Mies, selittäisitkö miksi psyykkisesti epävakaa nainen vetoaa sinuun seksuaalisesti?
Täällä oli keskustelu, johon olin laittamassa tätä kysymystä, mutta keskustelu poistettiin sillä välin. Toivottavasti tämä saa jäädä. Haluaisin ymmärtää tämän asian, kun olen useasti kuullut puhuttavan että epätasapainoiset naiset vetoavat miehiin. Mikä siinä tarkemmin sanoen siis viehättää ja kiihottaa?
Kommentit (49)
Ei erityisesti vetoa kyllä minuun ainakaan.
Kyllä hullu aina toisen hullun löytää. Sillai ap:kin on alkunsa saanut.
Selitä sinä ap, miksi luulet niin?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni juuri päättymässä suhde eph-naisen kanssa. Ymmärrän hyvin miehen näkökulmasta ainakin miksi he vetoavat. Olin itse isossa elämänmuutoksessa kun tavattiin. Kunto oli kohenemassa niin fyysisesti kuin henkisestikin ja tapasin hänet tilanteessa jossa en siis todellakaan ollut etsimässä naista. Vaikutti mukavan sydämelliseltä ja iloiselta kun juttelimme. Sitten alkoi pikkuhiljaa tapahtua. Kuulin paljon kohteliaisuuksia ulkonäöstäni ja luonteestani. Ne eivät tulleet silmille, vaan juuri tarpeeksi että aloin hiukan uskomaan niihin. Oma onneni on että olen perusluonteeltani epäileväinen ja en nyt ihan pakahtunut. Joku muu olisi voinut.
Sitten kun päästiin vihdoin omaan rauhaamme ekalle matkalle ja hotellille. Huhhuh.. suihkun jälkeen hän jo odotti peiton alla alastomana ja kaikki valot päällä (!!). Hänen vartalonsa oli muodokas juuri oikeista paikoista ja hänen siro kokonsa teki kyllä aikamoisen testoboostin siinä kohtaa. Noh kun sitten
Siis onko runkkaamisen katselu ja siinä avustaminen estotonta? Etenkin jos suhdetta on kestänyt pari vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Jos se näyttää hyvältä?
Näyttää hyvältä ja ollaan rekisteröidyssä parisuhteessa. Eikä ole aina ollut henkisesti epävakaa, vaan vasta sen jälkeen kun tuli salaliittoteoriat ja alkoholismi. Vaikka eroa odotankin, niin seksuaaliset tarpeeni eivät ole hävinneet mihinkään.
Vanha ketju, mutta asia monen kohdalla edelleen ajankohtainen. Omalla kohdalla suhde epävakaaseen päättyi jokin aika sitten, se ei ollut lopulta yllätys Tyypillistä epävakaan kanssa on nopeasti alkava seksuaalinen flirttailu ja pian alkava intiimi suhde. Seksi on kieltämättä osin villiä, mutta lämminhenkisyyttä ei siinä juuri ole. Aikuisena miehenä minulle tuli välillä tunne kuin olisin rakastastellut teini-ikäisen kanssa, en kypsän aikuisen naisen kanssa. Mielellään epävakaa ehdotti seksivälineitä ja porrno elokuvien temppuja ensi kättelyssä, mikä minua hieman oudoksutti. Minula on ollut usempia naissuhteita elämäni varrrella, kieltämättä elämä ja seksi poikkesi epävakaan kanssa. Tunteet ja seksi oli kuin elokuvista opeteltua.Tasapainoisen ja hyvään vuorovaikutukseen pyrkivä suhde epävakaan kanssa on melkolailla tuhoon tuomittua, koskaan ei voi tietää mitä huominen päivä tai saman päivän ilta voi tuoda tullessaan epävakaan tunnemyrskyssä sekä vihan hallinnan puutteessa, mikä tahansa asia voi alkaa ärsyttää ja saada raivoon. Kyseessä oli ns, on / off suhde joka ei yleensä kovin kauan kestä. Siinä sairastuttaa itsensä, vie voimat.. Epävakaa voi saada riidan aikaiseksi täysin mitättömistä asioista ja erolla uhkaaminen on "arkipäivään" kuuluvaa. Yritn ymmärtää epävakaata parhain päin, hän oli kaunis ja omalla tavallaan viehättävä. Hän kertoi minulle rikkinäisestä lapsuudestaan ja hylkäämisistä, joita oli elämässään joutunut jo pienenä kokemaan. Häntä oli heitelty kuin riepunukkea. Ystäviä hänellä ei juuri vaikuttanut olevan. Nämä taustatekijät ja ilmeisesti myös narsistinen kotittausta vaikuttivat hänen persoonaansa. Kuten hän sanoi monesti, hän pelkää eniten hylkäämisiä ja torjuntaa, jossain vaiheessa hän tunnusti miettineensä jopa itsetuhoisia ajatuksia.
1. Se oli helposti lähestyttävä
2. Se oli kivan näköinen
3. Oli paljon yhteistä
Jotku miehet haluaa suojella, omien sanojen mukaan. Epävakaan seksikäyttö ja sen nimeäminen suojeluksi ei ole todellista. Se on sukua alfaurosten selityksille naisen suojelemisesta: tosiasiassa alfa itse jatkuvasti aiheuttaa vaaratilanteet omalla holtittomalla käytöksellä ja sen päälle sitte muka suojelee.
Epävakaat ihmiset ei tunne turvan käsitettä ollenkaan ennen kuin se heille opetetaan.