Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelaa!

Vierailija
14.02.2017 |

Mies pelaa joka päivä Call of dudyä, black operation 3, tms peliä... pelaako muiden miehet ja mitä mieltä siitä? Se on 30 iältään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkäpeliä pelaa, ärsyttää kyllä, pikkulasten pelejä

Vierailija
2/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa, mutta tuollaisia räiskintöjä ei jaksa. Rooli- ja strategiapelit kiehtovat enemmän, niin tietokoneella kuin pöydällä. Onneksi minuakin. Ikää miehellä 45 ja minulla 37.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaahan se. Fall Outia, Skyrimiä, milloin mitäkin.Itse pelaan myös silloin kun sattuu huvittamaan.

Vierailija
4/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni outoa että joku voi pitää pelaamista negatiivisena, jos kumminkin itse esim katsoo televisiota. Kyseessähän on media siinä missä muutkin. Eri asia sitten jos jotain Unoa pelaa.

Vierailija
5/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamisen voi rinnastaa elokuvien katsomiseen, eli ei ole mitenkään outoa.

Vierailija
6/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäolenmmieess kirjoitti:

Mielestäni outoa että joku voi pitää pelaamista negatiivisena, jos kumminkin itse esim katsoo televisiota. Kyseessähän on media siinä missä muutkin. Eri asia sitten jos jotain Unoa pelaa.

jos mies ei ole tienaamassa naiselle tai muuten palvelemassa, on hän lapsellinen ja turha.

Vierailija
7/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pelailee ahkerasti niin pleikkarilla kuin tietokoneellakin. Ikää 36 v. Ei se häiritse, tykkäänhän itsekin puuhastella omia juttujani, kuten lukea, katsoa jotain TV-sarjoja ja bloggailla. Tapaa kavereitansakin lähinnä peli-iltojen merkeissä eikä juokse kylillä/baarissa vaan saattaa toisinaan ottaa jokusen olusen tai pikku kännit vkonloppuisin pelatessaan. Sitten ehkä nyppisi, jos yhteistä aikaa ei olisi lainkaan vaan pelit menisivät kaiken edelle.

Vierailija
8/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hauskaa" kun pitää tuo miehen ikä näihin aina laittaa aivan kuin nuo pelit olisivat vain lapsille.

Nuo pelithän ovat K-18 eivätkä siis ole tarkoitettu lapsille ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi