Lue keskustelun säännöt.
Miten eroon ihastuksesta
14.02.2017 |
Parhaat keinot kehiin! Olen epätoivoinen.
Mikä on paras keino? Välttely? Eli koitan välttää menemästä samaan paikkaan aikana jolloin hän siellä todennäköisimmin on, ja jos satutaan samaan aikaan, koetan pitää etäisyyden?
Millä ilveellä saatte käytöksenne neutraaliksi ihastuksenne läheisyydessä? Ettette nolaa itseänne mokailemalla ja punastelemalla?
Tsiisus tää on ärsyttävää!!! En vaan jaksa enää riutua!
Kommentit (2)
Itse olen vältellyt näkemästä tätä ah niin ihanaa neitoa. Lounasravintolan vaihdos auttoi paljon, mutta edelleen odotan aina että hän sattuisi jossain näkymään ja voisin moikata. Tyhmää ja niin teinimäistä ihastusta. Aina kun näen hänet niin perhosia lentelee vatsassa :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
I feel your pain. Olen päättänyt että pääsen tästä eroon kun vain tietäisin miten. Pahinta on et alkoi jopa tuntumaan että saattaisin tehdä typeryyksiä. Onni onnettomuudessa tää mies ei ole kiinnostunut musta, enää. :)
Tää tunne on ikävä ja se pahenee kun rimpuilen. En pidä myöskään siitä tunteesta että toinen on mahdollisesti myös huomannut jotain kun sai herätettyä mun kiinnostuksen ja ei halunnutkaan muuta. Hetken hupia lähinnä silmäpelin ja mukavien sanojen muodossa minäkin aluksi ajattelin, mutta toisin kävi. :'(
No ei se mitään, aika auttaa joskus.. jaksais vaan odottaa.