TUTKIMUSTEN MUKAAN MIESTEN YLEISIN SEKSIFANTASIA ON ETTÄ NAINEN OTTAA SUIHIN... HOPI HOPI MUNAA IMEMÄÄN!
Kommentit (13)
Vierailija:
kondomin kanssa melkein yhtä mukavaa. En halua eritteitä suuhun? Kertokaa.
mies rakastaa suihinottoa ja minä otan. Eipä miehen tarvitse sitä muualta hakea.
Vierailija:
mies rakastaa suihinottoa ja minä otan. Eipä miehen tarvitse sitä muualta hakea.
No ei kai sitä muutenkaan pitäisi seksiä muualta hakea :O Meinaan, jos vaimo ei kerta kaikkiaan halua ottaa suihin, niin ei se minusta ole kyllä sellainen syy joka oikeuttaisi ukon käymään muiden naisten imutettavana! Eikä tuollaista tarvitsisi vaimon joutua pelkäämäänkään, vakituisessa suhteessaan! Koska miehen voi sitten tyydyttää niin monella muulla tavalla -kuten naisenkin ;)
Ja joo, minunkin mieheni rakastaa suihinottoa ja minä otan KOSKA MINÄ NAUTIN SIITÄ.
kondomin kanssa melkein yhtä mukavaa. En halua eritteitä suuhun? Kertokaa.
Ei ihan sopivaa katseltavaa tuolle taaperolle.
Nyt nämä kananaivoiset avmammat painelevat tietysti saman tien imeskelemään ukkojensa vehkeitä, ettei vaan ukko menisi vieraisiin... Hohhoijaa.
imeskelemään sitä ukkoasi, kun niin pelkäät, että ukko muuten lemppaa sinut pellolle. Kaikkien naisten kun ei tarvi pelätä tuollaisia, niin eipä tarvitse ALENTUA mihinkään perverssiin touhuun. Minäkin katsos teen sängyssä VAIN sellaista, mistä itse ihan oikeasti tykkään, eikä tarvi teeskennellä tykkäävänsä.
tykkää... Mutta suihinotto perverssiä???
Huumorilla tehty avaus, (tosin perustuu totuuteen, tuo on nimittäin tutkittu juttu tuo otsikko) ja sinä vedät noin herneet nenään... ;)))
Ap
Miehet rakastavat suihinottoa ja minä pidän suihin ottamisesta. Pysyypähän mieskin tyytyväisenä.
Suihinotto ei ole onneksi fantasiaa vaan arkielämää.
Tapahtui meillä tässä yhtenä iltana: Sekstailtiin pitkästä aikaa ja kysyin mieheltä haluatko että otan suihin? Vastasi että ei kun pillu on niin paljon parempaa!