Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laitatte koiran ihmisen edelle?

Vierailija
14.02.2017 |

Olen aivan todella järkyttynyt nyky menosta...
Eläinbisnes kukoistaa... Ja sinkku tytöillä joka toisella on koira.

Maailman on sairas paikka...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pettää, koira ei.

Vierailija
2/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska koira laittaa minut ihmisen edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäis valita ap tai koira.....

Vierailija
4/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ottaa koira äläkä hoida tai syötä sitä. Ja kohtele huonosti.

100% tulee syömään sinun hengiltä.

Vierailija
5/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mut kun ei tykkää niin ei tykkää.

Vierailija
6/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehilläkö sitten ei ole koiria? Aijaa, no mut mä tunnen kuitenkin muutaman sellaisen.

Miks mulla on koira eikä miestä ja/tai lapsia? No siksi kun en pidä lainkaan lapsista eikä kukaan lapsi varmasti mun huostaani haluaisikaan. Miestä en huoli ikipäivänä, ne on liian kalliita ylläpidettäviä, epäluotettavia, niitä pitää ruokkia monta kertaa päivässä ja ne sotkee ja haisee, kaivelee varpaitaan ja muita ruumiinosiaan olkkarin sohvalla ja jättää romunsa pitkin kämppää.

Kun omistaa koiran, saa tehdä niitä juttuja, mitkä on omasta mielestä kivoja ja ne jutut on koirankin mielestä kivoja, harrastetaan yhdessä. Koira ei makaa krapulassa koko viikonloppua. Jos tässä paletissa olis mies, niin se ei ehkä ymmärtäis miks mä juoksen kaikki lomat ja viikonloput koiramaisissa riennoissa ja olis mustis ja sille pitäis tilittää kaikki minuuttiaikataulun mukaisesti mitä olen tehnyt, missä ja kenen kanssa. MIksi tänään koiranäyttely loppui niin myöhään jne jne jne.

Vierailija
7/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sitä koiraa ihmiseen verrata. En vain löydä kenestäkään ihmisestä yhtä hyvää lenkkeilykaveria tai kaveria retkeilemään kuin koira. Ilman koiraa olisin läski, puoliso siihen ei vaikuta milläänlailla.

Vierailija
8/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on täysin riippuvainen ihmisestä, joten eipä tuolle jää muuta vaihtoehtoa kuin miellyttää omistajaansa.

Vierailija
9/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan minkälainen galluppi saadaan aikaan. Toistaiseksi 10 on laittanut koiran ihmisen edelle.

Vierailija
10/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on itse sairas. Hautasin juuri 2kk sitten 12-v koirani. Hän oli tärkeintä mitä mulla elämässä on ollu viimeiseen kahteentoista vuoteen.Mahtava persoona. Luotettava, hauska, aina iloinen, huumorintajuinen. Ja voi sitä rakkauden loputonta määrää. 💗 Ikävä on kova, ja itken edelleen päivittäin. Mamman kulta on ikuisesti poissa. 😢

Vierailija
11/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on täysin riippuvainen ihmisestä, joten eipä tuolle jää muuta vaihtoehtoa kuin miellyttää omistajaansa.

Ontuva perustelu. Sisäkissat ovat yhtälailla riippuvaisia,mutta miellyttämisen halua ei useimmilla ole pätkääkään.

Vierailija
12/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta! En aatellu että suhde olisi silti noin intiimi. Hyi.

Vierailija
13/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ottaa koira äläkä hoida tai syötä sitä. Ja kohtele huonosti.

100% tulee syömään sinun hengiltä.

Ihminen voi syödä hengiltä vaikk ruokkisit ja hoitaisit sitä ja kohtelisit hyvin. T. väkivaltaisen narsistin kanssa yhdessä ollut ihminen, jolla on nykyään koira

Vierailija
14/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuka muka vertaa ihmiseen?. Johan täällä on jo tullut diksujen koiranomistajien mielipiteitä...

Vierailija
15/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan oman perheeni ja ystäväni koirani edelle, vieraita ihmisiä en.

Mutta toisaalta jos mies vaatis mua luopumaan koirasta ilman mitään järkevää syytä, voi olla että me molemmat koiran kanssa lähettäis.

Vierailija
16/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan todella järkyttynyt nyky menosta...

Eläinbisnes kukoistaa... Ja sinkku tytöillä joka toisella on koira.

Maailman on sairas paikka...

Oh shit!

Älä katso, mutta:

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

Vierailija
17/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiinassa syödään koiria eikä miljoonien ihmisten mielestä siinä ole mitään pahaa.

Vauvafoorumi on aina asia erikseen.

Vierailija
18/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen päivän ku joku loi keskustelun siitä kun mies ei halua koiraa mutta vaimo ja lapset halusi.

Tuli tulista paskaa miehen niskoihi ja joku hullu kehotti vielä eroamaan....

Miettikää sitä mammat...

Vierailija
19/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen päivän ku joku loi keskustelun siitä kun mies ei halua koiraa mutta vaimo ja lapset halusi.

Tuli tulista paskaa miehen niskoihi ja joku hullu kehotti vielä eroamaan....

Miettikää sitä mammat...

Mitä mietittävää siinä on..?

Meillä on lapsia ja koiria, ja jos mies joskus päättäisi, ettei tahdo enää elää koiraperheessä, me eroaisimme. En edes harkitsisi muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
20/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehilläkö sitten ei ole koiria? Aijaa, no mut mä tunnen kuitenkin muutaman sellaisen.

Miks mulla on koira eikä miestä ja/tai lapsia? No siksi kun en pidä lainkaan lapsista eikä kukaan lapsi varmasti mun huostaani haluaisikaan. Miestä en huoli ikipäivänä, ne on liian kalliita ylläpidettäviä, epäluotettavia, niitä pitää ruokkia monta kertaa päivässä ja ne sotkee ja haisee, kaivelee varpaitaan ja muita ruumiinosiaan olkkarin sohvalla ja jättää romunsa pitkin kämppää.

Kun omistaa koiran, saa tehdä niitä juttuja, mitkä on omasta mielestä kivoja ja ne jutut on koirankin mielestä kivoja, harrastetaan yhdessä. Koira ei makaa krapulassa koko viikonloppua. Jos tässä paletissa olis mies, niin se ei ehkä ymmärtäis miks mä juoksen kaikki lomat ja viikonloput koiramaisissa riennoissa ja olis mustis ja sille pitäis tilittää kaikki minuuttiaikataulun mukaisesti mitä olen tehnyt, missä ja kenen kanssa. MIksi tänään koiranäyttely loppui niin myöhään jne jne jne.

Koira ei kyttää ja kontrolloi koko aikaa. Tosiaan miehissä on se vika että heille pitää olla koko ajan tilivelvollinen jokaisesta liikkeestään ja teostaan. Koira ei vertaile sinua toisiin naisiin, eikä arvostele ulkonäköäsi, tai vittuile siitä mitä olet sanonut tai sanomatta jättänyt.

Koira ei alista ja esineellstä sinua, eikä vaadi sinulta seksiä.

Koira 1000000000- mies 0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä