Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira vetäytyy välillä omiin oloihinsa ja välillä kaipaa kauheasti rapsutuksia ja on siellä missä me muutkin

Vierailija
15.02.2017 |

5v leikkaamaton narttu, juoksut olleet 3-4kk sitten joten käytös ei johdu niistäkään.

Koiran lonkat, kyynärät ja selkä vasta kuvattu. Kaikki kunnossa.

Onko koiran käytöksestä syytä huolestua vai onko ihan normaalia? Koira siis tykkää välillä ihan hirveän paljon kun sitä rapsutellaan, tulee oikein kiehnäämään viereen, nukkuu paljon sohvalla mun vieressä ja on ihmisläheinen.

Välillä menee saunan lauteiden alle makoilemaan ja viettää monesti melkeimpä koko päivänkin siellä. Lenkille lähtee innokkaasti, kuten aina ennenkin mutta kun kotiin tullaan takas, menee taas saunan lauteiden alle.

Haluaako vaan olla rauhassa välillä? Muut koirat on aina tässä tilassa missä me muutkin, eikä niillä ole tapana mennä mihinkään tiettyyn paikkaan (syrjään) olemaan yksin.

Toki koiria on erilaisia. Jos tuo narttu vaan haluaa välillä omaa rauhaa?

Kokemuksia? Stressaanko turhaan? Koira syö ja juo ihan normaalisti ja on täysin virkeä itsensä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rotuinen koira?

Vierailija
2/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta kuulostaa. Varsinkin jos teillä ilmeisesti on muitakin koiria, niin luultavasti vaan haluaa sitä omaa tilaa välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seropi. Venäjänajokoira - valkoinenpaimenkoira sekoitus.

Vierailija
4/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun koiralle ainakin ihan normaalia, ei tosin ole saunaa, mutta sillä on eri huoneissa petejä ja usein vetäytyy eri huoneeseen kuin missä itse olen ja sitten taas toisinaan haluaakin sohvalle viereen rapsuteltavaksi.

Onko käytös nyt siis muuttunut? Jos koira on aikuistunut?

Vierailija
5/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Ihan kuten ihmiset kun, eläinten kaipaavat välillä omaa aikaa ja tilaa ja välillä enemmän läheisyyttä.

Vierailija
6/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinon valkosta paimenkoiraa.. Ne on hulluja, varo vaan.

Vierailija
7/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ei koirat ole joko/tai, joko aina perässä kulkevia varjoja tai sitten totaalierakkoja useimmiten. Varsinkin nartut on usein vähän "tuulella käyviä" monessakin asiassa, eli niiden mielialat ja käytökset vaihtelee. Itse kun kisaan koirieni kanssa on tullut montakin kertaa vastaan tämä narttujen tapa että yhtenä päivänä ollaan intoa ja temperamenttia täynnä, toisena taas filosofisemmalla tuulella niin että kiinnostaisi vaan istua ja katsella pikkulintujen lentoa tai jotain ;)

Vierailija
8/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vähän itsekin aattelin, että ihan normaalia tuo on, mutta stressaan välillä paljon pieniäkin asioita niin jäin tuota miettimään että jos sillä on joku hätänä :D

Äsken se kävi kurkkaamassa kodinhoitohuoneen oven raosta että mikäs täällä meininki.. Tuli sitten kattomaan mun kahvin juontia. 

Ei tämä koira ainakaan ole hullu.. Ihan vaan tiedoksi tuolle eräälle kommentoijalle :)

AP

Vierailija
9/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia

Vierailija
10/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meidän koiralta. :)

Vierailija
11/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten moni jo sanonut, ihan normaalia toimintaa. etenkin jos koiria enempi niin joskus jotkut vaan haluaa omaa rauhaa, aivan kuten ihmisetkin joskus haluaa.

Vierailija
12/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vähän itsekin aattelin, että ihan normaalia tuo on, mutta stressaan välillä paljon pieniäkin asioita niin jäin tuota miettimään että jos sillä on joku hätänä :D

Äsken se kävi kurkkaamassa kodinhoitohuoneen oven raosta että mikäs täällä meininki.. Tuli sitten kattomaan mun kahvin juontia. 

Ei tämä koira ainakaan ole hullu.. Ihan vaan tiedoksi tuolle eräälle kommentoijalle :)

AP

Eipä tietenkään.. Ei kuulosta yhtään siltä.

Toivottavasti olet tutustunut rotuun.

Vierailija
13/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saunassa lattialämmitys? Ainakin meillä koira toimii samoin mutta nukkuu aina ulko-oven vieressä koska se falskaa hieman ja tulee kylmää ilmaa eli viileämpää. Tai nukkuu laatoituslattian päällä missä ei lämmitystä.

Vierailija
14/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eipä tietenkään.. Ei kuulosta yhtään siltä.

Toivottavasti olet tutustunut rotuun.

Joo... Mulla on ollu valkoisiapaimenkoiria aiemminkin. Ihan puhdasrotuisia. Mutta tämä seropi ei ole puhdas valkkari. Ja yksikään ei ole ollut hullu.. Sulla taitaa olla huonoja kokemuksia, kun olet noin ennakkoluuloinen.

AP

Vierailija
15/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa on lattialämmitys, mutta ei ole päällä. Koiralla on saunan lauteiden alla paksu iso viltti, jonka päällä makoilee.

AP

Vierailija
16/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Ei koirat ole joko/tai, joko aina perässä kulkevia varjoja tai sitten totaalierakkoja useimmiten. Varsinkin nartut on usein vähän "tuulella käyviä" monessakin asiassa, eli niiden mielialat ja käytökset vaihtelee. Itse kun kisaan koirieni kanssa on tullut montakin kertaa vastaan tämä narttujen tapa että yhtenä päivänä ollaan intoa ja temperamenttia täynnä, toisena taas filosofisemmalla tuulella niin että kiinnostaisi vaan istua ja katsella pikkulintujen lentoa tai jotain ;)

Sellaisia me naaraat ollaan lajista riippumatta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi