Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräätkö koiraa käyttäessäsi lumen alta paljastuvat ulosteet pussiisi?

Vierailija
14.02.2017 |

Pitäisikö?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään vain oman koirani jätökset sitä mukaa kun se niitä tekee. Tosin se tuntuu hieman typerältä, koska sen jälkeen kun olen kerännyt pienen koirani pikkukakan, pölähtää paikalle iso kultainennoutaja omistajansa kanssa ja jättipaskat jätetään siihen mihin ne sattuu tulemaan. Vieläpä kaupunkialueella. Vituttaa tällaiset ihmiset. 

Vierailija
2/3 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerään vain oman koirani jätökset sitä mukaa kun se niitä tekee. Tosin se tuntuu hieman typerältä, koska sen jälkeen kun olen kerännyt pienen koirani pikkukakan, pölähtää paikalle iso kultainennoutaja omistajansa kanssa ja jättipaskat jätetään siihen mihin ne sattuu tulemaan. Vieläpä kaupunkialueella. Vituttaa tällaiset ihmiset. 

Joo, ärsyttävintä on astua paskaan kun on menossa keräämään oman koiran kakkoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ärsyttävintä on astua paskaan kun on menossa keräämään oman koiran kakkoja..

kyllä mä koiranpaskaa ärsyttävämpänä pidän mm. lasinsiruja. Paska lähtee pesemällä, mutta lasinsiruista tulee kallis lasku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän