Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha haltia antaa sinulle kolme vaihtoehtoa, joista sinun olisi pakko valita yksi vuoden ajaksi. Minkä näistä valitsisit?

Vierailija
14.02.2017 |

a) koliikkivauva (eli vastasyntynyt, joka huutaisi koko ensimmäisen elinvuotensa)
b) elämäänsä kyllästynyt näpistelevä, pössyttelevä ja uhmakas teini, jolla kaikki on koko ajan huonosti - niin koulussa, kavereiden kanssa kuin kotonakin ja joutuisit käymään ties missä kuraattorilla ja psykologilla saadaksesi teinisi edes syömään jotain
c) vanhus, josta joutuisit pitämään huolta omaishoitajan tavoin - vanhus ei osaisi syödä, käydä vessassa saati peseytyä itse ja vanhus olisi luonnollisesti syntymäkiukkuinen tapaus, joka ei ymmärrä tilaansa ja purkaisi pahan olonsa sinuun

Kenet ottaisit kotiisi vuodeksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vauvan. Yksi lapsistani huusikin koliikkia vuoden, mutta on nyt myös hemmetin hankala teini. Koliikkivuosi oli lastenleikkiä tähän verrattuna.

Vierailija
22/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit pahimman vaihtoehdon: Lompakkoloisjankuttaja ainoaksi seuraksi autiolle saarelle vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oon teinivaiheessa. Ei tosin pössyttele. Ja kyllä sieltä se vanhuskin vielä tulee. Jompikumpi vanhemmistani. Pahaa oloaan ovat purkaneet minuun jo vuoskymmeniä. Että kerään koko setin, ei siihen tarvita pahaa haltijaa, ihan vaan elämä. Ja vuos on aika lyhyt aika.

Vierailija
24/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koliikkivauvan, antaisin sen vuodeksi jollekin muulle hoitoon.

Vierailija
25/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini. 

Minulla on pirullinen luonne. :D

Vierailija
26/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin. Mulla on 2/3 lapsista ollut koliikkivauvoja ja just nyt en jaksaisi sitä. Vanhuksista en pidä ja niistä on hoitoalalta myös kokemusta. Kiukuttelevaa teiniä en ole vielä kokenut, joten bring it on!

Vierailija
27/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva <3

Vierailija
28/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kokemusta. Vastaukseni on vauva.

Vierailija
29/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.

Ehkä vuodet ovat kullanneet muistoja.

T. Kahden teinin äiti ja 90-vuotiaan tytär

Vierailija
30/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ei tarvis paskaa pestä ja vaippoja vaihtaa ja saisin huutaa takasin =D

Vierailija
31/31 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastaus: Naapurin koiran. Kakkosena teini. Olen kolmesta sellaisesta selvinnyt jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi