Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lankamaailmaan ei saa mennä koiran kanssa

Karvaton kaveri
14.02.2017 |

...koska allergiat.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kauppa minne on mitään järkeä raahata koira sisälle on eläinkauppa ja sinnekkin vain jos pitää sovittaa vaikka valjaita.

Opaskoirat.

Töttöröö! Oikein ihan itekö keksit? Annas ku mä kerran salaisuuden: nyt ei puhuttu opaskoirista.

No olihan tuo hyvä muistutus siitä, että opaskoiran kanssa saa mennä, koska ne ei allergisoi.

Vierailija
22/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa. Tuliko muka yllätyksenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulis mieleen yrittääkään viedä koiraa mihinkään kauppaan. Kauppakeskuksen aulan läpi joskus kävellään mutta siinäpä se.

Vierailija
24/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtoisi neuloa lankakerästä, jota koira on nuolaissut omistajan katsoessa muualle.

Vierailija
25/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahtoisi neuloa lankakerästä, jota koira on nuolaissut omistajan katsoessa muualle.

Miksi ihmeessä koira nuolisi lankakeriä, ellei sitten joku ole klähminyt niitä käsillä joissa on kinkkurasvan tai ties minkä (!!!???) tuoksua?

Vierailija
26/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kauppa minne on mitään järkeä raahata koira sisälle on eläinkauppa ja sinnekkin vain jos pitää sovittaa vaikka valjaita.

Mitenkähän kauan pysyisi pystyssä eläintarvikekauppa, johon ei karvatassut ole tervetulleita? Tai lastentarvikemyymälä, johon ei toivota lapsiasiakkaita? Hmm.

Vierailija
27/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maassa, jossa koirat tulevat kaikkialle: kauppoihin (myös vaate-), ostareille, ravintoloihin, kahviloihin, pubeihin, busseihin jne jne jne. Eikä kukaan sano mitään. Nykyään olen jo tottunut. Vain muutama ruokakauppa kieltää ne kokonaan.

Mutta täytyy myös sanoa, että koirat ovat järjettömän hyvin koulutettuja - kulkevat vapaina, eivät riehu tai karkaile, ja usein ne jotka jäävät sen ruokakaupan eteen odottamaan, nököttävät siinä ilman hihnaa kunnes isäntä tai emäntä palaa.

Vierailija
28/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maassa, jossa koirat tulevat kaikkialle: kauppoihin (myös vaate-), ostareille, ravintoloihin, kahviloihin, pubeihin, busseihin jne jne jne. Eikä kukaan sano mitään. Nykyään olen jo tottunut. Vain muutama ruokakauppa kieltää ne kokonaan.

Mutta täytyy myös sanoa, että koirat ovat järjettömän hyvin koulutettuja - kulkevat vapaina, eivät riehu tai karkaile, ja usein ne jotka jäävät sen ruokakaupan eteen odottamaan, nököttävät siinä ilman hihnaa kunnes isäntä tai emäntä palaa.

Siellä ei sitten ole allergioita?

Vierailija
29/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt tälle linjalle lähdetään, niiiiin

voit myös ostaa tietämättäsi lankoja, jotka joku toinen asiakas on käyttänyt kotonaan ja palauttanut. Ties mitä niillä kerillä on "pyyhitty" jälkiä jättämättä. Mietipä sitä! Nam.

Vierailija
30/34 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti on, mutta enemmistö täällä taitaa jyrätä. Koiria on PALJON enkä ole kenenkään kuullut valittavan asiasta.

Vierailija
31/34 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moneen muuhunkin kauppaan kuin eläinkauppaan saa viedä koiria. Elintarvikkeita myyviin ei toki ihan jo lakisääteisesti saa, mutta muihin useimpiin saa mennä. Nykyään jo joihin kahviloihin ja pubeihinkin saa mennä koirakaverin kanssa :) 

"Yks tuttu otti koiransa mukaan pubiin, en ymmärrä en."

Ai, meinaatko että sille koiralle olisi kivampi, ehkä omistajan 9-10 tunnin työpäivän ajan yksinolon jälkeen, jäädä taas yksin kotiin, kun omistaja lähtee tuopille? Kyllä minun koirat ainakin nauttii ihan siitä että saa vaan olla mun seurassa, ja pubissa viihtyvät erinomaisesti.

"Ainoa kauppa minne on mitään järkeä raahata koira sisälle on eläinkauppa ja sinnekkin vain jos pitää sovittaa vaikka valjaita."

Mikä tuo "järkijuttu"  on? Miltä kantilta ajattelet ettei olisi järkeä? Meinaatko että se häiritsee muita asiakkaita, tai sitä koiraa itseään? Omat citykoirani ainakin tykkäävät mennä ihan mihin vaan metroista kauppoihin ja baareihin, mutta toki, tuskin jotain ulkotarhassa elänyttä pystykorvaa maalta kannattaa lähteä kauppakeskuksiin raahaamaan, kokisi stressaavaksi vaan.

Vierailija
32/34 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti on, mutta enemmistö täällä taitaa jyrätä. Koiria on PALJON enkä ole kenenkään kuullut valittavan asiasta.

Niinpä. Itse asuin briteissä noin 100 000 asukkaan kaupungissa ja siellä myös oli koirat kaupungillakin vapaina, tulivat kauppoihin, niitä oli baareissa. Ei tuntunut kukaan valittavan.

Vierailija
33/34 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä koira nuolisi lankakeriä, ellei sitten joku ole klähminyt niitä käsillä joissa on kinkkurasvan tai ties minkä (!!!???) tuoksua?

Ehkä rasvainen lampaanvilla herättää Rekussa himoja, jos on kovin perso mille tahansa rasvalle. Kukapa sen tietää, mitä koiran päässä liikkuu tai miltä lankakerä kirsuun tuoksahtaa. Lisäksi voi olla, että koiran mamma on sallinut kotona makustella keriä, tai että koira ymmärtää ne leluiksi muuten vaan.

Vierailija
34/34 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opaskoirat.

Töttöröö! Oikein ihan itekö keksit? Annas ku mä kerran salaisuuden: nyt ei puhuttu opaskoirista.

Nimenomaan. Opaskoirilla on monia ominaisuuksia, joita muilla ei ole, kuten pakolliset käytöstavat. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan