Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä naisia miehet tarkoittaa kun ne puhuu "tytöistä"?

Vierailija
14.02.2017 |

Kuulen esim. kolmekymppisten kavereitteni puhuvan usein tähän tyyliin "haluaisin löytää itselleni mukavan tytön". Tarkoittaako ne siis jotain 16-22-vuotiaita tyttöjä?
Koska ainakin itsestäni 23+ ikäiset on jo NAISIA kaikilla mittapuilla mitattuna.
Miksi naiset ei kelpaa? :/

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-vuotiaat "naiset" ovat pikkutyttöjä meidän kaveripiirin suussa. t. M35

Vierailija
2/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-33 vuotiaita naisia kutsutaan usein vielä tyttöystäviksi. Sitä vanhemmat naiset ovat naisystäviä tai vanhojapiikoja viiksekkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin kerran yhteen n. 80-85-vuotiaaseen pappaan ja pyysin anteeksi. Pappa sanoi, että ei haittaa, on aina mukava törmötä nuoriin tyttöihin.

Minulla oli tuolloin ikää 47 v.

Vierailija
4/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ääliö tytöttelee töissä jopa 60v naishenkilöitä.

Vierailija
5/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuolla tytöttelyllä epäsuorasti viitatataan siihen, että naisystävän tulisi olla miestään nuorempi. Mutta niin se kai menee. Miehet etsivät vain itseään nuorempia naisia.

Vierailija
6/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 84-vuotias ja sanoo ainakin 70-vuotiaita miehiä pojiksi.

Vierailija
7/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vittumainen työkaveri pojitteli kun oli 30-vuotias, niin karjaisin takaisin ETTÄ EI SAA POJITELLA JOS ET MAKSA MULLE VIIKKORAHAA, EN OLE SUN POIKAS ;)

Vierailija
8/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa jos mua tytötellään:) Mites miehet, saako miehiä vastaavasti pojitella? Mä ainakin leikkimielisesti pojittelen vielä viiskymppisiäkin miehiä. Eikä kukaan ole huonoa tykännyt, luulen että jopa tykkäävät siitä. Ei siis millekään tiukkapipoille sovi mutta hyville tyypeille jotka ei itseään liian vakavasti ota.. T. 34v

Vierailija
9/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-35.

M38

Vierailija
10/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt tuota. Työssäni myyjänä kysyin kerran vanhalta ukonkäppänältä, joka sanoi että "tuus tyttö tänne", että minkäs ikäisenä sitä tulee naiseksi. Ukko ei saanut vastattua mutta päätimme asioinnin ihan leppoisasti.

Vierailija
11/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihanaa jos mua tytötellään:) Mites miehet, saako miehiä vastaavasti pojitella? Mä ainakin leikkimielisesti pojittelen vielä viiskymppisiäkin miehiä. Eikä kukaan ole huonoa tykännyt, luulen että jopa tykkäävät siitä. Ei siis millekään tiukkapipoille sovi mutta hyville tyypeille jotka ei itseään liian vakavasti ota.. T. 34v

Mustakin olis kiva jos mua vielä tytöteltäisiin, mutta enpä ole tuollaista kuullut enää vuosiin. Olin vähän huolissani kun 37v. ihastukseni puhui nimenomaan "tytöistä". Mietin, että olenkohan mä diskattu harkintalistalta, kun ikääkin on jo 35. Heh.

AP

Vierailija
12/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin olis kiva jos mua vielä tytöteltäisiin, mutta enpä ole tuollaista kuullut enää vuosiin. Olin vähän huolissani kun 37v. ihastukseni puhui nimenomaan "tytöistä". Mietin, että olenkohan mä diskattu harkintalistalta, kun ikääkin on jo 35. Heh.

AP

Mä luulen että jos aikuinen mies katselee tyttöjä sillä silmällä niin eiköhän se todennäköisemmin kuitenkin etsi noin suunnilleen itsensä ikäistä seuraa. Pervot erikseen!  Tytöttely tekee ilmapiiristä mukavan keveän ja leikkisän. 

Vierailija
13/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista käytän ja sitten joskus yli kuusikymppisistä rouvista. Vähän tilanteen mukaan, enkä koskaan vähätellen.

Vierailija
14/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään nuoremmat on tyttöjä.

Vierailija
15/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: minun ukkini asui leskeksi jäätyään palvelutalossa.Hän oli tuolloin lähemmäs yhdeksänkymppinen ja silmämääräisesti muukin asukaskunta oli samaa kaliiberia. Ukkini oli luonteeltaan lempeä, ystävällinen ja huumorintajuinen, ja siksi hyvin pidetty henkilö ko. yhteisössä. Muistan kerran kun kävelimme palvelutalon käytävää, huikkasi ukki iloisesti kahdelle vastaantulevalle rollaattorien kanssa kulkevalle mummolle, että "Terve, tytöt!". Rouvien suut menivät ihan messingille :)

Eli pitää olla sosiaalista tilannetajua, kun tytöttelee. 

Vierailija
16/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sitä ihan lakiin kirjata minkä ikäistä saa kutsua tytöksi ja pojaksi sekä milloin on puhuttava nais- ja miesystävästä tyttö- ja poikaystävän sijaan ettei ihmisille tulisi mielipahaa vääristä termeistä. Lain rikkomisesta vähintään puoli vuotta ehdotonta vankeutta.

Vierailija
17/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 18-26 vuotiaana nuori nainen ei halua kuulla tytöttelyä kun haluaa todistaa aikuisuuttaan. Sitten kun on oikeasti aikuinen niin tytöttely on vain musiikkia korville. Aikuiset miehet kyllä tytöttelee kaikkia naisia ikään katsomatta. Pojat taas (alle 30v) tytöttelee vain alaikäisiä ja heille täysi-ikäiset ovat jo naisia. Näin se menee!

Vierailija
18/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuolla tytöttelyllä epäsuorasti viitatataan siihen, että naisystävän tulisi olla miestään nuorempi. Mutta niin se kai menee. Miehet etsivät vain itseään nuorempia naisia.

Haluaisin vanhemman naisen, mutta ne ei halua mua.

M25

Vierailija
19/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: minun ukkini asui leskeksi jäätyään palvelutalossa.Hän oli tuolloin lähemmäs yhdeksänkymppinen ja silmämääräisesti muukin asukaskunta oli samaa kaliiberia. Ukkini oli luonteeltaan lempeä, ystävällinen ja huumorintajuinen, ja siksi hyvin pidetty henkilö ko. yhteisössä. Muistan kerran kun kävelimme palvelutalon käytävää, huikkasi ukki iloisesti kahdelle vastaantulevalle rollaattorien kanssa kulkevalle mummolle, että "Terve, tytöt!". Rouvien suut menivät ihan messingille :)

Eli pitää olla sosiaalista tilannetajua, kun tytöttelee. 

Oih, ihana pappa oli sulla! :)

AP

Vierailija
20/22 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vanhemman naisen, mutta ne ei halua mua.

M25

Kyllä jotkut naiset haluu nuoremman miehen, usko pois! Mullekin kelpais vähän nuorempi, tai vähän vanhempi, mutta mieluiten oman ikäinen. :) Kysymys kuuluu: kutsuisitko sä itseäsi vanhempia naisia tytöiksi? Kiinnostaa tää tytöttely-ilmiö...

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme