Kaksi naista kantoivat pesukonetta neljänteen kerrokseen
Korjaan, yrittivät kantaa. Pysähtyivät yhden kerroksen noustuaan ja soittivat miehet paikalle. Tällä kertaa naiset eivät pystyneet samaan kuin miehet. :D
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukone ei paina juuri mitään. Olen ihan itsekseni siirrellyt pesukonetta. Portaisiin toki mieskin tarvitsee kaverin kantamaan. N 40
Naisilta loppuu tuossa kohtaa äly ja kunnianhimo. Naiselle on luontaisesti luovuttaa ja olla heikko uhri.
Älylläkö sitä pesukonetta nostetaan? :D Naiset ovat älyllä ja kunnianhimolla esim. kuroneet parissakymmenessä vuodessa itselleen yliedustuksen lääketieteellisissä tiedekunnissa. Nostele sä niitä painavia tavaroita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naisilla on vähemmän lihasmassaa kuin miehillä hihhih miten hassua
Myös vähemmän aivomassaa.
Kumarra pullonokkadelfiiniä, suurempiaivoista.
Eikö nykyisin pidä olla hissi kaikissa yli kolmekerroksisissa taloissa?
Vierailija kirjoitti:
Pesukone menee rappuja pitkin yhdelläkin naisella vaikka näin : ota paksuin villamatto joka sulla on ja joka voi hieman likaantua tai saali. Laita pesukone siihen kulmaan että voit vetää sitä maton kanssa . Rappuja varten tarviit suojata koneen alapuolen sen maton lisäksi . Mutta kyllä se sen maton/ saalin kanssa liukuu rapulta toiselle . olen raahannut näin kerran jopa helvetin painavan ammeen sisälle ja olen nainen:)! Nämä vaatii vain hiukan miettimistä. Villa liukuu ihan kuin tyhjää vaan lattialla:)!
Söpö vastaus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet on kyllä ihan passeleita just pesukoneen kantoon, ojan kaivuuseen ja narkkien niputtamiseen. Muut tehtävät yhteiskunnassa siirtyykin pikku hiljaa naisille jotka on niissä parempia.
Kuten rakentamisen, korjaamisen, yritysten perustamisen ja verojen pääosan maksamisen?
Hometaloja, jatkuvia remontteja uusiinkin rakennuksiin juoppojen rakentajien vuoksi, konkursseja ja verohuijausia.
Niinpä.
Niin, perinteisimmässä naisten ammatissa , sairaanhoitajissa onkin sitten vanhuksien hakkaajia, potilaiden laiminlyöjiä, sarjamurhaajanaisia, ilokaasun imppaajia ja huumelääkkeiden käyttäjiä ja varastelijoita.
Tämä kaikki vielä verovaroin maksettuna.
Siinä ei yksi hometalo tunnu missään.
Ei. Ne on niitä harvoja miehiä, jotka alalle ovat eksyneet. Eivät osaa käyttäytyä sielläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukone menee rappuja pitkin yhdelläkin naisella vaikka näin : ota paksuin villamatto joka sulla on ja joka voi hieman likaantua tai saali. Laita pesukone siihen kulmaan että voit vetää sitä maton kanssa . Rappuja varten tarviit suojata koneen alapuolen sen maton lisäksi . Mutta kyllä se sen maton/ saalin kanssa liukuu rapulta toiselle . olen raahannut näin kerran jopa helvetin painavan ammeen sisälle ja olen nainen:)! Nämä vaatii vain hiukan miettimistä. Villa liukuu ihan kuin tyhjää vaan lattialla:)!
Söpö vastaus? Tuolla tavalla saa pesukoneen takuuvarmasti hajalle, helvetinmoisen paukkeen ja metelin aikaan ja pahimmillaan tuhoaa jopa suojellun porraskäytävän pintamateriaalit ja sen oman villamattonsa.
Käsittämätöntä, miten tällainen vastaus saa vielä feministin hapattamilta palstamammoilta hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukone ei paina juuri mitään. Olen ihan itsekseni siirrellyt pesukonetta. Portaisiin toki mieskin tarvitsee kaverin kantamaan. N 40
Tämä on jännä suomalainen ilmiö: tosi äkkiä tulee joku tänttäjäärä jalkaa polkien sanomaan, että minäpä muuten p-rkele jaksan kantaa!
Ettekö voisi nauttia siitä, että olette hentoja olentoja - miksi teidän on päästävä miehen "veroisiksi", tai todistettava, että pystytte samaan? Sukupuolten erilaisuus kun on tieteellinen(kin) fakta.
Luitko aloituksen? Siinähän nimenomaan se, että naiset pyysivät miehiltään apua, oli suuri naurun aihe ja osoitus heikkoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö vastaus? Tuolla tavalla saa pesukoneen takuuvarmasti hajalle, helvetinmoisen paukkeen ja metelin aikaan ja pahimmillaan tuhoaa jopa suojellun porraskäytävän pintamateriaalit ja sen oman villamattonsa.
Käsittämätöntä, miten tällainen vastaus saa vielä feministin hapattamilta palstamammoilta hyväksyntää.
Et tainnut ihan ymmärtää, miten se toimii. Ei siitä mitään kolinaa lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet on kyllä ihan passeleita just pesukoneen kantoon, ojan kaivuuseen ja narkkien niputtamiseen. Muut tehtävät yhteiskunnassa siirtyykin pikku hiljaa naisille jotka on niissä parempia.
Kuten rakentamisen, korjaamisen, yritysten perustamisen ja verojen pääosan maksamisen?
Hometaloja, jatkuvia remontteja uusiinkin rakennuksiin juoppojen rakentajien vuoksi, konkursseja ja verohuijausia.
Niinpä.
Niin, perinteisimmässä naisten ammatissa , sairaanhoitajissa onkin sitten vanhuksien hakkaajia, potilaiden laiminlyöjiä, sarjamurhaajanaisia, ilokaasun imppaajia ja huumelääkkeiden käyttäjiä ja varastelijoita.
Ei. Ne on niitä harvoja miehiä, jotka alalle ovat eksyneet. Eivät osaa käyttäytyä sielläkään.
Juu, nykyajan tuotteliain tunnettu sarjamurhaaja nyt sattuu vain olemaan nainen.
Orpokodin johtajatar, joka kaappasi ja möi lapsia, samalla niitä ohessa tappaen.
Uhriluvun arvellaan olevan yli 500 ruumista. Valkopese toki vaikkapa insuliinimurhaaja Nykopp vielä mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Juu, nykyajan tuotteliain tunnettu sarjamurhaaja nyt sattuu vain olemaan nainen.
Orpokodin johtajatar, joka kaappasi ja möi lapsia, samalla niitä ohessa tappaen.
Uhriluvun arvellaan olevan yli 500 ruumista. Valkopese toki vaikkapa insuliinimurhaaja Nykopp vielä mieheksi?y
No vieläkö uliset, ettei naiset pysty samaan kuin miehet?!? Hä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa siellä kukaan feministi söpöttelee, vaan joku sukupuolieroa kannattava setä. Mattotarinakin oli niin typerä, että menee false flagista.
Naiset yrittivät kantaa pesukoneen kahdestaan.
- Väärin tehty! Olivat vaan tyhmiä femakkoja, kun eivät hyväksy sitä biologista faktaa, että naiset ovat fyysisesti miehiä heikompia.
Aikansa yritettyään naiset soittivat kuitenkin miehet apuun.
- Väärin tehty! Tässä kohtaa naisilta loppui kunnianhimo ja äly. Onhan naisille luontaista luovuttaa ja heittäytyä uhriksi.
Aika vaikeaa olla nainen. Teet niin tai näin, niin aina se on väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä suomalainen ilmiö: tosi äkkiä tulee joku tänttäjäärä jalkaa polkien sanomaan, että minäpä muuten p-rkele jaksan kantaa!
Ettekö voisi nauttia siitä, että olette hentoja olentoja - miksi teidän on päästävä miehen "veroisiksi", tai todistettava, että pystytte samaan? Sukupuolten erilaisuus kun on tieteellinen(kin) fakta.
Anteeksi nyt että täältä sivusta kysäisen, mutta mitä ihmeen jalan polkemista siinä on, että joku nainen kertoo jaksavansa itse siirtää pesukonetta? Miksi ihmeessä nainen ei saisi siirtää pesukonetta jos kerran jaksaa niin tehdä? Ihan vaan siksikö, että miehille ei tulisi sellainen olo, että joku nainen pystyy samaan kuin mies?
Mä olen sinkkuna ollessani tehnyt paljon sellaisia asioita, jotka ovat perinteisesti miesten hommia. Katsos kun aina ei ole sitä miestä apuna ja saatavilla. Jos minun pitäisi siirtää pesukonettani, niin totta helkkarissa yrittäisin ainakin itse ennen kuin alan tekemään soittokierrosta, että josko joku mies ehtisi joku päivä siirtämään sen puolestani. Ei siinä ole kyse siitä, että minulla olisi pakkomielle olla miesten veroinen tai että yrittäisin todistaa jotain. Kyse voi olla ihan vaan siitä, että jos pystyn asian tekemään itse, miksi odottaisin pari päivää, että joku toinen tekisi sen puolestani?
Tekeväthän miehetkin sellaisia hommia, jotka ovat perinteisesti naisten heiniä. Monet sinkkumiehet ompelevat ihan itse irronneet napit sen sijaan, että kuskaavat paitansa ja nappinsa jonkun naisen luo. Minun veljeni ompeli asuntoonsa verhot, koska ei jaksanut odottaa viikkoa, että mä olisin ehtinyt ne ompelemaan. Ei mulle tullut mieleenkään ajatella, että nyt se yrittää jotenkin todistella olevansa naisten veroinen. Älytön ajatuskin.
Voi naisia. Ovat ihan miesten armoilla, kun asiat menevätkin hankaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naista kuljettivat pesukoneen neljänteen kerrokseen nokkakärryjen avulla, kun taas kaksi miestä yrittivät ilman nokkakärryjä, jolloin toiselta heistä luiskahti välilevy alaselästä! Mitä opimmekaan tästä?
Lukusanan jälkeen verbi on yksikkömuodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa siellä kukaan feministi söpöttelee, vaan joku sukupuolieroa kannattava setä. Mattotarinakin oli niin typerä, että menee false flagista.
Tyhmä kun ei ymmärrä mitä viisaampi puhuu tai tarkoittaa, niin hän luulee, että roolit on toisin päin.
Älyllä saa onneksi niin paljon rahaa, että lihasvoimaa voi ostaa. Köriläät joutuu raatamaan ihan itse tyhmyytensä takia.
Vasta sitten kun näytätte missä kohtaa nokkakärryissä, haulikossa, porakoneessa, sirkkelissä, traktorissa, moottorisahassa yms yms on se reikä johon kivekset tai terska pitää laittaa, että laite suostuu toimimaan, uskon että nainen ei voi niitä pystyä käyttämään.
Muutoin pitäkää turpanne kiinni.
Oh ou tätä elän peruskoulua täällä :)
Tässäpä tätä naisten suurta viisautta ja logiikkaa taas oikein kahmalokaupalla. Ei helvetti.