Lankamaailmaan ei saa mennä koiran kanssa
Kommentit (34)
Miksi Lankamaailmaan pitäisi mennä koiran kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Olen täysin kyllästynyt koiraimistajiin jotka tunkevat joka paikkaa koirien kanssa. Viimeksi bussissa viereen istui mummo koira sylissä. Se koira vaan oli ihan minun naamassa kiinni. Rouva piti koiraa minun puoleisella käsivarrellaan. No annoin mummon ja koiran olla, nyt rupesi ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Olimme matkalla mummolaan. Vanha mummo tykkää koirasta ja koira mummosta.
En nyt varsinaisesti ulkoiluttanut koiraa, vaan kannoin sylissä. (5kg).Ymmärrän kyllä, että samat säännöt kaikilla jne. Tai en oikeastaan, koska olen itsekin työskennellyt kaupassa vuosikausia.
Ei siinä mitään -onhan noita lankakauppoja.
Ainoa kauppa minne on mitään järkeä raahata koira sisälle on eläinkauppa ja sinnekkin vain jos pitää sovittaa vaikka valjaita.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kauppa minne on mitään järkeä raahata koira sisälle on eläinkauppa ja sinnekkin vain jos pitää sovittaa vaikka valjaita.
Opaskoirat.
Jos joku koira on leikkinyt niillä kerillä, niit ei voi myydä enää.
Jengin mielestä on aivan OK, jos yökerhoon ei saa mennä lenkkarit jalassa, mutta jos kauppaan/ravintolaan ei saa ottaa koiraa mukaan, se onkin loukkaavaa ja boikotin paikka. Pskasakki ei peitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opaskoirat.
Opaskoirat on tottakai asia erikseen.
Nuo koirat on vähän niin kuin omat lapset:
Niin kauan kuin ei ole omaa, ei voi ymmärtää, miltä se tuntuu. Itse olin ihan samanlainen koiraninhoaja ennen tätä omaa.
Tosin en voi viekäkään sietää kuolaavia, turhaa haukkuvia, hyökkääviä tai päällepuskevia koiria. Sama tosin lasten kohdalla...
Mulla on koira, mutta ei sitä tarvii joka paikkaan mukaan ottaa. Yks tuttu otti koiransa mukaan pubiin, en ymmärrä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opaskoirat.
Opas- ja avustajakoirat onkin asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Jengin mielestä on aivan OK, jos yökerhoon ei saa mennä lenkkarit jalassa, mutta jos kauppaan/ravintolaan ei saa ottaa koiraa mukaan, se onkin loukkaavaa ja boikotin paikka. Pskasakki ei peitä koskaan.
No jos kauppa saa valita asiakkaansa, niin kai sitten asiakaskin kauppansa? Ei se nyt sen enempää mitään boikotoimista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opaskoirat.
Töttöröö! Oikein ihan itekö keksit? Annas ku mä kerran salaisuuden: nyt ei puhuttu opaskoirista.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin ei ole omaa, ei voi ymmärtää, miltä se tuntuu. Itse olin ihan samanlainen koiraninhoaja ennen tätä omaa.
Tosin en voi viekäkään sietää kuolaavia, turhaa haukkuvia, hyökkääviä tai päällepuskevia koiria. Sama tosin lasten kohdalla...
Minulla on ollut koiria koko elämäni ajan ja silti ärsyttää koiranomistajat jotka kuvittelee että niitä koiria voi raahata mukanaan minne haluaa ja milloin haluaa välittämättä muista ihmisistä paskan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on koira, mutta ei sitä tarvii joka paikkaan mukaan ottaa. Yks tuttu otti koiransa mukaan pubiin, en ymmärrä en.
Ei niin, olen täysin samaa mieltä. Nyt vaan oli mukana, eikä mahtunut taskuunkaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin en voi viekäkään sietää kuolaavia, turhaa haukkuvia, hyökkääviä tai päällepuskevia koiria. Sama tosin lasten kohdalla...Minulla on ollut koiria koko elämäni ajan ja silti ärsyttää koiranomistajat jotka kuvittelee että niitä koiria voi raahata mukanaan minne haluaa ja milloin haluaa välittämättä muista ihmisistä paskan vertaa.
Itseäni ei ole kyllä koskaan häirinnyt, missään tilanteessa, jos joku on julkisella paikalla kantanut koiraa sylissään. Miten se eroaa esim. lapsen kantamisesta? Tietenkään koiraa ei saa päästää kosketusetäisyydelle vieraita ihmisiä.
Ihan oikein. Ja niitä karvoja leijuu sitten ympäriinsä ja tarttuvat lankoihin jne. Koiran kanssa ulkoillaan koirapuistossa ei kaupassa.