Onko Samuli Putrolla tyttis?
Jotenkin kauheen kiinnostava hahmo, onkohan sillä perhettä... en löytänyt mitään juoruja mistään.
Kommentit (15)
Onko, no voi höh. Ei sillä sormusta musta ainakaan ollu?
Joo, on munkin mielestä tosi kiinnostava persoona, on aina ollut. Sellainen, joka tuntuu olevan läsnä omassa itsesään, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Sinut itsensä kanssa, mutta ei turhan tärkeä.
On sillä tyttis. Tytti tuppurainen.
Kiinnostava. Oli just homomiehen synttäreillä. Ei ollut kuulemma pussaillut. Kaverini kertoi. Yksin oli, ei daamia mukana.
Kuvataiteilija Terike Haapojan kanssa oli jossain vaiheessa yhdessä. En tiedä tämänhetkistä tilannetta.
Mä en oo oikeesti saanut selville onko se hetero vai homo. Tuntuu ettei olisi kumpaakaan
Onko se vielä sen videovuokraamon tytön kanssa?
Ei se ole homo. Ajatelkaa nyt vähän. Onko yhtään saman oloinen Antti Tuiskun tai Jari Sillanpään kanssa? No ei.
Voiko 5kymppisellä miehellä olla tyttis,Putrohan on parin vuoden päästä 50v.
Eiköhän tuo liene ihan perheellinen mies joka ei halua perhettään julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo liene ihan perheellinen mies joka ei halua perhettään julkisuuteen.
No ei ole Putrolla perhettä, ainakaan lapsia. Suhdestatustaan en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo liene ihan perheellinen mies joka ei halua perhettään julkisuuteen.No ei ole Putrolla perhettä, ainakaan lapsia. Suhdestatustaan en tiedä.
Ainakin yhdessä haastattelussa lipsautti jotain siihen suuntaan että jälkikasvua löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onko se vielä sen videovuokraamon tytön kanssa?
Ei ilmeisesti koskaan ollut yhdessä, vaikkakin kovin ihastunut ko. tyttöön olikin :)
En tiedä onko nyt.
Hemmetin itsekeskeinen valittava taivaanrannanmaalari.
" en mä nyt voi mitään roskia viedä kun häiritsee mun luovaa taiteiluprosessia".
Pentu.
Naisystävä