Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko itsariajatukset turn-off?

Vierailija
14.02.2017 |

Jos siis kerron niistä ihastukseni kohteelle, ovatko mahdollisuuksieni rippeetkin menneitä? Ilmeisesti tunteet eivät ole molemminpuolisia, joten en kestä tätä tilannetta, joten siis itsari houkuttaa minua ratkaisuna pois tästä pahasta olosta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis kerron niistä ihastukseni kohteelle, ovatko mahdollisuuksieni rippeetkin menneitä? Ilmeisesti tunteet eivät ole molemminpuolisia, joten en kestä tätä tilannetta, joten siis itsari houkuttaa minua ratkaisuna pois tästä pahasta olosta.

Miksi edes kysyt näin typeriä?

Vierailija
2/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en todellakaan tiedä. Tekisi mieli sanoa hänelle, mutta pelkään sotkevani tilannetta vielä pahemmaksi. En ihan oikeasti tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuoda aihetta heti esille. Minua ei ainakaan kiinnosta alkaa kenenkään omaishoitajaksi ja usein omassa tuttava piirissä nuo itsarityypit olivat lähinnä lievästi masentuneita työnvälttelijöitä.

Voit tietenkin jollain tapaa tuoda esille, että jotkut asiat ovat sinulle vaikeita, stressaavia tai masentavia, tai jos voit ihan eritellä jonkun konkreettisen tapahtuman menneisyydestä, joka on ajanut tilanteeseen, niin se auttaa ymmärtämään, etenkin jos suunta on nyt ylöspäin ja et ole vain jäänyt vellomaan.

Vierailija
4/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole valmis suhteeseen. Itsemurhalla uhkailu on suhteessa henkistä väkivaltaa ja et varmaan halua ihastuksesi kokevan sellaista.

Vierailija
5/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on alhaisista alhaisin keino: "jos jätät, teen itsarin".

Vierailija
6/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on turn off. jos MITÄÄN tsanssia on aikaisemmin ollut, ne on kaikki saman tien kadonneet jos edes vihjaat mitään itsearijuttua.

Vierailija
7/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöpivisiomaailmassa

"Jos en saa sua niin tapan itteni."

"Ihanaa. Just tollasen kumppanin oon aina halunnut. Itsemurhalla uhkailu jo ennen suhteen alkamista on ihmisessä tosi hieno ominaisuus."

--

Nuorten maailmassa

"Tota... soittellaan joskus, mulla on vähän kiire."*katoaa totaalisesti ja kertoo 100 kavereilleen, että olet psyko*

--

Aikuisten maailmassa

"Tota..." *ottaa varmuuden vuoksi yhteyden viranomaisiin*

Vierailija
8/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin on turn off. jos MITÄÄN tsanssia on aikaisemmin ollut, ne on kaikki saman tien kadonneet jos edes vihjaat mitään itsearijuttua.

Tätä vähän pelkäsinkin kyllä. Ja muutenkin sellainen epätoivoinen, angstinen meininki saa hänet nihkeämmäksi ja etäisemmäksi mua kohtaan. Kun olin rento ja iloinen, niin hän suhtautui kiinnostuneemmin. Siis meillä ei ole suhdetta, vaan oli vain flirttiä jne., mutta mä onneton menin rakastumaan häneen. :(

Vierailija
9/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori ja epävakaa, jos se saa sinut harkitsemaan itsemurhaa, että IHASTUS ei tunne samoin. Voi aikoja, voi tapoja. Tunnen ihmisen, jonka rakastettu SULHANEN kaatui sodassa, eikä hänkään tappanut itseään, vaikka varmasti synkissä vesissä ajelehti, ja olisi se ollut paljon ymmärrettävämpää kuin sinun tapauksessasi. Koita laittaa asioita vähän mittasuhteisiin.

Vierailija
10/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli turnoff, että niistä tilittäminen on huomionhakua, itsesääliä ja muuta ei-niin-puoleensavetävää. 

Ja jos ajattelit uhkailla ja kiristää ihastuksen kohdetta itsarillasi, niin unohda se välittömästi. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta olla ihastunut sinuun. 

Vierailija
11/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama huonossa parisuhteessa roikkuva nainen, joka on ihastunut pakkomielteisesti keski-ikäiseeen naimisissa olevaan naisterapeuttiinsa, ja joka ei millään usko, että kyseessä on trasferenssi, vaan vänkää täällä jatkuvasti vinkkejä "muuttaa itsesi" sellaiseksi, että tuo terapeutti mystisesti vastaisi ihastukseen? 

Tiedäthän, että terapeutilla on virkavelvollisuus ilmoittaa viranomaisille, jos potilas on uhka itselleen tai muiden hengelle? Voi olla - ja tässä tapauksessa melkein toivosinkin - että itsemurha-altis potilas löytää itsensä suljetulta osastolta mahdollisimman pian.

Vierailija
12/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en todellakaan tiedä.

Tietenkin tiedät. Kerjäät täällä vain sääliä ja huomiota näillä jutuillasi.

Vierailija
13/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tyyppi vastaisi tunteisiisi ja haluaisi olla kanssasi, niin sinä et ole missään tapauksessa valmis parisuhteeseen. Suhteenne olisi hetkessä kieroutunut ja epätasapainoinen. Toisen osapuolen mt-ongelmat laittaa pitkät avioliitotkin todelliselle koetukselle, ja ne ovat varmasti erittäin huono lähtökohta uudelle ihmissuhteelle. Paljon vähemmän sinua satuttaa yksipuolinen ihastus kuin paskaksi muuttunut parisuhde ja jätetyksi tuleminen.

Vierailija
14/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän pelkäsinkin kyllä. Ja muutenkin sellainen epätoivoinen, angstinen meininki saa hänet nihkeämmäksi ja etäisemmäksi mua kohtaan. Kun olin rento ja iloinen, niin hän suhtautui kiinnostuneemmin. Siis meillä ei ole suhdetta, vaan oli vain flirttiä jne., mutta mä onneton menin rakastumaan häneen. :(

Epätoivoinen, angstinen meininki ei ole turn on juuri kenellekään muulle kuin joillekin 12-15-vuotiaille tytöille, jotka ihastuvat kohtalokkaan ja syvällisen oloisiin (=teiniangstisiin) poikiin, ja jotka kuvittelevat näiltä pojilta saavansa ymmärrystä ja sielujen sympatiaa. Päin vastoin kaikille muille ihmisryhmille sellainen on ehdottomasti turn off. Et saattanut tosissasi kuvitella, että luonnehäiriöiden esille tuominen noin varhaisessa vaiheessa edesauttaisi suhteen kehittymistä. Jos ihastuksesi itse on tervepäinen tyyppi, hän ei yksinkertaisesti ymmärrä ajatusmaailmaasi tai löydä siitä mitään itselleen tuttua. Miksi teistä tulisi hyvä pari, jos koette elämän täysin eri tavoilla, ja arvonne ovat erilaiset?

Vierailija
15/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöpivisiomaailmassa

"Ihanaa. Just tollasen kumppanin oon aina halunnut. Itsemurhalla uhkailu jo ennen suhteen alkamista on ihmisessä tosi hieno ominaisuus."

--

Nuorten maailmassa

"Tota... soittellaan joskus, mulla on vähän kiire."*katoaa totaalisesti ja kertoo 100 kavereilleen, että olet psyko*

--

Aikuisten maailmassa

"Tota..." *ottaa varmuuden vuoksi yhteyden viranomaisiin*

Itsemurhalla uhkailu tai vihjailu pitää aina ottaa tosissaan. Eli soittaa ko. henkilölle ambulanssi.

Jos jätät jonkun tappamaan itsensä se on heitteillejättö.

Sinun ei tarvitse pitää yhteyttä enää uhkaamisen jälkeen ko henkilöön tai jäädä hänen luokseen. Ainoastaan soittaa 112 ja ilmoittaa itsemurhapuheista. Ambulanssi tulee ja toimittaa hoitoon.

Vaikka kyseessä olisikin pelkkä draamailu, ehkä henkilö oppii muutaman suljetulla osastolla vietetyn jakson jälkeen olemaan puhumatta turhan takia itsemurhasta.

Vierailija
16/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti tiedä, mutta kuten sanoinkin, hän reagoi hieman negatiivisesti sellaiseen angstiseen käytökseen ja myönteisemmin sellaiseen rentoon, kivaan tunnelmaan. On vain niin paha olla, että en tiedä, miten saisin olla hänen lähellään. Jos hän edes säälistä tapaisi mut, jos kerron, miten paha mun on olla ilman häntä. Tosin ehkä viimeisetkin mahdollisuuksien rippeet tuhoutuisivat sen myötä.

Vierailija
17/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie olet nyt kyllä ihan pöljä! Älä ny suotta hyvä mies/naine tapa itsees :) siul on elämä edes vielä.

Vierailija
18/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti tiedä, mutta kuten sanoinkin, hän reagoi hieman negatiivisesti sellaiseen angstiseen käytökseen ja myönteisemmin sellaiseen rentoon, kivaan tunnelmaan. On vain niin paha olla, että en tiedä, miten saisin olla hänen lähellään. Jos hän edes säälistä tapaisi mut, jos kerron, miten paha mun on olla ilman häntä. Tosin ehkä viimeisetkin mahdollisuuksien rippeet tuhoutuisivat sen myötä.

Okei, olet todellakin avun tarpeessa, jos ajatusmaailmasi on tosiaan noin epäterve ja ripustautuva. Tee itsellesi palvelus ja soita itse 112. Kerro nämä ajatuksesi, niin sinut sitä kautta ohjataan oikeaan hoitoon. 

Vierailija
19/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, olet todellakin avun tarpeessa, jos ajatusmaailmasi on tosiaan noin epäterve ja ripustautuva. Tee itsellesi palvelus ja soita itse 112. Kerro nämä ajatuksesi, niin sinut sitä kautta ohjataan oikeaan hoitoon. 

Pystyvätkö ihmiset yleensä olemaan niin järkeviä rakastuessaan? Mä en oikeastaan enää halua mitään muuta kuin hänen lähelleen...koko ajan.

Vierailija
20/38 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyvätkö ihmiset yleensä olemaan niin järkeviä rakastuessaan? Mä en oikeastaan enää halua mitään muuta kuin hänen lähelleen...koko ajan.

Tää ketju on hyvä esimerkki, tämä viimeisin viesti kylmäävänä lopputulemana ssiitä, miten stalkkerit ajattelevat. Ihan sama miten monta kertaa ja monin tavoin sanottaisi, että soita 112, olet sairas, ainoa mitä tämä henkilö tekee on junnaa tuossa sairaassa, yksipuolisessa tunteessaan. Yksinkertaisesti kammottavaa.

Hrrrr, hirvittää sen "ihastuksen" eli sairaalloisen pakkomielteen uhria ajatellessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan