun valittu vaihto melki heti takas entiselle työnantajalle. Työtehtävä ois kiinnostanu, mutta olin just muuttanu uuden työn takia 160 km päähän.

Vierailija
31/32 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 jatkaa.

Edellisen työni sain, kun kävin haastattelussa tehtävään A. Jäin kakkoseksi. Parin viikon päästä soitti ja kysy kiinnostaisko tehtävä B. Ja 5pv myöhemmin alotin töissä (olin työtön, joten pystyin toimiin nopeesti).

Vierailija
32/32 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että haet kokeillaksesi, ei se riitä