Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja Hunter-saappaat

Värikäs isä
14.02.2017 |

Hei,
Huomasin leikkipuistossa, että punaiset Hunter-saappaani (miesten kokoa 46) lähinnä herättivät ihmetystä ja hämmästystä muiden vanhempien keskuudessa. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että mies Hunter saappaissa on monelle kovapala - varsinkin värikkäät kuten punaiset. Eräs tuttu sanoikin, että jos en paremmin tuntisi niin voisin luulla homoksi - ihan oikeesti, määritteleekö ihmisen saappaiden väri seksuaalisen suuntauksen???

Kohta on lisää ihmettelemistä, löysin kansainväliseltä sivustolta 46 keltaiset Hunterit :-)

T: Tavallinen isä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tänne landelle, niin saat ainakin mustia Huntereita pitää ihan siinä missä muitakin kumisaappaita. Ei meinaan ko merkki sano täällä suurimmalle osalle mitään! Itse olen kyllä punaisiakin saanut pitää rauhassa. Samoin keltaisia Haita. Niistä tosin on sanottu, että onpas puhtaat saappaat 😂

Vierailija
2/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo umpihomo enää tätä ketjua lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap jossain maalla?

Vierailija
4/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän normatiivinen mies saa pukeutua kuin mustaan tai siniseen - harmaakin on jo outouden rajalla.

T: mies ja punaiset Kontiot

Vierailija
5/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se todella näin on, että ympäristö mielellään määrittelee ihmisiä heidän ulkomuotonsa perusteella. Jos hieman poikkeaa keskiverrosta, todennäköisesti saa aina silloin tällöin kuulla "mä luulin, että sä oot sellainen ja sellainen". Mutta turha siitä on loukkaantua! Ole vain sellainen kuin olet.

Vierailija
6/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni nolottaa enemmänkin se, että omistan niin monet kumisaappaat. Kun päivästä toiseen liikun samoissa piireissä, niin ei oikein näin miehenä kehtaa laittaa joka päivä eri saappaita. Converseitten kanssa sama juttu. Keltaiset tai muut kirkkaan väriset Hait on muuten sortsien kanssa kiva juttu kesähelteellä kaupungilla!

Vierailija
7/22 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas muuten pitäisi suhtautua Aiglen perusvihreisiin saappaisiin? Onhan nekin aika sirot miehelle (ranskalainen design), mutta ihan tajuttoman pehmeät kumivarret ja tukeva lesti! Taas löytyi uusi kumisaapasrakkaus :D

Vierailija
8/22 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hainmetsästäjä kirjoitti:

Kuinkas muuten pitäisi suhtautua Aiglen perusvihreisiin saappaisiin? Onhan nekin aika sirot miehelle (ranskalainen design), mutta ihan tajuttoman pehmeät kumivarret ja tukeva lesti! Taas löytyi uusi kumisaapasrakkaus :D

Kyllä kumisaappaiden pitää näyttää ja tuntua jaloissa hyviltä. Siksi mun suhtautuminen Huntereihin ja Aigleihin on täysin myönteinen.

Vierailija
9/22 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Le Chameaun vihreitä ranskiskumppareita. Ihan eri kamaa kuin kovamuoviset nykykontiot.

Eihän niiden varsiin edes mahdu miesten pohkeet!

Vierailija
10/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään pihahommissa farkkusortseissa ja mustissa Kontioissa. Pyörähdin lähikaupassa samoissa kamppeissa, varmaan joku ihmetteli kumisaappaitani tällaisella helteellä.

Vierailija
11/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissahan noi Hunterit on etenkin yläluokan käytössä. Pidä ihmeessä! Ihanaa kun miehet uskaltaa pukeutua värikkäästi.

Vierailija
12/22 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kumisaappaiden pitää näyttää ja tuntua jaloissa hyviltä. Siksi mun suhtautuminen Huntereihin ja Aigleihin on täysin myönteinen.

Minulla ei ole kokemusta Aiglesta. Huntereista on yhden saapasparin verran. Ehkä vähän yllättäenkin olen tullut siihen tulokseen, että minun jalkaani istuvat parhaiten nämä tutut Nokian saappaat, Kontiot ja Hait. Luulen, että se johtuu hieman leveämmästä lestistä. Esimerkiksi Hunterit tuntuvat liian kapeilta minun jalkaterälleni, pituus kyllä riittäisi.

Vierailija
13/22 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on hienoa jos mies uskaltaa pukeutua tavanomaisia normeja värikkäämmin, kuten vaikka pitämällä punaisia kumisaappaita.

Vierailija
14/22 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörikö yh:ia ympärillä?

Vierailija
15/22 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tässä suhteessa vapaampaa. Voi rauhassa lenkkeillä Sievin kumikkaissa ja anorakki-verkkahousu-yhdistelmässä eikä kukaan luule mitään.

Vierailija
16/22 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hienoa jos mies uskaltaa pukeutua tavanomaisia normeja värikkäämmin, kuten vaikka pitämällä punaisia kumisaappaita.

Näin on, punaiset kumpparit säväyttää miehelläkin.

Vierailija
17/22 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kokemusta Aiglesta. Huntereista on yhden saapasparin verran. Ehkä vähän yllättäenkin olen tullut siihen tulokseen, että minun jalkaani istuvat parhaiten nämä tutut Nokian saappaat, Kontiot ja Hait. Luulen, että se johtuu hieman leveämmästä lestistä. Esimerkiksi Hunterit tuntuvat liian kapeilta minun jalkaterälleni, pituus kyllä riittäisi.

Kyllä Kontiot ovat ainakin minun jalkaani ne sopivimmat, lisäksi ovat erittäin hyvän näköiset. Näin kesällä minulla on enimmäkseen farkkusortsit ja niiden kanssa oihahommissa Kontiot. Välillä tulee käytyä kaupassakin Kontiot jalassa.

Vierailija
18/22 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naisetkin ovat ennakkoluuloisia

Vierailija
19/22 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?

Vierailija
20/22 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän oliivinvihreät Hunter saappaat hyvän istuvuuden takia.  Kontio 41 oli muuten sopiva, mutta hölskyi. Kontio 40 oli aika sopiva, mutta terä hiukan lyhyt. Naapurin rouva suositteli naisten Hunter koko 43. Ne olivat erittäin sopivat minulle, tosiaan melko kalliit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän