Ikisinkut, mikä on se ikä jolloin vain tyydyitte kohtaloonne?
Eli minkä ikäisenä turruitte tilanteeseen ja hyväksyitte, ettette kumppania löydä elämäänne? Kysymys niille sinkuille jotka haluaisivat parisuhteen, sinkkuuteen tyytyväiset ovat asia erikseen.
Olen nuori vielä, mutta alkaa huolestuttaa, kun kertaakaan elämässä ei ole ollut tilannetta, jossa suhdetta olisin jonkun kanssa lähtenyt rakentamaan. Lähes kaikki tuttuni seurustelevat tai ovat vähintäänkin kokeneet pidemmän suhteen jo, itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta niistä. Onko todella niin, että kaikki eivät löydä itselleen ketään vaikka haluaisivat? Mistä tämä johtuu? Jos olette itse tällaisia/tunnette jonkun niin millainen ihminen hän on ja miksi ette usko löytäneen ketään?
Kommentit (48)
Niin.
Näin varovasti sanoisin että suhteen löytää kuka tahansa. Onnea ei niinkään melkein kukaan.
Olin odottanut, että iän karttuminen veisi kaikki mahdollisuudet. Kävi päinvastoin. Mutta jos itsellä ei syty ne tunteet niin ihan sama vaikka olisi itse 120 ja kosija 20. Tolkun ihmiset tietää mistä puhun. Sitä kaikki pohjimmiltaan haluaa, sitä tunnetta että ei ole tyhjä aukko oman minä sisällä vaan oikeasti tuntuu joltain. Siinä kohtaa kun oikea tai edes hyvä kolkuttaa niin on ihan samantekevää muutamat numerot suuntaan tai toiseen.
Olen ollut sitä tyyppiä, joka rakastuu harvoin ja raskaasti. Viimeksi noin 40-vuotiaana tapasin semmoisen jääkuningattaren että hänen jälkeen jätin rauhaan kaikki muutkin naiset. Se tapaus antoi varmasti 99 % emotionaalisen suojan myöhempienkin ihastumisten ja rakastumisten varalta.
Naisten aiheuttamat pettymykset olen tavallisesti kompensoinut kehittämällä itseäni eri tavoin kuten urheilemalla ja keskittymällä erilaisiin harrastuksiin. Sinkkuna olemisen hyvä puoli on se että riittää että elättää itsensä ja voi päättää omasta ajan ja rahan käytöstä haluamallaan tavalla.
Itse olen tällä hetkellä 34v ja näyttää pahasti siltä että ikisinkkuus jatkuu jos en tyydy sellaiseen naiseen josta en viehäty.
En ole koskaan halunnut parisuhteeseen en haluaisi sitoutua kehkään tuntisin että vapauteni loppuisi saan päättää kaikesta itse.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tällä hetkellä 34v ja näyttää pahasti siltä että ikisinkkuus jatkuu jos en tyydy sellaiseen naiseen josta en viehäty.
Tämä. En ainakaan itse haluaisi elää kulissielämää, kuten omat vanhempani.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En ainakaan itse haluaisi elää kulissielämää, kuten omat vanhempani.
M34
Vaatimukset ei oo kovat, ole hoikka ja tykkää urheilla ja perusmukava luonne. Samanikäinen tai nuorempi.
Kiinnostuneet on pullukoita, ei tykkää urheilla ja usein vanhempia.
Nyt 35-vuotiaana. Kirjauduin tänään vielä kerran monen kuukauden jälkeen Tinderiin ja jouduin kyseenalaistin samalla seksuaalisen suuntautumiseni ja sitten nyt ei vaan enää kiinnosta. Kukaan.
Olin suhteissa 14-vuotiaasta 26-vuotiaaksi, mutta sitten tyssäsi ja olen ollut pitkäaikaissinkkuna 20 vuotta. Toivon vielä löytäväni jonkun, jonka kanssa saan aikaiseksi hyvän suhteen.