Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi naista kantoivat pesukonetta neljänteen kerrokseen

Vierailija
14.02.2017 |

Korjaan, yrittivät kantaa. Pysähtyivät yhden kerroksen noustuaan ja soittivat miehet paikalle. Tällä kertaa naiset eivät pystyneet samaan kuin miehet. :D

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista kuljettivat pesukoneen neljänteen kerrokseen nokkakärryjen avulla, kun taas kaksi miestä yrittivät ilman nokkakärryjä, jolloin  toiselta heistä luiskahti välilevy alaselästä! Mitä opimmekaan tästä?

Vierailija
22/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin säälittää kuinka tiettyjen naisten ylpeys? tyhmyys? feministisyys? ei anna myöten todeta, että joihinkin asioihin tarvitaan miestäkin.

No pesukoneen kantamiseen ei kyllä todellakaan tarvita.

En mä vaan jaksaisi kantaa. Pyydän mieluusti miestäni ja hänen kavereitaan apuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi naista kuljettivat pesukoneen neljänteen kerrokseen nokkakärryjen avulla, kun taas kaksi miestä yrittivät ilman nokkakärryjä, jolloin  toiselta heistä luiskahti välilevy alaselästä! Mitä opimmekaan tästä?

Että palstamamma pahoittaa mielensä aloituksista, joissa naiset eivät pysty samaan kuin miehet. Voimaannu, nainen, äläkä anna mielipahan tehdä pesää sydämeesi.

Vierailija
24/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kantanut kolmanteen avomiehen kanssa, joka vielä antoi moottoripuolen mulle ja tulin alempana.

Vai, että oikein antoi moottoripuolen sinulle :-D Oudompaahan se olisi ollut jos painavampi puoli olisi ollut ylhäällä :-D

Vierailija
26/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opimme, että toinen vääntää voimillaan ja mahdollisesti satuttaa itsensä siinä mutta toinenpa käyttää järkeään ja hommaa ne kärryt avuksi:)

Vierailija
27/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kantanut kolmanteen avomiehen kanssa, joka vielä antoi moottoripuolen mulle ja tulin alempana.

Vai, että oikein antoi moottoripuolen sinulle :-D Oudompaahan se olisi ollut jos painavampi puoli olisi ollut ylhäällä :-D

Näinpä, viisas mieshän tuo kun antoi eukkonsa tehdä kaiken työn.

Vierailija
28/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on nokkakärryt, ni saa ihan yksin sen pesukoneen ylös, vaikka nainen olenkin.

Vierailija
29/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen kantamisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta nostamisessa ja laskemisessa on, joten nokkakärryt:) Taisivat miehetkin saada kokeen perille, kun selkä raksahti vasta konetta paikoilleen laskettaessa? Raavaat muuttomiehetkin ovat rikkoneet selkiään, jos eivät ole käyttäneet älliään!

Vierailija
30/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin vieny koneen hissillä ylös. Ja nokkakärryjen kyydissä niin ei ois tarvinnu keplotella ja nostella kynnysten ylikään.

Sitä mä kerran ihmettelin, kun huoltomies tuli ilman nokkiksia hakemaan tiskikonettani huoltoon ja mä jouduin kantoavuksi myös silloin, kun koneen tuli asentamaan takaisin paikalleen. Eihän sen kokosta konetta normaalikokoinen mies turvallisesti yksin auton kyytiin nosta, vaikkei se juuri mitään painakaan.

Vierailija
31/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, ei kai pesukonetta saa kantaa. Sitä varten on porraskärryt.

Vierailija
32/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, jos ei ole taitoa ja voimaa. En tiedä kumpaa aloituksen naisilta puuttui, ehkä molempia?

Vierailija
33/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa, jos ei ole taitoa ja voimaa. En tiedä kumpaa aloituksen naisilta puuttui, ehkä molempia?

Huom videolla myös nokkakärryjen ja porraskärryjen ero.

Vierailija
34/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa kaikki miesten työt. Nostot, poraukset, putki-ja sähköhommat. Kamalia.

Vierailija
35/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehet on kyllä ihan passeleita just pesukoneen kantoon, ojan kaivuuseen ja narkkien niputtamiseen. Muut tehtävät yhteiskunnassa siirtyykin pikku hiljaa naisille jotka on niissä parempia.

Kuten rakentamisen, korjaamisen, yritysten perustamisen ja verojen pääosan maksamisen?

Hometaloja, jatkuvia remontteja uusiinkin rakennuksiin juoppojen rakentajien vuoksi, konkursseja ja verohuijausia.

Niinpä.

Vierailija
36/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ilahduttavaa, jos useampi palstalle kirjoittava mies olisi normaali.

Vierailija
37/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL minäpä (siis nainen) kannoin tyttöystäväni kanssa pesukoneen viidenteen kerrokseen ihan ihan kahdestaan, tässä ei miehiä tarvittu yhtään mihinkään. Ei tarvittu silloin eikä tarvita edelleenkään :)

Vierailija
38/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä fyysisestä työstä ja tapaan palkata henkilökuntaa tuon kaltaisiin askareisiin. Painonnostoharrastuksestani huolimatta.

Vierailija
39/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL minäpä (siis nainen) kannoin tyttöystäväni kanssa pesukoneen viidenteen kerrokseen ihan ihan kahdestaan, tässä ei miehiä tarvittu yhtään mihinkään. Ei tarvittu silloin eikä tarvita edelleenkään :)

Juu ihan varmasti. Ja sitten heräsit kun kissa hyppäsi naamallesi.

Vierailija
40/80 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesukone ei paina juuri mitään. Olen ihan itsekseni siirrellyt pesukonetta. Portaisiin toki mieskin tarvitsee kaverin kantamaan. N 40

Tämä on jännä suomalainen ilmiö: tosi äkkiä tulee joku tänttäjäärä jalkaa polkien sanomaan, että minäpä muuten p-rkele jaksan kantaa!

Ettekö voisi nauttia siitä, että olette hentoja olentoja - miksi teidän on päästävä miehen "veroisiksi", tai todistettava, että pystytte samaan? Sukupuolten erilaisuus kun on tieteellinen(kin) fakta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän