Siis onko miehen aamuseisokki = kusihätä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Niin, ukon köriläät vastatkaa nyt meille naisille. Ei meillä oo aamuseisokkeja, mutta aamukosteuksia ja aamuhimoja kyllä.
Mä en tarkalleen tiedä johtuuko se aina kovasta kusihädästä vai jostain muusta. Siis ainakin isompi hätä pitää mulla olla, jotta viisari värähtäis. Joka aamu kyllä on kusihätä, mutta vain toisinaan seisokki. Ehkä kun on kova hätä, niin silloin myös kanki kovettuu, ei "normaalin" hädän aikana. Ja yleensä pissaamisen jälkeen kankeus häviää.
Luulen kuitenkin, että seisominen johtuu vaan riettaista unista, sellaisesta esim. jossa pääsee jotain päiväuntaan painamaan kalu kovana.
Siis naisilla vastaava oire on se kosteus, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten on vikana kun miehellä ei ole enää muutamaan vuoteen ollut aamuseisokkia?
Iän myötä ne vähenee.
Onko se normaalia? Ja missä iässä?
On normaalia. Siinä iässä, kun testosteronin erittyminen alkaa vähentyä.
Lukekaa vastauksia niin selviää kaikki olennainen tieto on jo vastauksessa hieman aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
morning wood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
morning wood kirjoitti:
EI. Aamulla vaan sattuu olemaan myöskin kusihätä.
Seisooko sulla sen kusaisun jälkeen yhtä tanakasti? Tässä on nyt kysymys siitä.
Ei. Kyllä se yleensä vähän lerpahtaa sen toimituksen jälkeen. Mutta jos on yöllä hoitanut kusihommat, niin se silloin kyllä aamulla on yhtä tanakka ja toimintavalmis.
Höh, nyt vähän petytyttää. Eli aamuseisokki on sittenkin osittain kusihätä.
Ei se kusihädästä johdu. Minua vain ihmetyttää miksi petyt tähän tietoon. Et kai ole kuvitellut aamuseisokilla olevan mitään tekemistä kiihottumisen kanssa?
Sitä joskus virheellisesti kutsuttu vesiseisokiksi, mutta kysihätä ei syynä. Virtsatessa seisokki usein häipyy ja tästä syystä hädän ja seisokin yhdistäminen virheellisesti.
Mun miehellä seisoo monesti läpi yön kun se nukkuu. Välillä lerpahtaa mutta sitten taas kovenee. Aamulla joko on, tai ei ole herätessä kanki pystyssä. Riippuu vähän siitä missä vaiheessa unta hän herää. Kusihätään ei liity mitenkään, vaikka moni mies itsekin näin sanoo, kun eivät tiedä, vaan yhdistävät seisokin siihen kusihätään joka monesti aamulla on. Jos haluaa aamupaneskella sillä kangella heti herättyä, niin kannattaa käydä aamuyöstä kusella. Silloin aamulla ei kuseta, mutta kanki on pystyssä valmiina.
Olen muuten nainen, en mies.
Kiitos vastauksesta. Tämä kysymys näemmä siirrettiin seksiosastolle, mutta naisten kuukautisista saa keskustalla av:lla. Yhtä paljon molemmat aiheet liittyvät seksiin.