Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lankamaailmaan ei saa mennä koiran kanssa

Karvaton kaveri
14.02.2017 |

...koska allergiat.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Ja niitä karvoja leijuu sitten ympäriinsä ja tarttuvat lankoihin jne. Koiran kanssa ulkoillaan koirapuistossa ei kaupassa.

Vierailija
2/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit taas asialla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lankamaailmaan pitäisi mennä koiran kanssa?

Vierailija
4/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos.

Vierailija
5/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
6/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin kyllästynyt koiraimistajiin jotka tunkevat joka paikkaa koirien kanssa. Viimeksi bussissa viereen istui mummo koira sylissä. Se koira vaan oli ihan minun naamassa kiinni. Rouva piti koiraa minun puoleisella käsivarrellaan. No annoin mummon ja koiran olla, nyt rupesi ärsyttämään.

Vierailija
7/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme matkalla mummolaan. Vanha mummo tykkää koirasta ja koira mummosta.

En nyt varsinaisesti ulkoiluttanut koiraa, vaan kannoin sylissä. (5kg).Ymmärrän kyllä, että samat säännöt kaikilla jne. Tai en oikeastaan, koska olen itsekin työskennellyt kaupassa vuosikausia.

Ei siinä mitään -onhan noita lankakauppoja.

Vierailija
8/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kauppa minne on mitään järkeä raahata koira sisälle on eläinkauppa ja sinnekkin vain jos pitää sovittaa vaikka valjaita.

Vierailija
9/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kauppa minne on mitään järkeä raahata koira sisälle on eläinkauppa ja sinnekkin vain jos pitää sovittaa vaikka valjaita.

Opaskoirat.

Vierailija
10/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku koira on leikkinyt niillä kerillä, niit ei voi myydä enää.

Vierailija
11/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengin mielestä on aivan OK, jos yökerhoon ei saa mennä lenkkarit jalassa, mutta jos kauppaan/ravintolaan ei saa ottaa koiraa mukaan, se onkin loukkaavaa ja boikotin paikka. Pskasakki ei peitä koskaan.

Vierailija
12/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opaskoirat.

Opaskoirat on tottakai asia erikseen.

Vierailija
13/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo koirat on vähän niin kuin omat lapset:

Niin kauan kuin ei ole omaa, ei voi ymmärtää, miltä se tuntuu. Itse olin ihan samanlainen koiraninhoaja ennen tätä omaa.

Tosin en voi viekäkään sietää kuolaavia, turhaa haukkuvia, hyökkääviä tai päällepuskevia koiria. Sama tosin lasten kohdalla...

Vierailija
14/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira, mutta ei sitä tarvii joka paikkaan mukaan ottaa. Yks tuttu otti koiransa mukaan pubiin, en ymmärrä en.

Vierailija
15/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opaskoirat.

Opas- ja avustajakoirat onkin asia erikseen.

Vierailija
16/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengin mielestä on aivan OK, jos yökerhoon ei saa mennä lenkkarit jalassa, mutta jos kauppaan/ravintolaan ei saa ottaa koiraa mukaan, se onkin loukkaavaa ja boikotin paikka. Pskasakki ei peitä koskaan.

No jos kauppa saa valita asiakkaansa, niin kai sitten asiakaskin kauppansa? Ei se nyt sen enempää mitään boikotoimista ole.

Vierailija
17/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opaskoirat.

Töttöröö! Oikein ihan itekö keksit? Annas ku mä kerran salaisuuden: nyt ei puhuttu opaskoirista.

Vierailija
18/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin ei ole omaa, ei voi ymmärtää, miltä se tuntuu. Itse olin ihan samanlainen koiraninhoaja ennen tätä omaa.

Tosin en voi viekäkään sietää kuolaavia, turhaa haukkuvia, hyökkääviä tai päällepuskevia koiria. Sama tosin lasten kohdalla...

Minulla on ollut koiria koko elämäni ajan ja silti ärsyttää koiranomistajat jotka kuvittelee että niitä koiria voi raahata mukanaan minne haluaa ja milloin haluaa välittämättä muista ihmisistä paskan vertaa.

Vierailija
19/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on koira, mutta ei sitä tarvii joka paikkaan mukaan ottaa. Yks tuttu otti koiransa mukaan pubiin, en ymmärrä en.

Ei niin, olen täysin samaa mieltä. Nyt vaan oli mukana, eikä mahtunut taskuunkaan. :)

Vierailija
20/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut koiria koko elämäni ajan ja silti ärsyttää koiranomistajat jotka kuvittelee että niitä koiria voi raahata mukanaan minne haluaa ja milloin haluaa välittämättä muista ihmisistä paskan vertaa.

Itseäni ei ole kyllä koskaan häirinnyt, missään tilanteessa, jos joku on julkisella paikalla kantanut koiraa sylissään. Miten se eroaa esim. lapsen kantamisesta? Tietenkään koiraa ei saa päästää kosketusetäisyydelle vieraita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi