Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska suoli ja ilmavaivat

Vierailija
14.02.2017 |

Vatsani on joka päivä enemmän tai vähemmän turvonnut. Minulta tulee röyhtäyksiä silloinkin kun en ole syönyt tunteihin. Pari kertaa viikossa myös oksennus nousee kurkkuun/suuhun. Ulostaminen onnistuu epäsäännöllisesti, ei koskaan täydellisesti. Koostumus on pehmeää, mutta en silti saa sitä ulos, vaikka tunnen sen olevan ihan lähellä ulostuloa. Yleensä osa tulee paloina ulos.

Voikohan johtua herkyydestä viljatuotteille? Allergiatestejä en ole tehnyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samat oireet täälläkin :( . Olisiko IBS?

Vierailija
2/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBS annetaan syyksi, mutta lopulta minulla oli ne viljat, joista oireet tulivat. Nyt 1,5 vuotta ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa selvää mikä on IBS. ap

Vierailija
4/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun joo, ärtyvän suolen nimityshän tuo olikin. Saattaa hyvinkin olla minullakin tuo. ap

Vierailija
5/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole refluksia? Tuli vain oksennuksen nousemisesta mieleen.

Vierailija
6/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun joo, ärtyvän suolen nimityshän tuo olikin. Saattaa hyvinkin olla minullakin tuo. ap

Minulla oli 6 vuotta, loppui kun viljat poistettiin ruoasta. Kokeilemalla se selviää.

Vierailija
7/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei ole refluksia? Tuli vain oksennuksen nousemisesta mieleen.

Ei ehkä niin vakava ongelma ole kyseessä. Närästystä ja muuta sellaista jatkuvaa kipua kurkussa minulla ei ole. ap

Vierailija
8/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 6 vuotta, loppui kun viljat poistettiin ruoasta. Kokeilemalla se selviää.

Täytyy miettiä miten korvaan nykyisin syömäni ruoat, en kovin monipuolisesti syö. Kyllä uuteen ruokavalioon varmasti  tottuu ajan kanssa. ap  

Vierailija
9/9 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama.  Erittäin kiusallista ja ikävää.  Vatsa turpoaa kuin ilmapallo vaikka olen yrtittänyt jättää vehnän pois.  Joudun käyttämään Pegorion -rakeita pussillisen päivässä jotta vatsa toimii.  Pitäiskö sinun käydä gastroentrologilla kun on niitä ulostamisvaivojakin.  Tai maha-suolilääkärillä.  Että suljetaan pois mikään pahempi juttu.  Jos et ole jo käynyt.  Tk- lääkärille en menisi vaan suoraan yksityislääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi