Mies ja Hunter-saappaat
Hei,
Huomasin leikkipuistossa, että punaiset Hunter-saappaani (miesten kokoa 46) lähinnä herättivät ihmetystä ja hämmästystä muiden vanhempien keskuudessa. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että mies Hunter saappaissa on monelle kovapala - varsinkin värikkäät kuten punaiset. Eräs tuttu sanoikin, että jos en paremmin tuntisi niin voisin luulla homoksi - ihan oikeesti, määritteleekö ihmisen saappaiden väri seksuaalisen suuntauksen???
Kohta on lisää ihmettelemistä, löysin kansainväliseltä sivustolta 46 keltaiset Hunterit :-)
T: Tavallinen isä
Kommentit (22)
Tilasin viime vuonna netistä punaiset lyhytvartiset Hunterin saappaat koossa 42. Hienot kumpparit, mutta ikävä kyllä eivät mahdu jalkaan villasukkien kanssa. Kontioissa on tosiaan selvästi reilumpi mitoitus, kokoa 41 olevat Kontiot mahtuvat minulle ongelmitta, myös niiden villasukkien kanssa, ja 42 Kontiot ovat taas aivan liian isot.
Minä pitäisin mielelläni punaisia Huntereita, tai miksei keltaisiakin. Mitä olen kuvista nähnyt, ovat tosi hienot kumpparit. En vain tiedä yhtään kivijalkakauppaa, jossa niitä olisi myynnissä. Haluaisin ehdottomasti sovittaa niitä ennen ostopäätöstä. Olen ymmärtänyt, että esim. Nokian Kontioissa on reilumpi mitoitus kuin Huntereissa. Eli jos numeron 43 nokialaiset ovat minulle hyvät, niin mikä pitäisi silloin olla Huntereiden koko?