Nainen - masturboinnin ja parisuhdeseksin yhteys?
Kommentteihin ikä, parisuhteen pituus, tietääkö miehesi omasta kivastasi ja oman kivan sekä parisuhdeseksin tiheys (esim 40v, 10v, kerron aina kun olen nautiskellut itsekseni, kerta viikkoon, kerta kuussa). :)
Kommentit (21)
kerran, pari viikossa leikin itsekseni
en kerro miehelleni, mutta luulen että arvaa/tietää kuitenkin
seksiä ehkä kerran viikossa miehen kanssa
n45, n. 20-vuotta samassa suhteessa
Hops! 100% palstan av mammoista runkkailee! Uraauurtava havainto!
Oisin kyl jotenkinluullu että alin "voittaa"
Mielenkiintoinen tulos, mutta aika pieni otanta :(
Vaimo masturboi yhdynnän aikana. Kiihottavaa. Olen nimittäin huomannut sen.
35-v, vuoden suhde, lähes joka päivä. Mies saisi raivarit varmaan jos tietäisi eli en kerro.
Vierailija kirjoitti:
35-v, vuoden suhde, lähes joka päivä. Mies saisi raivarit varmaan jos tietäisi eli en kerro.
Suhde meillä 25 vuotta. Sooloon, en nyt jokapaivä, mutta pari,kolme kertaa viikossa kyllä. En kerro. Olen tekopenis koukussa =). Ja ei se parempaa ole kuin oikea, mutta paljon parempi kuin ei mitään. Koska mun mies ei todella ole kiinnostunut minusta siinä mielessä. Aikani jaksoin olla toiveikas että kyllä se tästä, "säästelin" itseäni, mutta jossain vaiheessa totesin että elämä on paljon mukavampaa kun voi tuottaa edes itselleen iloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerroin ja mies on aivan intona. Kannattaa kertoa! Hihi
22v, yhdessä oltu pari vuotta, en kerro. Seksiä 0-3 kertaa viikossa (kaukosuhde, näemme viikonloppuisin tai sitten joka toinen/ joka kolmas viikonloppu), omaa kivaa ehkä 1-3 kertaa viikossa.
Just äsken nukkuvan ukon vieressä.
T: n43
Juuri eilen olohuoneen lattialla lasidildolla, jonka jälkeen sain munaakin. N37
Jaahans, mitäköhän Osmo Kontula sanois tähän että 30% naisista mielummin sormettaa kun harrastaa parisuhteessaan seksiä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Jaahans, mitäköhän Osmo Kontula sanois tähän että 30% naisista mielummin sormettaa kun harrastaa parisuhteessaan seksiä? ;)
Tietysti sitä ennemmin runkkaa ja nauttii orkuista kuin makaa miehen panopatjana saamatta orkkua.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen mies täälläkin, joten enpä sille kerro :)
39v ja 16v. Ainakin pari kertaa viikossa, yleensä iltaisen juoksulenkin jälkeen suihkussa. En ole kertonut miehelle ja tuskin tuo edes vois kuvitella, mitä vaimo siellä kylppärissä iltalenkin jälkeen suihkussa viipyy.:)
Lapsi perhe ollaan. Seksiä meillä on miehen kanssa yleensä kerran keskellä viikkoa ja 1-2 kertaa viikonloppuisin. Kuukautisviikkolla oon niin kipee ja kärttyinen ja se on rauhoitettu.
Ei ukkoa kiinnosta muukun pelaaminen, niin omat käteni ovat avain onneeni lähes päivittäin - novelleja lukien, nettiseksiä harrastaen jne...
Ei täälläkään äijää kiinnosta niin omin kätösin otan orgasmini. Skypekavereiden kanssa aina kun tilaisuus ;)
kyllä oma vakisauva aina mieheni voittaa :)
mun miestä kiihottaa jos runkkaan ja käytän dildoa, pysyy paikatki timmissä. lisäksi oon aina valmis ja tarjolla jos kalua vaan tarjolla. mikään ei korvaa kunnon panoa. laukean monta kertaa joka aktin aikana.
40v, 15v, omaa kivaa yleensä joka päivä (en kerro miehelle kuten en kainalokarvojen ajamisesta tai hammaslangan käytöstäkään, henkilökohtainen asia siis), seksiä tavallisesti1-2 kertaa viikossa (kahdestaan lomamatkoilla 2xpäivässä, meillä on lapsia niin ei aina jaksa kotona niin).