Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että uusi suhteeni kariutuu jos kerron naiselle kokemattomuudestani

Vierailija
14.02.2017 |

Olen 33-vuotias ja nainen on 11 vuotta minua nuorempi. Suhteemme on vasta ihan alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn naisen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Nainen on ihana, hauska ja luotettava.
Ongelma on se, että minulla on poikuus tallella. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut hypätä sänkyyn kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Olen myös aika ujo vaikean lapsuuteni takia.
Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos nainen pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni naisista eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.
Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä ja jos itse olisin naisen asemassa, niin haluaisin varmasti tietää asiasta. Eihän suhteesta voi pidemmän päälle tulla mitään, jos avoimuus kärsii jo tässä vaiheessa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuutesi on oma asiasi, ei tyttöystäväsi asia. Harva kertoo numerolistaansa ennen sänkyyn hyppäämistä. Mikäli haluat kertoa asiasta siksi, että nainen ei ihmettele jos vaikutat vähän hermostuneelta, niin se on tietysti oma asiasi, mutta sinun ei tarvitse stressata sen tähden että olisit hänelle velkaa tietoja aiemmasta seksielämästäsi. En usko asian olevan hänelle isoa merkitystä, ellet itse tee asiasta isoa numeroa ja esimerkiksi osoita merkkejä siitä, että pidät hänen aiempia kokemuksia uhkana tai mustasukkaisuuden aiheina. Kukaan ei halua joutua syyttelyn kohteeksi aiemmasta seksielämästään: et sinä, eikä myöskään hän.

Vierailija
22/22 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse kertoa. Ei kokeneillakaan suju seksi alusta lähtien uuden ihmisen kanssa. Kaikki vie oman aikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän