Yltiösuosittu leffa tai piisi/artisti/bändi jota et voi sietää? TUNNUSTA!
Kommentit (22)
Kaikki nää JVG.t yms. ja AC/DC sun muut setärock-yhtyeet.
Lasketaanko tv-sarjat? Vihaan Orange is the new black -sarjaa. En tajua mikä ihmisiä siinä viehättää. Jaksoin pari kautta väkipakolla ja hissukseen katsoa kun kaikki sitä niin kehuvat ennen kuin luovutin.
Se Vadelmavene-biisi ja sen laulaja. Onks se Kasimir vai Kasmir? Sori, en oikeesti tiiä.
Sit Pariisin Kevään se Mä en oo syönyt mun lääkkeitä. Bändissä olisi muuten potentiaalia, mutta toi biisi pilas multa koko bändin.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko tv-sarjat? Vihaan Orange is the new black -sarjaa. En tajua mikä ihmisiä siinä viehättää. Jaksoin pari kautta väkipakolla ja hissukseen katsoa kun kaikki sitä niin kehuvat ennen kuin luovutin.
Mä en voinut sietää mm. Sopranosia, Breaking Badia, tai sitä prätkäjengisarjaa. Suomalaiset suosikkisarjat ovat minusta poikkeuksetta kuolettavan tylsiä.
Haloo Helsinki, tai oikeastaan Elli Haloo. Musiikki on ihan ok, mutta Elli laulaa tosi ärsyttävästi ja sanoitukset toistavat itseään ja ovat muutenkin useimmiten lapselliset.
Kaikki musikaalit..nytkin on joku uus umpisurkea kahmimassa oscareita..ennemmin nuolen noroviruksen toivossa kaiteita,kun katon sen.
Kaikki Twilightit ja Fifty Shadesit, Titanic.
Mun ikiaikainen inhokki on Tom Cruise. Kääpiöraajainen pökkelö ja kirkuu kuin nainen. Käännän heti kanavaa jos on leffassa tms.
Sanni
Chisu
Eveliina
ja kirsikkoina pohjalla Alma ja Adele.
Vierailija kirjoitti:
Mun ikiaikainen inhokki on Tom Cruise. Kääpiöraajainen pökkelö ja kirkuu kuin nainen. Käännän heti kanavaa jos on leffassa tms.
Sama muuten, mutta Veren vangeissa sitä katsoo ihan suosiolla.
Mua häiritsee tällä hetkellä vartiaisen turvasana.. mikä idea, eikö ei riitä.
Mun mielestä Brad Pitt ei ole yhtään komea. Ihme töpselinenä sillä.
Kaikki mukahyvät Tarantinon leffat. Niillä on täysin ansaitsematon kulttimaine. Totaali-idiootit laumasielut hokee aina "Tarantino", kun kysytään lempileffoja, vaikkei nää dorkat tajua mistään mitään - ei siis varsinkaan niistä leffoista.
Elokuvista Hohto. Niin pitkäveteinen ettei sitä jaksa katsoa loppuun.
Mä olen niin vanha kääkkä, että uskallan tunnustaa. En katso telkkarista nykyään mitään, enkä kuuntele tällä vuosituhannella tehtyä musiikkia.
Ja olen sentään syntynyt vasta 1980.
Madonna