Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän kommentti baarissa "Sä et sitten tilaa mitään, onko selvä"

Vierailija
14.02.2017 |

Hän on kyllä aiemmin sanonut että inhoaa kännisiä naisia, mutta oli todella ankea ilta kun hän ja kaverinsa alkoivat olla jo iloisessa hiprakassa ja minä en saanut tilata mitään.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kyllä aiemmin sanonut että inhoaa kännisiä naisia, mutta oli todella ankea ilta kun hän ja kaverinsa alkoivat olla jo iloisessa hiprakassa ja minä en saanut tilata mitään.

Vieläkinkö täällä menevät näin huonot trollit läpi? 0/5

Eivätkö vauva.fi:n lukijat koskaan opi?

Vierailija
22/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas uppoaa miesvihaprovo mammoihin ihan kybällä. Säälittävää.

Mikä miesviha? Tuossa puhutaan pojasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä toistepäin? Usein päässyt todistamaan kuinka nainen kieltää miestään juomasta baarissa, ja tämä on kai sitten ok?

Sille on ihan sama, kumpaa sukupuolta se on, joka heittäytyy hankalaksi ja jopa väkivaltaiseksi humalassa. Sitä kielletään juomasta! Mies on lähes aina naistaan vahvempi. Siksi mies pärjää yleensä helpommin väkivaltatilanteissa riippumatta siitä, kumpi on aloittaja.

Vierailija
24/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä jätin sen koska se tilas juoman baarissa"... Eipä taida sun poikaystäväs nyt tietää minkälaisen idiootin itsestään tekee.

Vierailija
25/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tottelit :D

Uhkaili jättämisellä.

ap

Olisit ollut itsepäisempi ja tokaisut: "no siinäpä jätät... On mullakin ikää nyt aion juoda... Sun tossun alla en aio olla!"

Vierailija
26/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaili jättämisellä? Mitä sitten. Mä oisin sanonut "Okei, menenkin tästä sitten saman tien etsimään uuden miehen".

Vierailija
27/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppolutkat rähisee. Classy.

Vierailija
28/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko olla mukana. Miks niitä kattoa kun voi jotain muuta?

Vierailija
29/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkaili jättämisellä? Mitä sitten. Mä oisin sanonut "Okei, menenkin tästä sitten saman tien etsimään uuden miehen".

Miksi heti pitäisi olla uusi mies, kun on vasta päässyt entisestä eroon?

Vierailija
30/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkaili jättämisellä.

ap

Oisko se ollut suurikin vahinko? Kun on olemassa miehiä jotka eivät komentele noin tyttöystäviään ja sulla ois ollut tsäänssi löytää sellainen.

Vierailija
31/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä oikeassa elämässä on tällaisia miehiä ja tuollaisia naisia jotka kiltisti alistuu ja yhä rakastaa.

Vaikka vaikea se on uskoa jos itse on "normaalin" rajoissa. Ei siinä mitää mies/naisvihaa tarvita. Totuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
32/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkaili jättämisellä.

ap

Ja mitä sitten? Siis jos tämä ei nyt ole provo, niin toisaalta alan ymmärtämään näitä palstan valituksia. Jos jo seurusteluvaiheessa tytönhupakko suostuu kynnysmatoksi, niin ei se tilanne ainakaan helpotu.

Jos nyt leikitään, että aloittaja on tosissaan, niin nyt sitten kannattaa miettiä ihan oikeasti tilannetta.

Vierailija
33/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sanon niin kuin se joka ketjussa joku:  'Jätä se sika.'

Vierailija
34/34 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkaili jättämisellä.

ap

Ja mitä sitten? Siis jos tämä ei nyt ole provo, niin toisaalta alan ymmärtämään näitä palstan valituksia. Jos jo seurusteluvaiheessa tytönhupakko suostuu kynnysmatoksi, niin ei se tilanne ainakaan helpotu.

Jos nyt leikitään, että aloittaja on tosissaan, niin nyt sitten kannattaa miettiä ihan oikeasti tilannetta.

Joskus nuorena kun näin jonkun pariskunnan ja mies piti toista aivan kynnysmattona ja komenteli miten haluaa ja toinen vain että joo, kyllä, kyllä,  Niin ihmettelin kuinka joku tyttö/nainen alistuu olemaan mokoman kanssa yhdessä.  Itsellä oli onni saada siinä suhteessa hyvä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme