Miksi laitatte koiran ihmisen edelle?
Olen aivan todella järkyttynyt nyky menosta...
Eläinbisnes kukoistaa... Ja sinkku tytöillä joka toisella on koira.
Maailman on sairas paikka...
Kommentit (28)
Koirat menee niin 100% ihmisen edelle
Totta kai ihmiset ovat tärkeämpiä kuin koirat. Ihmeellistä sakkia täällä. Toivottavasti ette koskaan joudu itse hätätilanteeseen, jossa ainoa auttava ihminen päättää auttaa vain koiraansa eikä teitä.
Koirani on mukavampi kuin 99%ihmisitä. Siksi.
Koirasta on paljon seuraa ja sen avulla tutustuu helposti uusiin ihmisiin. Lenkillä tulee juteltua toisten koiraihmisten kanssa ja reissatessa ulkomailla paikalliset koiraihmiset tulevat jututtamaan ja heiltä saa hyviä matkailuvinkkejä ja joskus he näyttävät jopa paikallisia nähtävyyksiä samalla ulkoiluttaen koiraansa.
En ymmärrä miten se, että sinkulla on koira tarkoittaa koiran pistämistä ihmisten edelle. Koira ja ihminenhän on on ihan eri asiat.
Onhan melkeen kaikilla vaikka verhot, ei se sitä tarkoita, ettei muut asiat esim sänky kotona voi olla tärkeitä.
Tai se, että jollain on mökki ei tarkoita etteikö koti olisi tärkeä.
Koirien määrän räjähdysmäinen kasvu aiheuttaa älyttömät co2-päästöt. Koiranomistajat eivät välitä muista kuin itsestään ja koirastaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on itse sairas. Hautasin juuri 2kk sitten 12-v koirani. Hän oli tärkeintä mitä mulla elämässä on ollu viimeiseen kahteentoista vuoteen.Mahtava persoona. Luotettava, hauska, aina iloinen, huumorintajuinen. Ja voi sitä rakkauden loputonta määrää. 💗 Ikävä on kova, ja itken edelleen päivittäin. Mamman kulta on ikuisesti poissa. 😢
Näin se on. Koirat ja kissat ovat parhaita ystäviä, vaikka on ihmisystäviä ja puoliso. Eläin on uskollinen ja rakastaa ehdoitta.
Kukaan muu ei ajatellut sairaasti kuin sinä.
Tervepäiset käsittivät asian siten, että koira ei ole sinulle epärehellinen. Koira ei pyyhi luottamuksellasi persettään.
Pettämisessä pahinta ei ole se että munaa uitetaan muualla, vaan se valhetelu ja nöyryyttäminen.