Paha haltia antaa sinulle kolme vaihtoehtoa, joista sinun olisi pakko valita yksi vuoden ajaksi. Minkä näistä valitsisit?
a) koliikkivauva (eli vastasyntynyt, joka huutaisi koko ensimmäisen elinvuotensa)
b) elämäänsä kyllästynyt näpistelevä, pössyttelevä ja uhmakas teini, jolla kaikki on koko ajan huonosti - niin koulussa, kavereiden kanssa kuin kotonakin ja joutuisit käymään ties missä kuraattorilla ja psykologilla saadaksesi teinisi edes syömään jotain
c) vanhus, josta joutuisit pitämään huolta omaishoitajan tavoin - vanhus ei osaisi syödä, käydä vessassa saati peseytyä itse ja vanhus olisi luonnollisesti syntymäkiukkuinen tapaus, joka ei ymmärrä tilaansa ja purkaisi pahan olonsa sinuun
Kenet ottaisit kotiisi vuodeksi?
Kommentit (31)
Unohdit pahimman vaihtoehdon: Lompakkoloisjankuttaja ainoaksi seuraksi autiolle saarelle vuodeksi.
No nyt oon teinivaiheessa. Ei tosin pössyttele. Ja kyllä sieltä se vanhuskin vielä tulee. Jompikumpi vanhemmistani. Pahaa oloaan ovat purkaneet minuun jo vuoskymmeniä. Että kerään koko setin, ei siihen tarvita pahaa haltijaa, ihan vaan elämä. Ja vuos on aika lyhyt aika.
Koliikkivauvan, antaisin sen vuodeksi jollekin muulle hoitoon.
Teini.
Minulla on pirullinen luonne. :D
Teinin. Mulla on 2/3 lapsista ollut koliikkivauvoja ja just nyt en jaksaisi sitä. Vanhuksista en pidä ja niistä on hoitoalalta myös kokemusta. Kiukuttelevaa teiniä en ole vielä kokenut, joten bring it on!
Kaikista kokemusta. Vastaukseni on vauva.
Vauva.
Ehkä vuodet ovat kullanneet muistoja.
T. Kahden teinin äiti ja 90-vuotiaan tytär
Teini ei tarvis paskaa pestä ja vaippoja vaihtaa ja saisin huutaa takasin =D
Helppo vastaus: Naapurin koiran. Kakkosena teini. Olen kolmesta sellaisesta selvinnyt jo.
Ehdottomasti vauvan. Yksi lapsistani huusikin koliikkia vuoden, mutta on nyt myös hemmetin hankala teini. Koliikkivuosi oli lastenleikkiä tähän verrattuna.