Miten miehenne hemmotteli teitä nyt ystävänpäivänä?
Kommentit (27)
Sellaisella vaaleanpunaisella sydän donitsilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naislapset taas vaatimassa isukeiltaan huomiota, lahjontaa, materiaa ja sirkushuveja.
Ystävänpäivä ei ole naisten loisimispäivä.
Mistä kumpuaa moinen naisviha? Eikö äiti tuonutkaan sulle kaakaota kun käskit?
Miksi kuvittelet, että ystävänpäivänä kuuluu lahjoa vain naisia? NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN?
Missä ja kuka on sanonut, että ystävänpäivänä pitäisi lahjoa vain naisia?
Meitä kaksi naista. Itse tein juuri 14 tuntisen työpäivän ja nyt istun autossa vaimon työpaikan parkkipaikalla ettei sen tarvitse kävellä kotiin iltavuoron jälkeen. Ei taida hemmotteluita näkyä tällä suunnalla, eiköhän kumpikin olla aika valmiita nukkumaan kun kotiin päästään.
Ei nähdä ennen torstaita, mutta eipä meillä ystävänpäivää ole muutenkaan tapana juhlia mitenkään. No kerran ollaan käyty leffassa ja syömässä, kun ystävänpäivä sattui lauantaille.
Toi mulle kukkia.
Nyt jos se tajuais,
saattas saada vähä pildee. Jos tulis tänne, mut ei se tuu kun pelaa jotai sotapeliä.
Mieheni oli ostanut minulle ystävänpäiväksi ihanan ulkomaanmatkan, vei minut syömään ja hieroi jalkapohjiani illalla.
Minäkin hemmottelin miestäni. Annoin hänelle yhden 4 l pissapoika kanisterin. Loput kaksi 4 litran kanisteriä säästöpakkauksesta jätin jemmaan tuleviksi synttäri- ja joululahjoiksi :-)