Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko miehen aamuseisokki = kusihätä?

Stupido
14.02.2017 |

Miehet, vastatkaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy siihen, että tietyissä univaiheissa elimistö testaa ja siten myös ylläpitää sukupuolieninten toimintaa. Aamulla tämä korostuu vielä sen vuoksi, että silloin erittyy eniten testosteronia. Virtsahätään se ei liity miuten kuin siten että useimpia tahtoo yön jälkee kusettaa. Jos haluaa hyödyntää aamuseisokin ilman kusihätää niin juo illalla klo 18 jälkeen vähemmän ja läy vielä illalla juuri ennen nukkumaan menoa vessassa niin ei ole aamulla niin kiire sinne. Tai käy kusella ja huuhtaisee samalla jortikkaa ja palaa sitten asiaan. Myös naisten sukupuolielimet turpoavat yöaikaan koska sielläkin on paisuvaisia joiden toimintaa elimistö testaa. Mikäli aamuerektiot jäävät kokonaan pois tai harvenevat poikkeuksellisesti ja elämä on kohtuullisen stressitöntä eikä ole muuta sairastelua tai unihäiriöitä niin testosteroniarvojen mittaus on kyllä paikallaan muutenkin kiin vain seksuaalitoimintojen mahdollisen korjaustarpeen vuoksi. Testosteroni on miehelle kaikin tavoin hyvin tärkeä vireyttä ja henkistäkin vointia ylläpitävä hormoni.

Kiitos vastauksesta. Tämä kysymys näemmä siirrettiin seksiosastolle, mutta naisten kuukautisista saa keskustalla av:lla. Yhtä paljon molemmat aiheet liittyvät seksiin.

Vierailija
22/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ukon köriläät vastatkaa nyt meille naisille. Ei meillä oo aamuseisokkeja, mutta aamukosteuksia ja aamuhimoja kyllä.

Mä en tarkalleen tiedä johtuuko se aina kovasta kusihädästä vai jostain muusta. Siis ainakin isompi hätä pitää mulla olla, jotta viisari värähtäis. Joka aamu kyllä on kusihätä, mutta vain toisinaan seisokki.  Ehkä kun on kova hätä, niin silloin myös kanki kovettuu, ei "normaalin" hädän aikana.  Ja yleensä pissaamisen jälkeen kankeus häviää. 

Luulen kuitenkin, että seisominen johtuu vaan riettaista unista, sellaisesta esim. jossa pääsee jotain päiväuntaan painamaan kalu kovana.

Siis naisilla vastaava oire on se kosteus, vai? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten on vikana kun miehellä ei ole enää muutamaan vuoteen ollut aamuseisokkia?

Iän myötä ne vähenee.

Onko se normaalia? Ja missä iässä?

On normaalia. Siinä iässä, kun testosteronin erittyminen alkaa vähentyä.

Vierailija
24/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa vastauksia niin selviää kaikki olennainen tieto on jo vastauksessa hieman aiemmin.

Vierailija
25/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

morning wood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

morning wood kirjoitti:

EI. Aamulla vaan sattuu olemaan myöskin kusihätä.

Seisooko sulla sen kusaisun jälkeen yhtä tanakasti? Tässä on nyt kysymys siitä.

Ei. Kyllä se yleensä vähän lerpahtaa sen toimituksen jälkeen. Mutta jos on yöllä hoitanut kusihommat, niin se  silloin kyllä aamulla on yhtä tanakka ja toimintavalmis. 

Höh, nyt vähän petytyttää. Eli aamuseisokki on sittenkin osittain kusihätä.

Ei se kusihädästä johdu. Minua vain ihmetyttää miksi petyt tähän tietoon. Et kai ole kuvitellut aamuseisokilla olevan mitään tekemistä kiihottumisen kanssa?

Vierailija
26/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
27/28 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä joskus virheellisesti kutsuttu vesiseisokiksi, mutta kysihätä ei syynä. Virtsatessa seisokki usein häipyy ja tästä syystä hädän ja seisokin yhdistäminen virheellisesti.

Vierailija
28/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä seisoo monesti läpi yön kun se nukkuu. Välillä lerpahtaa mutta sitten taas kovenee. Aamulla joko on, tai ei ole herätessä kanki pystyssä. Riippuu vähän siitä missä vaiheessa unta hän herää. Kusihätään ei liity mitenkään, vaikka moni mies itsekin näin sanoo, kun eivät tiedä, vaan yhdistävät seisokin siihen kusihätään joka monesti aamulla on. Jos haluaa aamupaneskella sillä kangella heti herättyä, niin kannattaa käydä aamuyöstä kusella. Silloin aamulla ei kuseta, mutta kanki on pystyssä valmiina.

Olen muuten nainen, en mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi